quote:Ideaal voor autoradio's zonder extra LF-ingang. De modulator wordt eenvoudig tussen antenne en autoradio geplaatst en maakt de geluidsweergave van een willekeurige audiobron (draagbare CD- of MP3-speler, DVD of TV) via de luidsprekers van de autoradio mogelijk.
Technische spec.: 8 zendfrequenties tussen 88,5 en 89,9 MHz (FM) • Frequentiestabiele PLL-schakeling • Voedingsspanning 12 V= • Afm. 106 x 30 x 44 mm.
geen ideeeequote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef blup het volgende:
handig, ipod in de autoradio luisteren..
ipod had zelf toch ook al zoiets?
volgens mij geldt dat voor deze niet, deze "zendt" direct op de antenneingang van je radio uit op een vast aantal frequenties.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef Willaaam het volgende:
Je weet dat die dingen verboden zijn in nederland? is wel zo aardig om er even bij te zeggen voor de koper, er zit namelijk een boete op het gebruik ervan.
Vaak wordt hij echter gewoon ingenomen zonder boete, maar erm... wel fijn om te weten.
Nog noooooit van gehoord. Wel leuk zo'n opmerking, maar een wetsartikel is altijd leuk als bron????quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef Willaaam het volgende:
Je weet dat die dingen verboden zijn in nederland? is wel zo aardig om er even bij te zeggen voor de koper, er zit namelijk een boete op het gebruik ervan.
Vaak wordt hij echter gewoon ingenomen zonder boete, maar erm... wel fijn om te weten.
En?! Tevens upjequote:Op zondag 10 april 2005 12:05 schreef cyberterrorist het volgende:
ik ken iemand die wel interesse heeft denk ik
je hoort van me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |