Zo daar ben ik weer met de screencaps
Afl Nr: 55 s03e07 Crime WaveTien uur voordat een tsunami Miami bereikt worden de mensen gewaarschuwd en ze slaan massaal op de vlucht. Als er twee mensen dood worden aangetroffen op een parkeerplaats bij een supermarkt blijkt dat ze wat hebben te maken met een bankoverval. Op het moment dat ze erachter welke bank het is, is de overval al bezig en de tsunami slaat toe. Als het water van de tsunami terug richting zee is getrokken is er een lichaam van een begraafplaats boven het oppervlak gekomen die niet geregistreerd is. Horatio verdenkt Stettler ervan Yelina te hebben mishandelt.
Om niet te veel te spoileren, aangezien het een speciale aflevering is die zonder reclame rond de 65 minuten duurd ipv de gebruikelijke 43 minuten zonder reclame, komen hier een paar screencaps van de totaal 62 screencaps die ik heb gemaakt. Om jullie lekker te plagen komen de rest van de plaatjes pas na dinsdag online! De screencaps komen een beetje overen met de omschrijving van de aflevering! ennuh ook een beetje melige caps erbij gedaan
Ow en let dinsdag op de Hummers... niet goede aflevering voor die auto's. sommige zie je weg drijven anderen raken besmeurd!
Enjoy
![]()
2 Dode mensen op een parkeerplaats als half Miami evacueert voor de tsunami!
![]()
Yelina met een blauw oog
![]()
![]()
Water wat weg gaat komt ook terug!
![]()
bankoverval
![]()
golfje
![]()
Ryan en Alexx werken samen
![]()
Horatio en Stetler... word erg leuk!
![]()
Ik had even lol om deze cap... kijk ze zitten
![]()
![]()
![]()
Eric en Horatio hebben echte jongetjes lol achteraf iets spannends
![]()
![]()
En natuurlijk Horatio die ruled
![]()
pas maar op te land te water en nog niet vanuit de lucht
![]()
Hopelijk was het weer wat
![]()
Meer caps
HierMeerdere caps van deze afleveringen staan er dinsdag aaf of woensdag op!