Nee dat is de 2e 90 minuten durende aflevering Nothing To Lose genaamd. Het is aflevering 16 en dinsdag gaan we aflevering 11 te zien krijgen op de tv.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BTW: Ik kan me een tijd geleden een artikel herinneren in de Nieuwe Revu over een aflevering van Miami waarin de lijkschouwster [ben ff dr naam kwijt] word gekidnapt..
Is die al geweest in NL?
Miami is nou net de CSI die ik niet altijd (tot mijn spijt) consequent volg...
ze zullen deze middag uitzonderlijk offline zijn tot rond 18 uur (schat ik)quote:
Vorig jaar hebben we ook een vrij lange zomerstop gehad. Daarna kwamen volgens mij alleen herhalingen tot maart, toen gingen ze weer verder met waar ze voor de zomer gestopt waren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik heb geen idee heb iig nog niks gezien over een zomerstop !
als het later is zal het rond 22uur pas zijn, maar dan is miami al gedaan in NLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
ze zullen deze middag uitzonderlijk offline zijn tot rond 18 uur (schat ik)
ik altijd laptop meteen terug plaatsen als ik weer vanuit school ben...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:42 schreef Jump het volgende:
[..]
als het later is zal het rond 22uur pas zijn, maar dan is miami al gedaan in NL
ik had in feite niks anders verwacht hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik altijd laptop meteen terug plaatsen als ik weer vanuit school ben...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:09 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had in feite niks anders verwacht hoor![]()
ik moet nog kijken. was vandaag ff wat vantussen gekomen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef The_S het volgende:
damn wat is 323 smerig, van die hak moorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is mijn sitequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Jump het volgende:
http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp
Overzichtje van de afleveringen. Weet je direct welke aflevering welke nummer heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |