Het is gelijk gebleven, ze hebben alles gewoon verplaatst. Eigenlijk verwacht ik wel dat het aanbod mee zal groeien met de ruimte.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:31 schreef Tokus het volgende:
is het aanbod aan metal nog wel gelijk? of in ieder geval niet gekrompen?
het was altijd wel een knus metalhoekje.
wacht nog steeds...quote:
ik ben er nog niet geweest, maar wil er wel graag een keer naar toe...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Tokus het volgende:
toch ga ik liever naar de fame, die hebben toch wat meer.
Vroegah hadden we de übergeweldige the boxclip chart nog met wereldberoemde underground metalbands aan de top. Maar helaas die is niet meerquote:Op zondag 1 mei 2005 22:29 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
is er zoiets als een goede (nederlandse) metalchart die jullie misschien volgen...?
Nu zijn die clips van hun natuurlijk wel hilarisch, maar inderdaad aan het vernieuwen van de clips deden ze daar amper iets, je zou bijna Vanessa Warwick gaan missen met haar Headbangersball..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef Seborik het volgende:
Epica
True, maar ik vond het toch wel aardig, zeker op die schaarse momenten dat er ineens 4x iron maiden achter elkaar kwam, of een clip die je helemaal niet verwacht had, zoals iets van CoB of Anthrax.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef Seborik het volgende:
Het is echt jammer ja, maar ik kan ook wel begrijpen dat het niet zo'n succes is geworden. Bij ons kwamen er bijvoorbeeld elke week ongeveer dezelfde clips voorbij en dan ook nog eens een paar keer per avond. Elk uur Metallica, Deicide, Epica, Ozzy Osbourne en Dimmu Burgers heb je op een gegeven moment wel gezien.
Dat valt nog mee, de laatste keren dat ik keek kreeg ik standaard One van Metallica te zien. En wat andere standaard clips.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Kipman het volgende:
Hier in Zwolle kwamen toch wel wekelijks Sonata Arctica, Ayreon, Motorhead voorbij. Dat vond ik zeker niet erg!
Oud nieuws. Dit was al een gerucht een paar maanden terug. Het is nu alleen bevestigd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef ThE_ED het volgende:
Sweden's OPETH have posted the following update on their official web site:
"Per Wiberg [keyboards] has now officially joined OPETH as a permanent member of the band. As most of you know he's been touring with OPETH since their 'Damnation' record. SPIRITUAL BEGGARS fans should not despair as he will continue playing and recording with them.
Jammer trouwens dta ik de tekenwedstrijd van Opeth gemist hebquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oud nieuws. Dit was al een gerucht een paar maanden terug. Het is nu alleen bevestigd.
Zoals er verder gepost wordt zijn ze nu bezig met het inspelen van de Mellotrons en de Hammond stukken. Ik denk niet echt dat er veel gebruik wordt gemaakt van keyboards.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:47 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm, meen me iets te herinneren van een interview paar jaar terug dat de heer Akerfeldt zei dat keyboards (en vrouwenzang?)niet in de metal horen..maargoed, smaken veranderen.
enquote:The band is currently hard at work in Fascination street studios. 9 titles have been recorded and at this moment Hammond organs and Mellotrons are being put down to tape. The recording is being supervised and engineered by Jens Bogren and produced by the band. Some song titles have been confirmed and will be posted here soon.
Als Nederland er maar weer tussenstaat voor een Europese tourquote:We will soon confirm a handful of Scandinavian and European dates. The band will do a smaller trek round the key cities in Europe in September. This will be the first tour in support of the new album which is supposed to be released in late August/early September. More tour dates to come....
Ach, nu is er tenminste weer wat te lullenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Als The_Ed nou even het hele bericht post:
Damnation dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:23 schreef Kipman het volgende:
Ik heb alleen dat acoustische album, Deliverence dacht ik of was het die andere? Maar eigenlijk luister ik er haast nooit naar. Ik ben wel nog altijd benieuwd naar het hardere werk en Blackwater Park wil ik nog altijd eens aanschaffen.
Ik kom ook al geld te kort.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:08 schreef Kipman het volgende:
Er zijn zoveel albums die verplicht zijn voor iedere metalliefhebber. Maar je kan niet alles hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |