gewoon hard eruit pompen, natuurlijk zie je het meeste als je in de sneeuw pist; e.e.a. is natuurlijk ook afhankelijk van of je op een heuveltje staat, welke richting op danquote:Op woensdag 6 april 2005 10:26 schreef dvdk het volgende:
Bij mezelf heb ik het nog nooit gemeten maar ik ga het wel een keer doen in de zomer als het wat warmer weer is.
Daarom vraag ik hier, hoever kan jij piesen?
En gebruik je een speciale techniek?
bv. als je hem op een speciale manier afknijpt (gaatje kleiner maakt) dat er meer druk op komt en dat je dan verder spuit?
mvg.
dvdk
Bij een storm van 100 hoogquote:Op woensdag 6 april 2005 10:48 schreef King_Nothing het volgende:
Met de wind mee van een flatgebouw af pissen. 14.gif!
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:45 schreef Dirkh het volgende:
Als ik een beetje kracht zet, dan pis ik mijn rug nat.
Ok, mss omdat ik een vrouw ben, maar ik probeer me hier al een minuut of 5 een voorstelling van te maken... Leg eens uit?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:45 schreef Dirkh het volgende:
Als ik een beetje kracht zet, dan pis ik mijn rug nat.
Wat Dirkh hier op 'komische' wijze probeert duidelijk te maken is dat hij zo het wereldbolletje rondpiest.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, mss omdat ik een vrouw ben, maar ik probeer me hier al een minuut of 5 een voorstelling van te maken... Leg eens uit?
Ah ok. Ik wist dat het iets met 'male chauvinist blablabla' te maken had.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:10 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
Wat Dirkh hier op 'komische' wijze probeert duidelijk te maken is dat hij zo het wereldbolletje rondpiest.
Hij piest dus niet alleen heel ver, maar hij kan ook nog eens heel goed mikken!![]()
Ik zou zeggen: Dirkh, doe d'r wat leuks mee.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, mss omdat ik een vrouw ben, maar ik probeer me hier al een minuut of 5 een voorstelling van te maken... Leg eens uit?
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dirkh lijkt mij ook het type dat 's avonds zijn onderbroek de lucht in schopt en op zijn hoofd probeert op te vangen.
Aha, en als jij teveel gedronken hebt dan is het daar dus regenseizoen?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:19 schreef Renmaestro het volgende:
Laten we het erop houden dat het in de Sahara niet altijd droog hoeft te zijn.
Dan is een moesson er niets bij.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:25 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Aha, en als jij teveel gedronken hebt dan is het daar dus regenseizoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |