Waar staat dan......quote:Op woensdag 6 april 2005 09:42 schreef speedrock het volgende:
rare wachtkamer waar gerookt mag worden
Misschien was z'n huis wel afgebrend en moest hij even z'n longen laten controleren.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was een rookvrije wachtkamer, duh, maar die kerel meurde gewoon ontzettend naar de rook..
Bij de oogartsquote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien was z'n huis wel afgebrend en moest hij even z'n longen laten controleren.
Zit er zo'n klootzakje naast continue vuil naar 'm te kijken als hij rookte
Dan moesten ze zijn ogen bekijken welke geirriteerd zijn door de zware rook van dat verbrande huis.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:42 schreef speedrock het volgende:
rare wachtkamer waar gerookt mag worden
dat lijkt me heel erg sterkquote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
weet niet wat ie rookte... volgens mij kunstgras ofzo![]()
Waarom zeg je er dan niks van tegen die vent of ga je ergens anders zitten. Wat bezielt mensen toch om in stilte zich helemaal kapot te ergeren en niets aan het probleem te doen? Bang om een grote mond terug te krijgen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
GATVERDAMME MAN!
Zat ik gisteren naar een oude vent... weet niet wat ie rookte... volgens mij kunstgras ofzoShit.... wat meurde die kerel. En telkens als ie weer effe hoestte en lekker rochelde werd de geur versterkt
![]()
![]()
Dood aan mensen die verschrikkelijk naar de rook meuren en een ander daarmee lastig vallen....![]()
Hiij rookte gewoon als een ketter, net als jij.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moesten ze zijn ogen bekijken welke geirriteerd zijn door de zware rook van dat verbrande huis.
Ok, de wachtkamer zat vol. Zou ik de volgende keer zeggen? VENT STOP MET ROKEN OFZO WANT JE DRAAGT EEN GRAFLUCHT BIJ JEquote:Op woensdag 6 april 2005 09:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Waarom zeg je er dan niks van tegen die vent of ga je ergens anders zitten. Wat bezielt mensen toch om in stilte zich helemaal kapot te ergeren en niets aan het probleem te doen? Bang om een grote mond terug te krijgen?
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hiij rookte gewoon als een ketter, net als jij.
![]()
Douche dan daarna of doe after shave opquote:Op woensdag 6 april 2005 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Twee pakjes shag per week.
Heerlijk... wolken van genot
Denk idd dat die vent het niet lang meer trekt....quote:Op woensdag 6 april 2005 09:52 schreef Suphafly het volgende:
Hey anders ga je lekker dood?
Na elk shaggie?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Douche dan daarna of doe after shave op![]()
Alleen als ik hoest en bruine fluimen uit rochel, maar dat gebeurt hooguit 3 tot 4 keer per dagquote:Op woensdag 6 april 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, dat helpt toch niks, die graflucht komt uit je longen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |