dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)quote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
De afspraken met yvon waren dat we pas vanaf 00:00 zouden gaan SCen en dat iedereen welkom zou zijn.
Bannen, slotjes, je "naam" mee hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zo goed zou likken, werd ik niet zo vaak gebanned.
Zeg nu eens eerlijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee
al moet ik wel zeggen dat de wat wil je niet in bad tegenkomen (+voorgangers) topics niet gesloten zijn
Ik heb eerder een topic geopend waaraan ik het nodig werk heb gehad, maar zonder de tags lijkt het niet te zijn wat we willenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, Conflicts topics zijn van een heel ander kaliber (ja, niet beter)
Maar wat is er mis met bijvoorbeeld (!!) een filmpje zoeken op internet, daar de link van plaatsen en daar wat leuks over te maken, of weet ik veel, een foto.
Het incrowd-imago is wat fout ging, de tag, de beslotenheid... etc.
Pak gewoon wat leuks op, en lul een paar topics vol waar ook anderen wat aan hebben.
nee niet echtquote:Op woensdag 6 april 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zeg nu eens eerlijk.
Liepen die topics ook maar de helft als wat we gewend waren?
Mits hand in zijn binnenzakquote:Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, over een paar jaar zit DP in een dwangbuis te roepen dat hij Napoleon is terwijl hij met z'n hoofd tegen de geïsoleerde muur aanramt.
I rest my casequote:Op woensdag 6 april 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee niet echt
komt mischien een beetje omdat ze "bang" zijn dat als het te veel SC word dat het dan weer dicht gaat
Ik mis de SC ook wel...quote:
toch raar om dat uit jou mond te horenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis de SC ook wel...
Maar regels zijn regels.......
Dus geef je klakkeloos opquote:Op woensdag 6 april 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis de SC ook wel...
Maar regels zijn regels.......
Ik doe netjes!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe netjes!
Ik wil geen ban meer.....
Duhuhquote:Op woensdag 6 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe netjes!
Ik wil geen ban meer.....
Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef livEliveD het volgende:
Iemand een advocaat nodig?
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat er nog steeds geen goede concrete reden is gegeven voor de sluiting van de sc...
Maar ja zodra ik dat zeg komen de loze posts over kliekvorming etc....
Het leuke is altijd dat het najuist zo'n onderdeel van een kliekje is dat reageert (oldbies/mods etc...)
Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duhuh
Dus jij gaat in de hoek waarin ze je willen hebben
Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach wij hebben dit gezeik in US ook gehad,maar ik zet geen principe`s overboord voor een ban hoor
Moet je ook nooit doen om een ban te voorkomen neequote:Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zijn principes niet overboord gooit?
Jij snapt wel meer nietquote:Op woensdag 6 april 2005 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welke hoek? Je komt toch op een forum om leuke en interessante topics te lezen?
Ik snap het simpelweg niet, als je voornamelijk wilt chatten kun je toch beter naar een chatbox gaan.
Nee heeft ook geen nut,omdat Fok vol zit met kliekjesquote:Op woensdag 6 april 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ik ga niet een topic openen en mezelf 24/24 verdedigen tegen een stormram een bodemloze kritiek door forumrellers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |