Ja dat bedoel ik, wat wil je, als je een sneer na krijgt die nergens op slaat, en vervolgens je topic op slot zit. Nogmaals: als je als mod fatsoenlijk blijft, rustig en kalm blijft, net als leraren op een zmok-school, dan kweek je ook geen haat.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
De gehele crew bedreigen en lastig vallen via mail en msn is wel genuanceerd bedoel je?
komische noot enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom begrijpt niemand mijn bedoelingen?
Maar het probleem was dus juist dat jullie topics voor een besloten groepje bedoeld waren...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
laat ik nou zo dom zijn om te denken dat dit een open forum is![]()
Ik heb m'n steun toch allang opgezegd na het openen van dat ene topic wat werd dichtgepleurd?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ben ik je toch ff kwijt
Op wie zijn verzoek ben ik met yvonne gaan praten
Dus in principe zijn jullie een soort van hetzelfde, echter jij bent al die kritische twintiger met die levenservaring in de spreekwoordelijke rugtas, alwaar DP nog steeds een vervelend puberend jongetje ten tonele weet te toverenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen...
Die DP heeft intussen al net zoveel nieuwe kansen gehad als ik, maar toch hangt hij telkens weer het miskende en gepeste jongetje uit...
En dan krijgt hij uiteindelijk toch weer een kans die hij verneukt en dan gaat hij de complete crew, die hem notabene de zoveelste kans op kans gaf, bedreigen, verrot schelden en beledigen..
Om een paar dagen later te zeggen dat het allemaal een geintje was en dat hij zo graag weer terug wil komen.
Om vervolgens weer te gaan zeuren dat iedereen tegen hem is en hij geen kansen krijgt....
Iedereen is welkom in elk slowchat mits ze het niet vergallen. Dit zegt echter geen ruk over de vaste, als in de mensen die standaard en regelmatig erin posten, users. Het ene sluit het andere niet uit hoor. Met andere woorden: Kliek plus de mogelijkheid voor nieuwe mensen om te posten bestaat rustig naast elkaar. Om nog maar te zwijgen over incrowd praat waardoor anderen het niet eens kunnen volgen.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
Nope, kijk eens wie er de laatste maanden bij zijn gekomen.
Nachtbrakers zijn over het algemeen welkom bij ons
Ik kan ook goed nieuwsberichten schrijvenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw enige nut hier is dus het irriteren van anderen?
Dan vind ik het nut van jouw useraccount alleen maar nuttig in een prullenbak.
Het was meer om mensen die niet echt begrepen wat lekker meelullen was....quote:Op woensdag 6 april 2005 03:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar het probleem was dus juist dat jullie topics voor een besloten groepje bedoeld waren...
Ik bedoel, ik zie nu ook al weer lui zeiken dat hun SC topic door mensen verpest werden die "er niets te zoeken hadden"....
Bullquote:Op woensdag 6 april 2005 03:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar het probleem was dus juist dat jullie topics voor een besloten groepje bedoeld waren...
Ik bedoel, ik zie nu ook al weer lui zeiken dat hun SC topic door mensen verpest werden die "er niets te zoeken hadden"....
Ik wel eens nieuwspost gelezen van je....quote:Op woensdag 6 april 2005 03:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik kan ook goed nieuwsberichten schrijven
En soms post ik heel leuk!
Maar dan ben jij er meestal niet.
Die crew neemt het toch allemaal niet serieus. Dus niet zielig gaan doen. Het is een act + blaatquote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef kastanova het volgende:
-blaat-
Domme aandachthoeren worden eruit gewerkt ja...quote:Op woensdag 6 april 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull
We waren en zijn geen kliekje, maar neem je het ons kwalijk dat we users zoals AMD64 uitkotsen?
Nee hoor, maar dat was geen geheim...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
Bedreigen
Jij hebt je al goed ingelezen backstage![]()
Dit ga je toch niet menen he. Al zet een moderator al mijn topics op slot, dan zal me dat nog aan m'n reet roesten, het is maar internetquote:Op woensdag 6 april 2005 02:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, wat wil je, als je een sneer na krijgt die nergens op slaat, en vervolgens je topic op slot zit. Nogmaals: als je als mod fatsoenlijk blijft, rustig en kalm blijft, net als leraren op een zmok-school, dan kweek je ook geen haat.
Waarom denk je dat ik populair wil zijn bij jou?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies nutteloos.
Dus ik zeg gewoon dit tegen DP: reken niet op mij bij zo'n pesterijtje.
Nee hoor... En dat kunnen de mensen die me persoonlijk kennen beamenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:57 schreef Waxxer het volgende:
Kastanova is een act.
Waarom doe je dit dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik populair wil zijn bij jou?
tja maar dat is iets wat gewoon niet te voorkomen is als je een groep users hebt die vaker met elkaar pratenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over incrowd praat waardoor anderen het niet eens kunnen volgen.
In mijn ogen kan iedereen meekletsen over elk onderwerp dan ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in elk slowchat mits ze het niet vergallen. Dit zegt echter geen ruk over de vaste, als in de mensen die standaard en regelmatig erin posten, users. Het ene sluit het andere niet uit hoor. Met andere woorden: Kliek plus de mogelijkheid voor nieuwe mensen om te posten bestaat rustig naast elkaar. Om nog maar te zwijgen over incrowd praat waardoor anderen het niet eens kunnen volgen.
Zei Dagblad_De_Limburger, zonder eerst met mij te overleggenquote:Op woensdag 6 april 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat was geen geheim...
Je zou ook persoonlijk bij mij langskomen om me in elkaar te slaan, remember?.
Ik baal er nog steeds van dat je het lef niet daadwerkelijk had...
Geen idee waar je het over hebt, maar vind je nu zelf niet dat je een beetje de huillie aan het uithangen bent?quote:Op woensdag 6 april 2005 03:05 schreef Waxxer het volgende:
Naja, laat ik het zo zeggen dat ik door het ene wél en het andere níet accepteren toch altijd maar weer terugkrabbel naar mijn koffiecorner van ONZ.Gedoe met Fokkers kost me veel te veel tijd en energie
Als ik denk iets leuks te kunnen bedenken qua knipoog naar iets, is het toch meteen bagger enz, en mijn stellingen worden hier ook amper onderschreven
en als ik dan nog noooooiiit iets met een mod te maken heb gehad en dan tóch een kutopmerkng om niets krijg.... tja.....
Dus als de mods in kwestie gewoon rustig zeggen dat DP en soortgenoten niet geschikt zijn voor dit forum en hem vervolgens in alle kalmte ip-bannen, dan is het goed?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:59 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat bedoel ik, wat wil je, als je een sneer na krijgt die nergens op slaat, en vervolgens je topic op slot zit. Nogmaals: als je als mod fatsoenlijk blijft, rustig en kalm blijft, net als leraren op een zmok-school, dan kweek je ook geen haat.
Om te kunnen lachen en me te vermaken.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom doe je dit dan?
Gewoon om iedereen te pesten? nee ..... alleen omdat je een bepaalt respect wil halen, alleen is het nog niet duidelijk bij wie.
Om er een labeltje aan te hangen: dan zal ook meer blijken dat er een mens achter DP schuilt die eigenlijk best schappelijk is. Even zwart-wit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet menen he. Al zet een moderator al mijn topics op slot, dan zal me dat nog aan m'n reet roesten, het is maar internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |