ok.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man.. check je eigen profile sukkel!
Ooit van kloontjes gehoord?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man.. check je eigen profile sukkel!
ik wil niet weten hoe je hem dan terug krijgtquote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss claimt NiteSpeed
Maar yvonne je mag hem wel een nachtje lenen!
Losse lappen vlees en lege flessen leffequote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe je hem dan terug krijgt
zal geen prettig gezicht zijn![]()
ik moet toch iets hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je trots op bent.
Als ik maar zelf die Leffe mag leegdrinken.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Losse lappen vlees en lege flessen leffe
vergeet de brandblaren van de sigaretten nietquote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Losse lappen vlees en lege flessen leffe
Ben blij dat jij er ook van gehoord hebt.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ooit van kloontjes gehoord?
En nu wegwezen, tsjoe!
De mits bier regel.... slim ende!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als ik maar zelf die Leffe mag leegdrinken.
Jaaaaa, blauw.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is alleen zodat je blauw wordt!omdat je dat zograag wil
ahhhh.. dan heeft ie je nagels dus in zn rug!! ahhh... ok.. toch gemerkt dus hequote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stempel??????
Op zn voorhoofd??????
We neuken mensch
NS verdient blauw ja?!?!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is alleen zodat je blauw wordt!omdat je dat zograag wil
Mijn pa draagt het anders niet erg goed....quote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Blauw staat gewoon mooi.
Je weet toch!
dan geef je hem roodquote:Op woensdag 6 april 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn pa draagt het anders niet erg goed....
Hij is agent.quote:
En dan komt de kleine?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |