valt nie mee als je nog geen kinderen hebtquote:Op woensdag 6 april 2005 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
zeg dat je de kids naar voetbaltraining moet brengen
vandaag beetje ernstige woordenwisseling gehad met m'n vriendin, en die wil me niet meer over de telefoon spreken. en niet meer op msn.... alleen nog maar in het echt, en ik wil dat zo snel mogelijk uitgepraat hebben, en anders kan het donderdag pas... en ik heb ze belooft dat ik haar morgen uit school ophaal om 14:45quote:Op woensdag 6 april 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
En waarom moet je eerder weg van stage dan?.
Dat zou ik gewoon gebruiken, de waarheid dus..quote:vandaag beetje ernstige woordenwisseling gehad met m'n vriendin, en die wil me niet meer over de telefoon spreken. en niet meer op msn.... alleen nog maar in het echt, en ik wil dat zo snel mogelijk uitgepraat hebben, en anders kan het donderdag pas...
ja dan krijg je te horen dat dat ook de volgende dag kan... Ik ben morgen als enigste aanwezig op de technische dienst....en eigenlijk moet er wel iemand aanwezig zijn...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef Barcelona het volgende:
Je moet je paspoort ophalen bij de gemeente en die gaan vroeg dicht.
zou dat werken dan??quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef nietzman het volgende:
"Kan ik even wat eerder weg, heb een relatiecrisis."
Waarom liegen?.
jah misschien is dat toch wel het beste...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef Barcelona het volgende:
Je moet je paspoort ophalen bij de gemeente en die gaan vroeg dicht.
edit:
[..]
Dat zou ik gewoon gebruiken, de waarheid dus..
ik wil het zelf zo snel mogelijk uitgepraat hebben, zij zou het niet erg vinden als het donderdag of vrijdag zou worden...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:13 schreef IndemnitY het volgende:
Pas donderdag? Praat het vrijdag pas uit dan! Zo snel mogelijk afleren dat je als een hondje haar kant op komt als het even mis is.
Neem het aan van iemand die er totaal geen ervaring mee heeft![]()
Natuurlijk, als je baas niet een eikel is.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:12 schreef Poogie het volgende:
zou dat werken dan??
Zou dat werken, zou dat werken..?? Je gaat gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2005 00:12 schreef Poogie het volgende:
zou dat werken dan??
nou hij blijkt ook niet de fijnste te zijn, maar goed, dan ga ik die toch maar proberenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je baas niet een eikel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |