valt nie mee als je nog geen kinderen hebtquote:Op woensdag 6 april 2005 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
zeg dat je de kids naar voetbaltraining moet brengen
vandaag beetje ernstige woordenwisseling gehad met m'n vriendin, en die wil me niet meer over de telefoon spreken. en niet meer op msn.... alleen nog maar in het echt, en ik wil dat zo snel mogelijk uitgepraat hebben, en anders kan het donderdag pas... en ik heb ze belooft dat ik haar morgen uit school ophaal om 14:45quote:Op woensdag 6 april 2005 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
En waarom moet je eerder weg van stage dan?.
Dat zou ik gewoon gebruiken, de waarheid dus..quote:vandaag beetje ernstige woordenwisseling gehad met m'n vriendin, en die wil me niet meer over de telefoon spreken. en niet meer op msn.... alleen nog maar in het echt, en ik wil dat zo snel mogelijk uitgepraat hebben, en anders kan het donderdag pas...
ja dan krijg je te horen dat dat ook de volgende dag kan... Ik ben morgen als enigste aanwezig op de technische dienst....en eigenlijk moet er wel iemand aanwezig zijn...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef Barcelona het volgende:
Je moet je paspoort ophalen bij de gemeente en die gaan vroeg dicht.
zou dat werken dan??quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef nietzman het volgende:
"Kan ik even wat eerder weg, heb een relatiecrisis."
Waarom liegen?.
jah misschien is dat toch wel het beste...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:10 schreef Barcelona het volgende:
Je moet je paspoort ophalen bij de gemeente en die gaan vroeg dicht.
edit:
[..]
Dat zou ik gewoon gebruiken, de waarheid dus..
ik wil het zelf zo snel mogelijk uitgepraat hebben, zij zou het niet erg vinden als het donderdag of vrijdag zou worden...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:13 schreef IndemnitY het volgende:
Pas donderdag? Praat het vrijdag pas uit dan! Zo snel mogelijk afleren dat je als een hondje haar kant op komt als het even mis is.
Neem het aan van iemand die er totaal geen ervaring mee heeft![]()
Natuurlijk, als je baas niet een eikel is.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:12 schreef Poogie het volgende:
zou dat werken dan??
Zou dat werken, zou dat werken..?? Je gaat gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2005 00:12 schreef Poogie het volgende:
zou dat werken dan??
nou hij blijkt ook niet de fijnste te zijn, maar goed, dan ga ik die toch maar proberenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je baas niet een eikel is.
Als jij gewoon altijd goed je best hebt gedaan en je kunt goed met je baas overweg kan, dan heb je best kans dat het werkt jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:15 schreef HansJans het volgende:
Gewoon zomaar weggaan.
Zeg je de dag erna dat je een smsje kreeg dat je moeder een hartaanval had gehad en dat dat dus thuisgekomen toch niet waar bleek te zijn en een of andere grappenmaker had ge-smst. Je was natuurlijk door de schrik volledig vergeten te bellen.
dat doe ik ook voor me vriendin, me vriendin betekend alles voor me...als er iets is dan ben ik binnen no time bij haar...of ik nou op me stage ben, op me werk of wat dan ook...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Zou dat werken, zou dat werken..?? Je gaat gewoon!
Doet me trouwens denken aan de Belgische film "La Promesse" dit. Daar komt een jongen in voor die elke keer voor het minste of geringste zn stage bij een autogarage onderbrak, zonder enige schaamte. Mooie film!!
anders heeft da stagebedrijf dikke pech, me vriendin gaat voor alles...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De waarheid zeggen en hopen dat je weg mag. Anders heb je gewoon dikke pech.
Zijn er geen andere opties om je vriendin toch te spreken. ?
ow jawel hoor, en als het niet kan, dan zorg ik wel dat het kanquote:Op woensdag 6 april 2005 00:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je moet ook geen beloftes maken die je niet kan komen![]()
Daarom kun je gewoon beter meteen liegen.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef Poogie het volgende:
[..]
anders heeft da stagebedrijf dikke pech, me vriendin gaat voor alles...
Dus als ze nee zeggen ben ik nog weg
Waarom open je een topic als je het toch kanquote:Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef Poogie het volgende:
[..]
ow jawel hoor, en als het niet kan, dan zorg ik wel dat het kan
jah helaas heb ik vanavond ergens een afspraak die ik niet af kan zeggen, anders was ik vanavond wel gegaanquote:Op woensdag 6 april 2005 06:38 schreef buzzer het volgende:
of je gaat het gewoon na je stage uitpraten...
het is maar waar je je prioriteiten legtquote:Op woensdag 6 april 2005 08:03 schreef Poogie het volgende:
[..]
jah helaas heb ik vanavond ergens een afspraak die ik niet af kan zeggen, anders was ik vanavond wel gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |