Geloof het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hehe, vetjes. Hebben ze hem ook nog in andere kleuren ?
Die zwarte heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Wel zwart met gouden letters.
Staat op de achterkant 69 Puta madre
En groene met Carlito Brigante op de achterkant
Nee, ik heb 400 foto's gemaakt, maar helaas niet van die brommers, maar ik lachte me echt dood toen ik die gozer met zijn helm zag, het was sowieso een achterlijk model en ik dacht eerst dat ie nep was, maar toen zag ik hem in een winkel liggen voor een belachelijke prijs...quote:
hehe, die ken ik dan weer niet, het scheelt waarschijnlijk dat je hem bij een (voor mij) onbekende winkel hebt gekocht en niet bij M@W ofzo...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef KeeZ het volgende:
Zwolle - delicious heefft me inmiddels voorzien van een shirt van de puta madre.... een witte met rode 'glitterachtige' opdruk 'will fuck for coke'... was leuk gister op de verjaardag van mn oma
je spreekt jezelf tegen..........quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
jij bent ook geen neger, alleen negers kunnen die kleur dragen
met lichtroze is niks mis trouwens
Maar het is wel degelijk een clownsmerkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hebben geen clownsbroeken in het assortiment.
Zat ik nog over te twijfelen om die in het groen te nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:56 schreef s0d het volgende:
kheb dat carlito brigante shirt gister gekocht in het wit met rode opdruk
Kun je dit onderbouwen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:14 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maar het is wel degelijk een clownsmerk
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:36 schreef rotskibo het volgende:
Waarom heb je die Paarse gehaald dan? die groene lijkt me echt veel cooleR
De puta madre is helemaal niks 'ergs', dat is een gewone uitdrukking die iets als 'te gek' betekent.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef Charys het volgende:
[..]
Tu puta madre is zoiets als je moeder is een hoer, de puta madre is een positievere versie en zelfs populair in Spanje (als uitdrukking)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |