Het enige juist antwoord is : Crunches...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:53 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Hey,
weet iemand bepaalde oefeningen waar je sterke buikspieren van krijgt?
Dan heb ik het niet over sit-ups, en ook niet over apparaten en andere TellSell-onzin.
Zijn er ook mensen die dit geregeld doen. Thuis of fitness-centre ofzo?
LCV
Nee, maar ik ken een jongen die heeft een andere manier. Gaat dan op zijn rug liggen, en tilt dan zijn benen gestrekt op, en dat dan heel erg vaak.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:28 schreef Barcelona het volgende:
Wat is er mis met sit-ups?
Ja, als je er drie per dag doet helpt het weinig natuurlijk..
![]()
Ik zag eens 's zomers op straat een soort drugsverslaafde/ gek (één van de twee), die zichzelf in zn buik aan het slaan was.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:29 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Nee, maar ik ken een jongen die heeft een andere manier.
De oeroude buikspier oefening die iedereen kent, maar die niemand wil doen om de een of andere redenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef Fatality het volgende:
Ik ken Crunch als een soort snoep, wat is het
IMHO enorm slecht voor je rug....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef Volano het volgende:
[..]
De oeroude buikspier oefening die iedereen kent, maar die niemand wil doen om de een of andere reden![]()
Want..quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef Harmen1984 het volgende:
IMHO enorm slecht voor je rug....
Niet als je hem op de juiste manier uitvoert.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
op de sportschool hadden ze alles uitgelegd en ik zou alles goed doen, maar 's avonds voelde ik toch ipv mn buik, mn rugquote:Op woensdag 6 april 2005 13:13 schreef RDV het volgende:
[..]
Niet als je hem op de juiste manier uitvoert.
Moet je het ook goed doen...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Tis nog niet zooo moeilijk deze oefeningen..heb ook meer het gevoel dat je hierbij bovenbenen en hamstrings traint..quote:Op woensdag 6 april 2005 20:08 schreef J_CDA het volgende:
Op de grond liggen, plat op je rug. Benen omhoog, zo'n 3 cm boven de grond en ook ongeveer 3 cm uit elkaar. Armen boven de grond houden, wederom ook iets van 3cm. Dit zo lang mogelijk volhouden, je voelt vanzelf je buikspieren wel.
- edit - en je hoofd ook uiteraard iets boven de grond
Zou iemand hem kunnen uitleggen want ik snap em niet goed...of tekening of foto is ook wel handig..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:44 schreef Uddel het volgende:
Crunches voel je in het begin altijd in je onderrug, want die gebruik je ook idd, na een tijdje voel je dat nauwelijks meer..
Die train je ook ja, maar je buikspieren helemaal, voel maar eens tijdens de oefening in je buik.. bij mij zo hard als beton.. wat ook goed werkt.. als ik op m'n rug op de bank lig gaan m'n broertje en zusje altijd op m'n buik springen..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Tis nog niet zooo moeilijk deze oefeningen..heb ook meer het gevoel dat je hierbij bovenbenen en hamstrings traint..
LCV
Haha sorry.. ik bedoel dat het niet raar is dat je in het begin na crunches gedaan te hebben je onderrug voelt, aangezien je je onderrugspieren ook gebruikt bij crunches.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Zou iemand hem kunnen uitleggen want ik snap em niet goed...of tekening of foto is ook wel handig..
LCV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |