Hoe kom ik daarop?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef Carport het volgende:
Voor diegene die toegang hebben tot IntranetMail staat er nu iets leuks bovenaan.
* Mompelt iets over kutklanten die je lastig vallen met de meest vreemde vragen, terwijl je je rit op tijd moet rijden.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:en dan te bedenken dat deze topicreeks eigenlijk gestart is om over de klanten te klagen... nu zijn we ze zelfs aan het helpen....
Of de weg naar een straat aan de andere kant van de stad willen weten, en dan raar opkijken als je het niet weet. Tuurlijk meneer, ik ken alle wijken van Breda uit mijn hoofdquote:Op donderdag 14 april 2005 20:28 schreef Carport het volgende:
[..]
* Mompelt iets over kutklanten die je lastig vallen met de meest vreemde vragen, terwijl je je rit op tijd moet rijden.![]()
Ik stuur mensen altijd de goede weg op, maar ik zeg het heel snel zodat ze het niet onthoudenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Of de weg naar een straat aan de andere kant van de stad willen weten, en dan raar opkijken als je het niet weet. Tuurlijk meneer, ik ken alle wijken van Breda uit mijn hoofd
Serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Zaterdag de 23e ga ik met een collega wietspeculaasjes nemen.
Ben benieuwd hoe ik dan bezorg![]()
Laat ik komende zaterdag alleen m'n eigen dienst (=binnendienst) hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef OMG het volgende:
Oh, volgende week zaterdag HAH. Altijd leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |