NEC - Vitesse is geen boerenpummelwedstrijd natuurlijk. Ik denk dat dit wel de meest beladen derby van Nederland is buiten de confrontaties tussen Ajax en Feyenoord en dat gedoe in Groesbeek ofzo, maar ik kan er grandioos naastzitten, want ik kan hier niet echt objectief in zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
We hebben al jaren de policy dat er alleen voor de topwedstrijden aparte topics komen.
Maar goed, uit pure hufterigheid laat ik deze een keer open en hoop ik dat Vitesse met 0-6 wint.
dit betekent dus geen vrijbrief om in het vervolg voor elke onderlinge boerenpummelwedstrijd uit de HCE aparte topics te openen.
Arrogantiequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
We hebben al jaren de policy dat er alleen voor de topwedstrijden aparte topics komen.
Maar goed, uit pure hufterigheid laat ik deze een keer open en hoop ik dat Vitesse met 0-6 wint.
dit betekent dus geen vrijbrief om in het vervolg voor elke onderlinge boerenpummelwedstrijd uit de HCE aparte topics te openen.
Kan flink gezellig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ok, dan post ik voortaan in een OP: Wie komt er ook? Zullen we samen een kop koffie drinken?
En dan mag je FC Lutjebroek - Staphorst Girls topic openen
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was natuurlijk ook meer een verkapt meet-topique
In gelderland misschien ja, dat zegt verder niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naar geen enkele wedstrijd wordt zolang uitgekeken als deze.
In de eredivisie is er geen wedstrijd waar zo naar toegeleefd wordt als deze. En ja, misschien alleen in Gelderland, maar het is dan ook een derby he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In gelderland misschien ja, dat zegt verder niet zo heel veel.
Nee, 10 duizend van die PSV, Ajax, Feyenoord topics omdat het zogenaamd toppers zijn, zijn lekker boeiend voor iedereen. Dan kan er toch minimaal 1 topicje aan deze echt levende wedstrijd gewijd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In gelderland misschien ja, dat zegt verder niet zo heel veel.
He rukker, dit is niet zomaar een wedstrijd hoor.. Kom onder die steen vandaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
Owja da's waar! Ajax - feyenoord en vice versa leeft niet, da's waar ook!!quote:
Oke, tevens heel erg levende wedstrijd dan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Owja da's waar! Ajax - feyenoord en vice versa leeft niet, da's waar ook!!
Denk het wel.. hier wel iigquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Owja da's waar! Ajax - feyenoord en vice versa leeft niet, da's waar ook!!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:06 schreef Uddel het volgende:
He rukker, dit is niet zomaar een wedstrijd hoor.. Kom onder die steen vandaan.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
De kast is veel te laag en er zitten er heel wat op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |