na, wat levert het me op?quote:op dinsdag 5 april 2005 11:55 schreef djenneke het volgende:
hee, peter, zullen we een sekte beginnen![]()
![]()

je hoeft niet in eufemismen te praten hoorquote:op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef alicey het volgende:
er is echter wel een politieke aardverschuiving nodig om het mogelijk te maken de verplichting voor een chip op te leggen. er is onvoldoende draagvlak daarvoor om het mogelijk te maken.

nope:quote:op dinsdag 5 april 2005 11:34 schreef alicey het volgende:
[..]
voor de ean-codes geldt dat het een 6 is, en de ean is de meestgebruikte wereldwijd. je redenatie klopt verder niet, omdat de 3 codes waar het hier om gaat langer zijn dan de anderen. dit is ook hetgene wat de lezer uiteindelijk opmerkt.

ik houd van understatements.quote:op dinsdag 5 april 2005 12:12 schreef retepv het volgende:
[..]
je hoeft niet in eufemismen te praten hoor. als de overheid de implantatie van zo'n chip gaat verplichten, dan denk ik dat ze niet lang meer zullen bestaan [afbeelding]
.

was dat maar alleen te vinden bij extreem georienteerde mensen... dan zag het er nog wat beter uit...quote:op dinsdag 5 april 2005 12:08 schreef retepv het volgende:
[..]
na, wat levert het me op?
volgens mij kunnen we beter proberen president van de vs te worden. dat is weinig anders dan een sekteleider, behalve dat je niet de fbi achter je aan krijgt. want de fbi luistert naar jou.
maar goed, soms denk ik wel eens dat ik gek ben dat ik me zo druk maak dat er zoveel bange en onzekere mensen zijn. misschien moet ik het maar gewoon accepteren dat deze mensen zich daar goed bij voelen. deze mensen willen gewoon ingezet worden voor de plannen van anderen.
echt, politiek extreem rechts of extreem links, het maakt niet uit. allemaal hebben ze geen zin om zelf kennis op te doen en zoeken ze een vervanging voor hun ouders, mensen die hen vertellen wat ze moeten doen. ik geloof wel dat er in woii zo veel mensen zonder vragen naar het front gingen om zich te laten afslachten.
edit:
ik ben gewoon te eerlijk, ik wijs mensen liever op hun fouten dan dat ik er gebruik van maak.

ik dacht dat nero het beest was en om de christennen te pesten wilde hij invoeren dat je alleen nog iets kon kopen als je zijn merkteken op je rechterhand of voorhoofd droeg.quote:op dinsdag 5 april 2005 11:20 schreef oud_student het volgende:
dit is natuurlijk al langer bekend, de streepjescode
om de optische lezing (door middel van de scanner of elektronisch oog) mogelijk te maken, dient elk van de dertien cijfers voorgesteld te worden door een opeenvolging van donkere streepjes en van heldere spaties. de dikte van de streepjes en de spaties variëren, en identificeren de opeenvolging van de cijfers. ieder streepje stelt dus een cijfer voor, maar u zult gemerkt hebben dat er drie strepen méér zijn. deze strepen zijn langer, en niet benoemd (er staat geen cijfer onder). deze strepen zijn identiek, staan voor het getal 6 en vormen samen... 666.
en het beest uit de openbaringen is "de computer" of zoals het zich gaat evolueren naar een allesoverheersend mondiaal ai systeem.
vandaar de tekst
openbaring 13:3 "en heel de wereld liep in verbazing het beest achterna".

precies... hangslot eropquote:op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom wordt er hier nog gepost ? heeft iemand de moeite genomen de link van mobious te bekijken

misschien waren de teksten van johannes wel gewoon bedoeld tegen de inkomst zijnde rooms-katholieke kerk. de symboliek past precies als je het naast de rkk legt.quote:op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef db70 het volgende:
tja, eerst
waren het de barcodes nu al een paar jaartjes de inplantaten.
wat moet je er over zeggen.
het lijkt te toevallig om toeval te zijn.
het is daarom ook met recht het paradepaardje der bewijs van de christenen.
ik zelf bedenk wel dat johannes zoveel opgeschreven heeft van zijn hallucinaties dat sommige dingen best wel ergens in zullen passen als je er een paar duizend jaar over heen laat gaan.
stel je voor zeg, dat die bijbel echt waar is...
ben je mooi klaar mee

die ark van noach is al zeker twaalf keer gevonden. maar niet heus. elke keer als ze op die berg een stukje hout vinden, wordt er groots aangekondigd dat de ark gevonden is.quote:op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef northernstar het volgende:
is het letterlijk nemen van bijbelteksten ook een vorm van fundamentalisme?
dit is ongeveer net zo nuttig als op de ararat gaan lopen zoeken naar de ark van noach en de evolutietheorie aanvechten omdat de aarde in zes dagen is geschapen.

oeh! ik ben een christenfundamentalistquote:op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef northernstar het volgende:
dit is ongeveer net zo nuttig als op de ararat gaan lopen zoeken naar de ark van noach en de evolutietheorie aanvechten omdat de aarde in zes dagen is geschapen.

dat hebben ze gedaan, en hebben vermoedelijk een deel gevonden, dat was in 1912 maar ik vind het persoonlijk wel wat lachwekkend.. maar alles is mogelijk.quote:op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef northernstar het volgende:

wellicht niet letterlijk. wellicht staat het symbool voor het durven kiezen voor een weg die veel weerstand biedt, maar aansluit bij je idealen.quote:op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef freecell het volgende:
dan krijg je vreemde christenen: jezus stierf aan het kruis..... maar niet letterlijk....
misschien krijgt het juist waarde omdat de symboliek van alle tijden is..quote:dan zou het hele christendom geen zin meer hebben.
hoe sterk is je geloof als je moet vasthouden aan de letterlijke waarheid? gaat geloof niet juist om geloven zonder dat er daarvoor feiten nodig zijn?quote:al heeft het volgens jullie wrs sowieso geen zin, dan zou het ook voor de christenen geen zin meer hebben.

een stukje hout dat ze dan zelf ook nog even mee omhoog hebben genomen. dat is immers een gode welgevallig werk. dan mag je wel een beetje bedriegen, het is immers voor de goede zaak. net als de claim over die implantaten.quote:op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
die ark van noach is al zeker twaalf keer gevonden. maar niet heus. elke keer als ze op die berg een stukje hout vinden, wordt er groots aangekondigd dat de ark gevonden is.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |