abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 11:57:32 #26
47213 ArmaniMania
pi_25996584
straks op iedere mondex-verpakking. mondex-666. of zou dat te opvallend zijn?
pi_25996886
quote:
op dinsdag 5 april 2005 11:55 schreef djenneke het volgende:
hee, peter, zullen we een sekte beginnen
na, wat levert het me op?

volgens mij kunnen we beter proberen president van de vs te worden. dat is weinig anders dan een sekteleider, behalve dat je niet de fbi achter je aan krijgt. want de fbi luistert naar jou .

maar goed, soms denk ik wel eens dat ik gek ben dat ik me zo druk maak dat er zoveel bange en onzekere mensen zijn. misschien moet ik het maar gewoon accepteren dat deze mensen zich daar goed bij voelen. deze mensen willen gewoon ingezet worden voor de plannen van anderen.

echt, politiek extreem rechts of extreem links, het maakt niet uit. allemaal hebben ze geen zin om zelf kennis op te doen en zoeken ze een vervanging voor hun ouders, mensen die hen vertellen wat ze moeten doen. ik geloof wel dat er in woii zo veel mensen zonder vragen naar het front gingen om zich te laten afslachten.

edit:

ik ben gewoon te eerlijk, ik wijs mensen liever op hun fouten dan dat ik er gebruik van maak.
pi_25997001
quote:
op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef alicey het volgende:
er is echter wel een politieke aardverschuiving nodig om het mogelijk te maken de verplichting voor een chip op te leggen. er is onvoldoende draagvlak daarvoor om het mogelijk te maken.
je hoeft niet in eufemismen te praten hoor . als de overheid de implantatie van zo'n chip gaat verplichten, dan denk ik dat ze niet lang meer zullen bestaan .

edit:

als ik te serieus overkom, dan ben ik nog wat smiley's vergeten .

[ Bericht 5% gewijzigd door RetepV op 05-04-2005 12:28:38 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:13:54 #29
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_25997033
quote:
op dinsdag 5 april 2005 11:34 schreef alicey het volgende:

[..]

voor de ean-codes geldt dat het een 6 is, en de ean is de meestgebruikte wereldwijd. je redenatie klopt verder niet, omdat de 3 codes waar het hier om gaat langer zijn dan de anderen. dit is ook hetgene wat de lezer uiteindelijk opmerkt.
nope:

ean 13 begint met 101 (= 5) , in het midden 1010 (10) en eindigt in 101 (5).
Siamo Tutti Antifascisti!
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:16:00 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25997089
quote:
op dinsdag 5 april 2005 12:12 schreef retepv het volgende:

[..]

je hoeft niet in eufemismen te praten hoor . als de overheid de implantatie van zo'n chip gaat verplichten, dan denk ik dat ze niet lang meer zullen bestaan [afbeelding] .

ik houd van understatements.
pi_25998626
quote:
op dinsdag 5 april 2005 12:08 schreef retepv het volgende:

[..]

na, wat levert het me op?

volgens mij kunnen we beter proberen president van de vs te worden. dat is weinig anders dan een sekteleider, behalve dat je niet de fbi achter je aan krijgt. want de fbi luistert naar jou .

maar goed, soms denk ik wel eens dat ik gek ben dat ik me zo druk maak dat er zoveel bange en onzekere mensen zijn. misschien moet ik het maar gewoon accepteren dat deze mensen zich daar goed bij voelen. deze mensen willen gewoon ingezet worden voor de plannen van anderen.

echt, politiek extreem rechts of extreem links, het maakt niet uit. allemaal hebben ze geen zin om zelf kennis op te doen en zoeken ze een vervanging voor hun ouders, mensen die hen vertellen wat ze moeten doen. ik geloof wel dat er in woii zo veel mensen zonder vragen naar het front gingen om zich te laten afslachten.

edit:

ik ben gewoon te eerlijk, ik wijs mensen liever op hun fouten dan dat ik er gebruik van maak.
was dat maar alleen te vinden bij extreem georienteerde mensen... dan zag het er nog wat beter uit...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_25999835
quote:
op dinsdag 5 april 2005 11:20 schreef oud_student het volgende:
dit is natuurlijk al langer bekend, de streepjescode

om de optische lezing (door middel van de scanner of elektronisch oog) mogelijk te maken, dient elk van de dertien cijfers voorgesteld te worden door een opeenvolging van donkere streepjes en van heldere spaties. de dikte van de streepjes en de spaties variëren, en identificeren de opeenvolging van de cijfers. ieder streepje stelt dus een cijfer voor, maar u zult gemerkt hebben dat er drie strepen méér zijn. deze strepen zijn langer, en niet benoemd (er staat geen cijfer onder). deze strepen zijn identiek, staan voor het getal 6 en vormen samen... 666.

en het beest uit de openbaringen is "de computer" of zoals het zich gaat evolueren naar een allesoverheersend mondiaal ai systeem.

vandaar de tekst
openbaring 13:3 "en heel de wereld liep in verbazing het beest achterna".
ik dacht dat nero het beest was en om de christennen te pesten wilde hij invoeren dat je alleen nog iets kon kopen als je zijn merkteken op je rechterhand of voorhoofd droeg.
hierdoor zouden de christennen moeten kiezen tussen of geen eten kunnen kopen of heiligschenis te plegen door het teken van een andere god te dragen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25999909
eén ding kan ik je garanderen, een hand en voorhoofd zullen wel de laatste plek zijn waar dergelijke voorwerpen geïmplanteerd worden. de huid van je voorhoofd is veels te dun, gevoelig, te veel bloedvaten etc.etc.
in je hand met al die bewegende delen is wel de laatste plek waar je een implantaat wil hebben.
iets dergelijks wordt geïmplanteerd in een vlesiger deel van je lichaam. voor mijn part een oorlel, dat kan géén kwaad. wordt ook niet voor niets gebruikt voor allerlei sierraden.
het is weer zo'n typisch amerikaans verhaal, fundamentalisten geobsedeerd door de apocalyps etc.
of het is een grap
pi_26000255
maar aan de andere kant ook weer de perfecte plek omdat het voor iedereen zichtbaar is (brandmerken op je reet had vroeger ook weinig zin) daarom geloof ik ook niet dat het een chip is. komt er wel een chip die op je hand of voorhoofd moet, ja dan is dat het teken
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
pi_26000339
waarom wordt er hier nog gepost ? heeft iemand de moeite genomen de link van mobious te bekijken
pi_26000375
tvp
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_26000450
zeker, maar het schijnt dat de discussie verschuift van mondex en hun zogenaamde 666dinges naar het algemene 666dinges
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
pi_26000602
het getal van 666 uit openbaringen slaat op een mens, dat staat er duidelijk bij, dus niet op een streepjescode.
verder over deze chip: in amerika doen ze dit al een tijdje en als het hier komt weet ik 1 ding: die dingen komen niet in mijn hand of hoofd. ik vind het net even wat te toevallig!
verplichten kunnen ze het inderdaad niet, maar aan de andere kant: pinpassen zijn ook niet verplicht, maar op sommige plaatsen wel de enige manier om te betalen. met die chips kan je niet frauderen, dus is dat veiliger. ik kan me voor stellen dat dan veel winkels alleen nog maar de chip accepteren als betaalmiddel.

verder vind ik de presentatie heel irritant opgesteld en lijken die '" microbacterien" me erg ongeloofwaardig.

toch houd ik dit soort ontwikkelingen wel met een schuin oog in de gaten. en ik denk dat het niet goed is om als christen zo'n chip te nemen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:09:53 #39
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_26000744
quote:
op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom wordt er hier nog gepost ? heeft iemand de moeite genomen de link van mobious te bekijken
precies... hangslot erop
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:17:34 #40
101630 db70
nooit te jong om te leren
pi_26000909
tja, eerst
waren het de barcodes nu al een paar jaartjes de inplantaten.
wat moet je er over zeggen.
het lijkt te toevallig om toeval te zijn.
het is daarom ook met recht het paradepaardje der bewijs van de christenen.

ik zelf bedenk wel dat johannes zoveel opgeschreven heeft van zijn hallucinaties dat sommige dingen best wel ergens in zullen passen als je er een paar duizend jaar over heen laat gaan.
stel je voor zeg, dat die bijbel echt waar is...
ben je mooi klaar mee
70+ op het internet
pi_26001195
twee woorden: paranoïa en hysterie. beide prachtige woorden ontleend aan het grieks.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:34:06 #42
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26001272
quote:
op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef db70 het volgende:
tja, eerst
waren het de barcodes nu al een paar jaartjes de inplantaten.
wat moet je er over zeggen.
het lijkt te toevallig om toeval te zijn.
het is daarom ook met recht het paradepaardje der bewijs van de christenen.

ik zelf bedenk wel dat johannes zoveel opgeschreven heeft van zijn hallucinaties dat sommige dingen best wel ergens in zullen passen als je er een paar duizend jaar over heen laat gaan.
stel je voor zeg, dat die bijbel echt waar is...
ben je mooi klaar mee
misschien waren de teksten van johannes wel gewoon bedoeld tegen de inkomst zijnde rooms-katholieke kerk. de symboliek past precies als je het naast de rkk legt.
pi_26001328
zoals met bijna alles in de bijbel kun je het naar hartelust zo interpreteren dat het precies in jouw theorieën, angsten of verlangens past. en dat is dan ook wat elke gelovige doet.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 16:36:53 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26001336
is het letterlijk nemen van bijbelteksten ook een vorm van fundamentalisme?

dit is ongeveer net zo nuttig als op de ararat gaan lopen zoeken naar de ark van noach en de evolutietheorie aanvechten omdat de aarde in zes dagen is geschapen.
pi_26001431
quote:
op dinsdag 5 april 2005 16:36 schreef northernstar het volgende:

dit is ongeveer net zo nuttig als op de ararat gaan lopen zoeken naar de ark van noach en de evolutietheorie aanvechten omdat de aarde in zes dagen is geschapen.
die ark van noach is al zeker twaalf keer gevonden. maar niet heus. elke keer als ze op die berg een stukje hout vinden, wordt er groots aangekondigd dat de ark gevonden is.
pi_26001966
tvp
© ©
pi_26001978
quote:

oeh! ik ben een christenfundamentalist
ik ga echt niet op de ararat zoeken naar de ark van noach (dat ding is inmiddels wel weggerot) maar ik geloof wel in de hele bijbel. sommige dingen zijn niet letterlijk te nemen (de vier hoeken der aarde e.d.) maar zo'n tekst al deze kan best letterlijk zijn. ik weet het niet, maar ik ga er niet bij voorbaat van uit dat het niet letterlijk is.
dan krijg je vreemde christenen: jezus stierf aan het kruis..... maar niet letterlijk....
dan zou het hele christendom geen zin meer hebben. al heeft het volgens jullie wrs sowieso geen zin, dan zou het ook voor de christenen geen zin meer hebben.
pi_26002148
quote:

dat hebben ze gedaan, en hebben vermoedelijk een deel gevonden, dat was in 1912 maar ik vind het persoonlijk wel wat lachwekkend.. maar alles is mogelijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:19:41 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26002392
quote:
op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef freecell het volgende:

dan krijg je vreemde christenen: jezus stierf aan het kruis..... maar niet letterlijk....
wellicht niet letterlijk. wellicht staat het symbool voor het durven kiezen voor een weg die veel weerstand biedt, maar aansluit bij je idealen.
quote:
dan zou het hele christendom geen zin meer hebben.
misschien krijgt het juist waarde omdat de symboliek van alle tijden is..
quote:
al heeft het volgens jullie wrs sowieso geen zin, dan zou het ook voor de christenen geen zin meer hebben.
hoe sterk is je geloof als je moet vasthouden aan de letterlijke waarheid? gaat geloof niet juist om geloven zonder dat er daarvoor feiten nodig zijn?
pi_26002668
quote:
op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef lupa_solitaria het volgende:

[..]

die ark van noach is al zeker twaalf keer gevonden. maar niet heus. elke keer als ze op die berg een stukje hout vinden, wordt er groots aangekondigd dat de ark gevonden is.
een stukje hout dat ze dan zelf ook nog even mee omhoog hebben genomen. dat is immers een gode welgevallig werk. dan mag je wel een beetje bedriegen, het is immers voor de goede zaak. net als de claim over die implantaten.
nogmaals de link van mobious: http://urbanlegends.about.com/library/bl_mondex_biochip.htm

(wat een weerzinwekkend slecht in elkaar gezette site is dat zeg wat een zooi)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')