Oh, ik dacht dat het een reactie was na aanleiding van die foto waarop een meneer stond met nogal opgepompte armen. Excuus MissyMirjaMquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
euhm, dat melkbus topic he, dat je hebt opgeschoond
mijn reactie daarin was gewoon serieus en naar mijn idee geheel ontopic
gaf antwoord op de vraag van TS, wat we ervan vonden.
maargoed.
Nee, dat is niet jammer. Alles wat ik offtopic vond heb ik weggehaald. Als jij zo nodig wilt slowchatten doe je dat maar via de MSN/ICQ/mail. Ik heb alle posters die ik heb verwijderd opgeslagen en ik heb nogmaals bekeken, maar zie er niets in wat ontopic is. Wat voorbeelden:quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag schatje, leuk dat je zo ijverig door lif bent gerausd gister, maar in dat sauna topic zijn ook ontopic posts weggehaald.
en dat is dan wel weer jammer.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tenzij je er natuurlijk uitziet zoals op je avatar.
want ezels in een sauna is bah.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
url
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
als jij degene bent op die foto in je fotoboek, zou ik gauw maar weer eens serieus gaan doen
Dit soort geneuzel, slowchatten, overigens niet alleen van jou, besloeg 2 pagina's en wat ik heb verwijderdquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
I rest my case
Dan moet je dat meteen duidelijk zeggen. In ieder geval geldt de boodschap die hierboven staat ook voor jou.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had het eigenlijk niert zozeer over mezelf
Hé Conflict, kun je aangeven welk topic je precies bedoelt?? Als je het topic bedoelt wat ik vannacht op slot heb gedaan kan ik je melden dat ik daar niets heb meegedaan. Niets geedit, niets verwijderd, geen notes aangemaakt vanwege het baggeren en dergelijke. Alleen een slotjequote:Op zondag 10 april 2005 11:10 schreef Conflict het volgende:
Lekker slim schatje.
Je edit het gedeelte waar mensen heet eens zijn weg en laat de flames waarmee het begon staan.
Thanks voor de tipquote:Op zondag 10 april 2005 13:10 schreef Dagonet het volgende:
Spijkerbroekenoorlog om Levi's 501
Slotje om de codes eruit te editten? Die klote tekens krijg je als je het direct vanuit word copy/paste. Vaak tenminste. Copy paste het eerst naar Kladblok
Waar heb je het in godsnaam over??quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:36 schreef Molluck het volgende:
krijgen we nou die kerel in zijn Iron Maiden shirt als mod hier of was dat een grap?
Komt eraan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Pandorah het volgende:
Willen jullie een nieuw deeltje (61 alweer geloof ik) van de FOK! Dieetclub openen? Ik heb hier de gegevens van OP helaas niet beschikbaar.
Dank!
Je mag er ook een apart topic voor openen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Haai!
Waar kan ik met net geschilderde WC kwijt?
Ik zoek me rot, maar zie alleen badkamers en het binnenkijk topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |