Helemaal met je eens, maar dan omdat ik dan jarig ben en omdat de eerste dag is van de lanparty "The Party" in Eindhovenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Takje het volgende:
Verdomme wat duurt het nog lang tot 15 april!
Eens, maar er zitten bugs in het spel waardoor sommige classes weldegelijk benadeeld worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:00 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar dan omdat ik dan jarig ben en omdat de eerste dag is van de lanparty "The Party" in Eindhoven
En mensen die klagen over Paladins kunnen gewoon niet tegen hun verlies of zijn jaloers
Ik weet iig dat ik een Paladin speel waar de mensen gek op zijn, elk lijk dat ik tegen komt res ik, ik geef newbies vaak 1 goud, als mensen aan het knokken zijn, geef ik ze altijd een blessing en/of heal als het nodig is.
En zolang houdt een Paladin het niet vol hoor, met zijn shields/heals etc.
alles kost nogal GRUWELIJK veel mana, dus daar zit je zo doorheen.
Het spel is goed uitgebalanceerd en aan die patchlog te zien gaat dat nog een stuk beter worden.
Want vergeet niet, we spelen dit spel voor de lol, niet om andere mensen af te zeiken etc
OMG meen je dit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:51 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Chill chill, zowel Priests als Hunters krijgen een Epic quest in de volgende content patch
Veel succes als een rogue crippling poison gebruikt. Als ie garrotte gebruikt is het helemaal leuk, dan daze jij jezelf met aspect of the cheater. Da_Koen, ik ben een warlock. Beginnen met seduce, curse of the elements, soulfire, fear erachteraan, dan immolate, corruption en curse of agony, laat dan maar lopen. Fear is voor mij nu 20 seconden, vaak al genoeg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
OMG meen je dit.
ik weet niet hoe blij ik ben als dit echt is
Btw voor de mensen die denken dat hunters nix zijn.
Ik (Achillias own bijna elke class van mijn lvl behalve shamans)
Voorbeeld een Roque valt me met ze stealth aan ik wordt gestunt maar me pet staat op devensive en geeft hem aardig damage ik kom uit me stunt eerste wat ik doe is wingclip aspect of cheetah en ik neem range en dan is het al eigenlijk over, zelfde geval voor warrior pala's druids.
Mage en priesten zijn soms nog moeilijk.
Shamans uitgesloten die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Fear breekt vrijwel altijd als je Immolate gebruiktquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Veel succes als een rogue crippling poison gebruikt. Als ie garrotte gebruikt is het helemaal leuk, dan daze jij jezelf met aspect of the cheater. Da_Koen, ik ben een warlock. Beginnen met seduce, curse of the elements, soulfire, fear erachteraan, dan immolate, corruption en curse of agony, laat dan maar lopen. Fear is voor mij nu 20 seconden, vaak al genoeg.
en daarom verlies je van onsquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
OMG meen je dit.
ik weet niet hoe blij ik ben als dit echt is
Btw voor de mensen die denken dat hunters nix zijn.
Ik (Achillias own bijna elke class van mijn lvl behalve shamans)
Voorbeeld een Roque valt me met ze stealth aan ik wordt gestunt maar me pet staat op devensive en geeft hem aardig damage ik kom uit me stunt eerste wat ik doe is wingclip aspect of cheetah en ik neem range en dan is het al eigenlijk over, zelfde geval voor warrior pala's druids.
Mage en priesten zijn soms nog moeilijk.
Shamans uitgesloten die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Dan moet je even met Kaasje contact op nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:59 schreef El_Hefe het volgende:
is er ook en horde guild van fok! op bloodscalp? en wie zou ik moeten contacten, want ik zou er wel bij willen.
Thanks for making me laugh my arse off.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
en daarom verlies je van ons
range = win gebruik winglcip, frostrap en kiten die handel, elke gelijk lvl hunter die ik tegenkwam en waar ik van won, maakte de fout om te vluchten => dont bother running, you'll only die tired
blijf op jouw range, wingclip + frosttrap
een shaman die opent met frostshock is dom bezig 6 sec cooldown => alle shocks weg geen instant casts meer, alleen totems en melee
Vraag dan gelijk ff of ie een trein wil gaan koppen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan moet je even met Kaasje contact op nemen.
zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Thanks for making me laugh my arse off.
Hmm..
Learn to play Shaman zou ik zeggen.
6 sec cooldown op FS ja en wat is nu je punt?
Het effect duurt namelijk 7 secs. (of zelfs 8?)
FS spammen om de Hunter in melee range te houden, totempje erbij, Wind Fury en geen Hunter wint van de Shaman.
Wing clip op een Shaman, uhu, handig als je zelf ook slowed bent door earthbinding totem en/of FS. Really saves your arse, niet dus.
Range krijgen op een Shaman is onmogelijk voor Hunters als ze eenmaal de eerste hit krijgen. Period.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:20 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
ik geef toe range krijgen op een shammie is lastig, maar als je dat eenmaal hebt, moet je kunnen winnen, je geeft een paar posts terug zelf de tactiek hiervoor.
Omdat dat vooralsnog 70% van het hele PvP gebeuren is?quote:maar ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen zich zo blindstaren op PVP 1 on 1 ?
tuurlijk is het leuk tijdverdrijf en pvp oefenen, maar waar het straks om gaat is group pvp
Heb je surpression in je talents? Fear breekt bij mij zelden, alleen bij veel hogere levels, of als ik echt met SBs en soulfires ga smijten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fear breekt vrijwel altijd als je Immolate gebruikt
PvE server zeker ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:22 schreef Migwi het volgende:
Omdat dat vooralsnog 70% van het hele PvP gebeuren is?
iig voor mij.
Raids zijn er niet de hele dag door. Battlegrounds, mm, duurt nog wel paar maanden.
Dus 1vs1 PvP is waar 't nu veelal om draait.
Nope, 0 punten in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:31 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Heb je surpression in je talents? Fear breekt bij mij zelden, alleen bij veel hogere levels, of als ik echt met SBs en soulfires ga smijten.
quote:AFFLICTION (30 points)
Improved Corruption 5/5
Improved Life Tap 2/2
Improved Drain Life 3/5
Fel Concentration 5/5
Amplify Curse 1/1
Nightfall 2/2
Grim Reach 2/2
Siphon Life 1/1
Curse of Exhaustion 1/1
Improved Curse of Exhaustion 3/4
Shadow Mastery 5/5
DESTRUCTION (21 points)
Improved Shadow Bolt 5/5
Bane 5/5
Devastation 5/5
Shadowburn 1/1
Destructive Reach 2/2
Intensity 2/2
Ruin 1/1
Eentje maar?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk ff of ie een trein wil gaan koppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |