abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:40:28 #176
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26068436
Laat ik het nog wat duidelijker maken:
Ik vind Paladin erg leuk om te spelen, maar er zijn mensen die het ongelooflijk saai vinden, omdat de gevechten zo lang duren. Iemand anders vindt mages geweldig, maar die vind ik saai, want ik wil niet constant wegrennen als er een grote, enge mob op me afkomt.
M.a.w. er is geen antwoord op je vraag "welke class moet ik spelen?". Kijk welke classes je leuk lijken, kies er een en ga spelen. Bevalt-ie niet, dan maak je een nieuw char aan. En voor mijn part doe je dat 8x totdat je alle classes hebt gehad .
pi_26068529
rogue was mijn eerste char.
wel leuk maar bijna net zo weinig afwisselend spel als een warrior

wel een hele sterke class.
als je er goed mee kan spelen wel een sterkere pvp class.
this is my story , and I have to end it
pi_26068548
Persoonlijk heb ik een Rogue op Azjol Nerub.

Sacrifice

Ben level 33 na 3 weken spelen, heb een ac van 1100 base en een hp van 1200-1300 base. Speel meestal solo omdat ik niemand ken, maar als ik met anderen speel heb ik wel veel lol. Doe nu Dun Modr en Stockades solo, en ga eigenlijk alleen dood als ik met een groep ga hunten. Het dood gaan doe ik daarin ook niet vaak en mijn agro rate is enorm. Doe crits van 400-500 dmg en regular hits van 200dmg, poison gooit hier nog een aantal dps op.

Verdien zo'n 1g per uur in gnomerian als ik solo, was laatst op het niveau gekomen dat ik trashers e.d. afmaakte. Vind het een top spel, goeie support vergeleken bij al die anderen etc.
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:46:13 #179
17420 DeX090
bastard on parade
pi_26068580
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:31 schreef Leshy het volgende:

[..]

Met "een beetje priest" bedoel je zeker eentje die veel kan resurrecten, wanneer de party weer eens wordt afgeslacht omdat Shamen, Paladins en Warlocks absoluut geen aggro kunnen vasthouden?
[..]

Ik heb anders de afgelopen week meer dan genoeg mensen geslacht in PvP als Warrior zijnde
Ik weet niet waar jij mee speelt, maar dan heb je echt een ultra-kneuzen party. Ik heb gisteren met een shaman gespeeld, en ondanks het feit dat ik veel meer dmg tegen mobs deed hield ie ze wel vast. Voidwalker heeft Torment, dus als er 2 mobs zijn, eentje laten vasthouden met priest erbij zoals ik al eerder beschreef.

Ik heb veruit het minste moeite met een warrior in duels. Misschien zijn jullie tegen andere classes wel nuttig, maar ik win het vaak met alleen die charge tegen me. Heb zelf ook een warrior (wel maar lvl12, zoals al m'n alts), die vind ik echt veruit het kutste spelen van alle classes.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_26068596
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:43 schreef shinoda het volgende:
rogue was mijn eerste char.
wel leuk maar bijna net zo weinig afwisselend spel als een warrior

wel een hele sterke class.
als je er goed mee kan spelen wel een sterkere pvp class.
Hoor van meer level 60's dat een rogue op level 60 niet word uitgenodigd in groepen omdat hij in bijvoorbeeld moltencore in 1 klap dood is, voor pvp is het het ultime class.
pi_26068730
quote:
Hoor van meer level 60's dat een rogue op level 60 niet word uitgenodigd in groepen omdat hij in bijvoorbeeld moltencore in 1 klap dood is, voor pvp is het het ultime class.
tjah , daar weet ik natuurlijk niets van , k ben op lvl 31 over gegaan op een NE druid (beetje jammer dat er best veel van zijn) want de rogue begon me echt een beetje te vervelen , en ze voegen in groepen zoiezo weinig toe
pi_26068737
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 05:43 schreef Ferdii het volgende:

[..]

feliciteerd met je lvl 60

kom je binnenkort we lweer es opzoeken, kunnen we weeer duelle

enne heb je die adnere tijger nog steeds niet getamed?

ik ben trouwes geswitched met me proffesions, ik had skinning en leatherworking dragonscale.
heb leatherworking weggehaald omdat ik er het nut niet van inzag, het duurt geoon ontzettend lang voordat je ze jkan maken doordat die scales zow weinig droppen. en later ga je toch set items zoeken en gebruikeen (heb nu al 2 items uit element set)

ik heb nu skinning en mining genomen. ik denk dat je hier veel meer aan hebt. gewoon alels verkopen en geld maken , de items koop je dan wel weer in AH

en als je gaat duellen als shammie met een hunter is het idd lastig als de hunter op afstand staat. gewoon dan met wolf er achteraan, ga het lieft OP hem staan of er naast zodat je iig lang binnen range bent. meteen frost shocken en er in hakken maar ook earth bind totem en searing ottem/poisonn cleanse totem kunnen hier handig zijn

verder zijn hunters gewoon waardeloos imo

heb nog nooit met een hunter in een high instnace gezeten, gewoon omdat ze niks in party kunnen een parfecte groep vind ik dna ook

1) priest. zonder priest geen instrance, heel simpel
2) warrior, ook belangrijk. betere tank/aggro management kan je neit hebben.
3) mage, nuken, crowd control en water/food maken, errug goede team player.
4) rogue, samen met de mage ook een goede crowd control. en ook goede DPS, is niet heel errug van belang maar als je een andere member zoekt, zoek iemadn met crowd control (nog een mage of warlock met succubus.)
5)shaman, in een party compleet te maken, kan helpen met tanken,healen, spells interrupten en natuurlijk totems. errug goede team player.

hiermee zal je met een beetje goede spelers niet zowveel roblemen moeten tegenkomen in instnaces
stond je gister in tarren mill? volgens mij heb ik je daar van je mount afgeslagen
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:54:19 #183
17420 DeX090
bastard on parade
pi_26068771
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef Takje het volgende:
Mij lijkt het coolst om te spelen een Warlock, maar ik weet niet of het ook daadwerkelijk leuk is.
Warlocks en Druids zijn vooral leuk omdat je tegen elke class weer een andere tactiek moet gebruiken. Warrior lijkt mij geen fuck aan omdat het alleen maar beuken is met af en toe een heroic strike ertussendoor, en Paladin is helemaal te triest voor woorden omdat dat echt alleen maar hengsten is en als je bijna dood ben doe je Divine shield en heal je jezelf weer. Paladin wordt zowat ook alleen maar gespeeld door puberale kutkinderen die hun frustraties kwijt moeten op hordies, liefst veel lager level. (No offense, Chevalric.)

Gisteren weer, was aan het questen in Western Plaguelands, komt er een hele groep aan, natuurlijk weer 2 paladins. Levels waren 59 en 56, zat nog een 60 rogue bij, een 55 warlock en een 51 druid. Hele party op me, ik natuurlijk dood, zij corpse campen voor 5 minuten, ik denk fuck it, ik res wel, weer dood, corpse campen. Toen kwam ik een stukje weg op m'n mount omdat ik resste achter een boom, zij massaal achter me aan. Toen zat ik echt hoofdschuddend te spelen met de vraag of je überhaupt lager kunt zinken. Wil op dat soort momenten altijd een Alliance char aanmaken om te vragen of ze zich nou goed voelen. Vind ik alleen zo zonde van die 2 weken gametime die erin zit.

Gisteravond, een lvl60 paladin, 52 warrior, 44 hunter en 39 rogue Splintertree aanvallen, ik denk ik ga helpen, 2 keer dood door die pala. Uiteindelijk ik ressen, mounten en maar weglopen want ik was er om mooncloth te maken. Die gast heeft me letterlijk van Splintertree tot ver in Felwood achtervolgd tot ie me eindelijk bijhaalde, en dus ook neerhaalde.

Paladins zijn bijna altijd trieste lui, terwijl het volgens het verhaal juist helden moeten zijn.
pi_26068898
wat is dat nou weer voor lompe opmerking... horde en alliance zijn net zo slecht,er zitten goeden en slechten bij beide.. en dat van die paladin slaat gewoon helemaal nergens op
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:59:22 #185
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26068903
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:46 schreef DeX090 het volgende:
Ik weet niet waar jij mee speelt, maar dan heb je echt een ultra-kneuzen party.
Welke instances heb je het dan over? Mogelijk dat aggro in lagere instances wat minder is, maar als je wat verder komt dan heb je Warriors gewoon nodig, omdat mobs anders rustig alles wat damage doet negeren en gewoon direct achter je healers en mages aankomen. Bovendien heb je in hogere level instances vaak te maken met pulls van minstens 3 of 4 mobs, en daar redt een Voidwalker het echt niet tegen.

Er is simpelweg geen enkele class die een betere of gelijkwaardige aggro management heeft dan een Warrior.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:00:42 #186
17061 mvt
blame Canada
pi_26068940
quote:

[..]

Ik weet niet waar jij mee speelt, maar dan heb je echt een ultra-kneuzen party. Ik heb gisteren met een shaman gespeeld, en ondanks het feit dat ik veel meer dmg tegen mobs deed hield ie ze wel vast. Voidwalker heeft Torment, dus als er 2 mobs zijn, eentje laten vasthouden met priest erbij zoals ik al eerder beschreef.

Ik heb veruit het minste moeite met een warrior in duels. Misschien zijn jullie tegen andere classes wel nuttig, maar ik win het vaak met alleen die charge tegen me. Heb zelf ook een warrior (wel maar lvl12, zoals al m'n alts), die vind ik echt veruit het kutste spelen van alle classes.
Ligt er echt aan hoe je hem speelt.
Waren eergisteren in Scarlet Monestary, dacht de rechter gesloten deur van de instance en die enboss aan het killen.

De mages waren iedereen aan de zijkanten aan het killen en ik deed die gast in het midden ( mijn shout heeft te weinig rage om de asten va nde zijkanen te lokken. Enige wat ik moest doen was die gast houden waar hij stond voordat hij de mages ging slachten.

Pally hield mij overeind

Ik zie een Pally , Shaman en Warlock iemand (of meerdere mobs) niet 1 minuut op een plaatst weten te binden terwijl de rest van de groep een slachting houd onder de rest van de mobs) Als Warrior heb je zoveel mogelijkheiden om mobs aan je te binden en gewoon mobs op een enorme afstand van de casters te houden, daar kan een pally, warlock of shaman niet tegenop.
Vooral als de warrior een healer achter zich heeft staan en als eerste gewoon de groep mobs in mag rammen zijn de casters (en de hunter) veilig voor mobs. Desnoods gooien de casterrs een paar blizzards over hem en de mobs heen, de healer houd hem in leven, de warrior houd iedereen op afstand.
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:04:27 #187
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26069044
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef OreO het volgende:
en dat van die paladin slaat gewoon helemaal nergens op
Het is overigens wel waar. De enige class die ook maar enigszins in de buurt komt van een Paladin qua hoeveelheid trieste figuren die er achter zitten, zijn Rogues.

Waarschijnlijk komt het omdat Paladins gewoon ongelofelijk moeilijk dood te krijgen zijn, en er in tegenstelling tot bij andere classes vrij weinig straf is voor het gebruiken van een slechte tactiek. Als je als mage iets verkeert doet, word je binnen de korste keren doodgeslagen. Als je als Paladin iets verkeert doet, zet je even een van je schilden aan, heal je jezelf volledig en ga je weer vrolijk verder.

Dat neemt niet weg dat er zeker ook goede Paladins zijn, maar het is echt opvallend hoe op bijna alle forums waar ik kom Paladins altijd de bron van ergernis zijn, vaak nog erger bij degenen die met ze spelen dan bij degenen die tegen ze spelen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:05:03 #188
17061 mvt
blame Canada
pi_26069065
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef shinoda het volgende:

[..]

tjah , daar weet ik natuurlijk niets van , k ben op lvl 31 over gegaan op een NE druid (beetje jammer dat er best veel van zijn) want de rogue begon me echt een beetje te vervelen , en ze voegen in groepen zoiezo weinig toe
En voor het lockpicken kan je net zo goed sleutels meenemen. (altijd handig als je zonder rogue een instance in gaat , voor je het weet roll je voor een gesloten kist en je kan nog weleens wat eisen van een drop omdat het verdomde duur is die gouden sleutels)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_26069084
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 03:16 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hunters dienen nooit, maar dan ook nooit Aspect of the Cheetah te gebruiken in PvP.
Ja, dat hoor ik vaker ja.
Always makes me smile.
Feit is dat als ik met AotC kite ik meer kans heb om te overleven dan dat ik AotH of AotM gebruik.
Een goede Hunter houdt van zijn AotC en weet hoe hij/zij dat moet gebruiken.
pi_26069122
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Warlocks en Druids zijn vooral leuk omdat je tegen elke class weer een andere tactiek moet gebruiken. Warrior lijkt mij geen fuck aan omdat het alleen maar beuken is met af en toe een heroic strike ertussendoor, en Paladin is helemaal te triest voor woorden omdat dat echt alleen maar hengsten is en als je bijna dood ben doe je Divine shield en heal je jezelf weer. Paladin wordt zowat ook alleen maar gespeeld door puberale kutkinderen die hun frustraties kwijt moeten op hordies, liefst veel lager level. (No offense, Chevalric.)

Gisteren weer, was aan het questen in Western Plaguelands, komt er een hele groep aan, natuurlijk weer 2 paladins. Levels waren 59 en 56, zat nog een 60 rogue bij, een 55 warlock en een 51 druid. Hele party op me, ik natuurlijk dood, zij corpse campen voor 5 minuten, ik denk fuck it, ik res wel, weer dood, corpse campen. Toen kwam ik een stukje weg op m'n mount omdat ik resste achter een boom, zij massaal achter me aan. Toen zat ik echt hoofdschuddend te spelen met de vraag of je überhaupt lager kunt zinken. Wil op dat soort momenten altijd een Alliance char aanmaken om te vragen of ze zich nou goed voelen. Vind ik alleen zo zonde van die 2 weken gametime die erin zit.

Gisteravond, een lvl60 paladin, 52 warrior, 44 hunter en 39 rogue Splintertree aanvallen, ik denk ik ga helpen, 2 keer dood door die pala. Uiteindelijk ik ressen, mounten en maar weglopen want ik was er om mooncloth te maken. Die gast heeft me letterlijk van Splintertree tot ver in Felwood achtervolgd tot ie me eindelijk bijhaalde, en dus ook neerhaalde.

Paladins zijn bijna altijd trieste lui, terwijl het volgens het verhaal juist helden moeten zijn.
Ik speel geen pvp server, en vanwege die reden loop ik in pve als rogue tegen wat problemen aan bijvoorbeeld dat niemand me in hun groep wil hebben. PVP in WOW vind ik persoonlijk het meest nutteloze systeem wat ik in welke game dan ooit gezien heb, je krijgt geen items, minder exp in raids en bosses droppen niets in raids etc. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat je iemand neerhaalt, hij 2 minuten later weer recht overeind staat en vervolgens maar 10% schade heeft aan zijn gear. Op basis van die reden heb ik besloten me niet te bemoeien met de pvp server en lekker pve te maken, maar ondertussen word ik wel door alle spelers als een ganking rogue gezien die het leuk vind om mensen te ganken, terwijl ik niet eens aan pvp doe .

Paladin zou ik nemen om te kunnen tanken in een team en op hogere levels te kunnen gaan naar MC etc. Ik denk dat uberhaupt iedereen op pvp server niet moet zeuren om lame gedrag, het totale pvp systeem is gebouwd om dit te ondersteunen gezien er geen winst te behalen is in het killen van PC vs PC. Enige wat ik zie is het bevredigen van een sadistisch genoegen om anderen te hinderen in hun spel, WOW zou daarin veel kunnen leren van eve of Lineage 2
pi_26069203
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:04 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het is overigens wel waar. De enige class die ook maar enigszins in de buurt komt van een Paladin qua hoeveelheid trieste figuren die er achter zitten, zijn Rogues.

Waarschijnlijk komt het omdat Paladins gewoon ongelofelijk moeilijk dood te krijgen zijn, en er in tegenstelling tot bij andere classes vrij weinig straf is voor het gebruiken van een slechte tactiek. Als je als mage iets verkeert doet, word je binnen de korste keren doodgeslagen. Als je als Paladin iets verkeert doet, zet je even een van je schilden aan, heal je jezelf volledig en ga je weer vrolijk verder.

Dat neemt niet weg dat er zeker ook goede Paladins zijn, maar het is echt opvallend hoe op bijna alle forums waar ik kom Paladins altijd de bron van ergernis zijn, vaak nog erger bij degenen die met ze spelen dan bij degenen die tegen ze spelen.
ja ik erger me ook aan undead rogues maar als je horde bent vind je iets van alliance weer irritant.
Elke class heeft een tactiek... newsflash pala's hebben ook skills als je de heal to laat gebruikt ben je ook zo dood.Al helemaal tegen een mage
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:20:43 #192
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26069446
UD Rogues make my holy blood boil.

En ter vergelijking van Chevalric's Healing lijstje:Op level 60 doen priests:

15 sec Renew - Elke 3 secs 125 HP erbij (Instant cast)
Flash Heal - Heals voor ongeveer 900HP (1.5 sec cast)
Greater Heal - Heals voor ongeveer 3K (4 sec cast en daarmee nutteloos).

Niet te vergeten een instant cast Shield voor 900dmg.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:26:16 #193
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26069575
Verdomme wat duurt het nog lang tot 15 april!
pi_26069643
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef Leshy het volgende:

[..]

Welke instances heb je het dan over? Mogelijk dat aggro in lagere instances wat minder is, maar als je wat verder komt dan heb je Warriors gewoon nodig, omdat mobs anders rustig alles wat damage doet negeren en gewoon direct achter je healers en mages aankomen. Bovendien heb je in hogere level instances vaak te maken met pulls van minstens 3 of 4 mobs, en daar redt een Voidwalker het echt niet tegen.

Er is simpelweg geen enkele class die een betere of gelijkwaardige aggro management heeft dan een Warrior.
Warrior FTW!!!
In high end instances dan.
Zelfs MET Warrior komt 't nog wel eens voor dat ik de aggro overneem als Hunter zijnde. Gister ook weer in BRS bij de eindbaas. Die draak. En bij de 2e Troll boss ook trouwens.
OI! WARRIOR! KEEP YOUR DAMN AGGRO!
Ook al hebben wij mail, ik heb nog geeneens 3k HP (ga binnenkort stamina gear zoeken) en ik houd er dus niet van om de klappen te krijgen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:38:15 #195
17420 DeX090
bastard on parade
pi_26069881
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef Leshy het volgende:

[..]

Wij zijn zowel Maraudon als Sunken Temple doorgekomen zonder warrior (of shaman for that matter). Priest, Mage, Hunter, Rogue en ik voor ST, Maraudon party kan ik me niet meer herinneren. Ik heb nog geen end-game instances gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen.
pi_26070032
quote:

[..]
Dan heb je tegen een slechte warrior gespeeld, een beetje warrior zal in een gevecht altijd intercept gebruiken om weer melee te kunnen vechten. Welke class ben jij btw?
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:47:30 #197
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26070106
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef DeX090 het volgende:

[..]

die hun frustraties kwijt moeten op hordies, liefst veel lager level.

Vandaar dat ik altijd als 1e geganked wordt door horde
pi_26070145
het irritantste aan de hunter vindt ik trouwens dat we nooit class quests krijgen. En dan hoor ik weer van een warlock dat hij de hele tijd bezig is om die betere robe te halen voor zijn class quest ik wil class quests
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:51:59 #199
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26070215
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Ancient het volgende:
het irritantste aan de hunter vindt ik trouwens dat we nooit class quests krijgen. En dan hoor ik weer van een warlock dat hij de hele tijd bezig is om die betere robe te halen voor zijn class quest ik wil class quests
Chill chill, zowel Priests als Hunters krijgen een Epic quest in de volgende content patch
pi_26070408
quote:
Dan heb je tegen een slechte warrior gespeeld, een beetje warrior zal in een gevecht altijd intercept gebruiken om weer melee te kunnen vechten. Welke class ben jij btw?
eerlijk gezegt vind ik de warrior ook niet zo moeilijk te kicke.
k ben zelf een druid.
k doe wrath , dan entangle , starfall , fearie fire.
daarna cat of bear from.

als ik dan toch nog moet heal gah k weer in druidform , activeer gelijk natures grasp , dan heal k mezelf enzovoorts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')