abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2005 @ 17:50:20 #101
62182 Georges
That's the shit
pi_26052372
Ik dacht dat de hunter de slechtste PvP char was eigenlijk. Zou geen char kunnen verzinnen waar een hunter van wint als beide spelers goed zijn.
Een hunter lijkt wel gemaakt voor PvE. Daar is ie erg goed in.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_26052991
Tja, de hunter, er is erg veel discussie over. Het schijnt niet de makkelijkste te zijn in PvP, maar het is ook geen class voor mensen die maar wat doen. Wil je goed een hunter kunnen spelen dan moet je weten waar je mee bezig bent. Dan ben je nog steeds niet dé beste, maar valt het wel te doen.

Overigens ben ik pas level 22, alle kennis heb ik van fora . Ach, bijna iedereen zeurt over zijn class, wat boeit het als je niet de allersterkste bent, als je maar lol hebt .
  donderdag 7 april 2005 @ 18:57:04 #103
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26053890
Mass PVP + Hunter = de dood voor iedereen die niet oplet. Die pijlen komen nog altijd hard aan en als jij dan met je cloth mage kont in de frontlinie AoE gaat spammen lig je snel om. 1 vs 1 zal het wel iets minder zijn al is het wel een zeer uiteenlopende class.
pi_26054076
Een hunter die talent points in range heeft geïnvesteerd is ongeëvenaard in reach, geen enkele class kan van zo'n afstand aanvallen.

Een handige pagina voor hunters ovr hoe je je talent points kunt investeren:
http://www.warcraftcentral.com/resources/articleview.php?select=36&dbase=res_articles

En eentje over hoe je je nuttig maakt in een instance:
http://www.warcraftcentral.com/resources/articleview.php?select=36&dbase=res_articles

Alles over de pets die je kunt tamen:
http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html#
  donderdag 7 april 2005 @ 19:59:27 #105
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_26055283
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:20 schreef Takje het volgende:

[..]

Ik moet eerst het spel zelf nog zien te krijgen. Wordt week naar week uitgesteld. Nu ineens pas 18 april!
Waar heb je dat zien staan? Op de officiele site van Blizzard en van World of Warcraft wordt duidelijk 15 april vermeld. Ik ben dat uitstel onderhand wel beu.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_26055718
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Joepie, maar de Doomguard en Infernal zijn nog steeds nutteloos, en Seduce is generfed.

Warlock na die patch (als het echt is) de slechtste PvPer
Infernal kan via de spell voor een verrassings effect zorgen. Verwacht jij opeens een Infernal midden in een groep die ff gaat berserken? Nu is ie nog redelijk zeldzaam, eigenlijk is het wel beter als het blijft zoals het nu is, dan is het leuker als je em eenmaal hebt

Dat van seduce las ik na het posten pas...redelijk kut ja. Maar om daarna meteen te zeggen dat ze de slechtste PvP'ers zijn...nee, ben ik het niet mee eens. Succubus is niet perse nodig om goed te kunnen PvP'en, hoewel het wel een voordeel geeft.
pi_26055990
Ik ben ook een hunter, maar ik moet nog echt eens goed over nadenken over mn talentpoints. In melee ben ik gewoon slecht, want je moet idd de afstand hebben. Alhoewel ik pas nog een dual heb gehad met een tauren shaman (lvl 44) en ik was lvl 43. Was in Darnassus, dus hij kon me pas aanvallen als ik heb aanviel (pvp server). Ik ding net iets eerder als hem dood maar vanwege serpent sting bleef hij iets later ook kapot... het ging dus gelijk op.

Je pet is zowiezo nutteloos in pvp, want niemand (op een enkeling na) valt je pet aan.
Maargoed, als je je target voor een aantal sec vast kan zetten, is het voor de hunter perfect.

Vraagje aan de hunters: welke pets hebben jullie, en hoe gaan jullie in een pvp gevecht te werk ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26056437
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Lexie het volgende:
Een hunter die talent points in range heeft geïnvesteerd is ongeëvenaard in reach, geen enkele class kan van zo'n afstand aanvallen.

Een handige pagina voor hunters ovr hoe je je talent points kunt investeren:

En eentje over hoe je je nuttig maakt in een instance:

Alles over de pets die je kunt tamen:
http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html#
de 2e link is dezelfde als de 1e link

Btw, als je je pet een nieuwe aanvbal wilt leren moet je hem dan gewoon tegen dat bepaalde beest laten strijden ? Als ik mijn cat bv claw wil aanleren, en hij is lvl 43, dan moet ik dus:

· Feralas: Ironfur Bear (42)
· Swamp of Sorrows: Silt Crawler (40-41)
· Tanaris: Scorpid Hunter (40-41)

tegen deen van deze beeste strijden om het te leren ?
pi_26056805
Je bent level 43 maar weet niet hoe je je pet nieuwe technieken aanleert?
Daarom vind je een pet dus nutteloos tijdens PvP... Ze kunnen enorm handig zijn als je de talents een beetje goed in elkaar zet.
Zet je pet in de stal en tame een van de pets die je daar ziet staan. Met een beetje geluk heeft ie de aanval die je nodig hebt, daarna vecht je een beetje samen met die pet (paar mobs doodmaken), en dan leer je vanzelf de techniek. Daarna kan je het aan je pet leren als die de benodigde trainingpoints heeft en de technieken ervoor.
pi_26057170
het gaat me niet per se om die aanval, maar claw is de enige die hij nog kan leren, dan heeft hij ze allemaal...
  donderdag 7 april 2005 @ 21:39:55 #111
65516 gieling
Live from NYC
pi_26057624
Ok toetsweek eindelijk voorbij, kan ik naar een gamecard opzoek gaan
pi_26060897
Als ik morgen naar de Bart Smit ga, en ik wil WoW kopen.. Hebben ze die dan ? Of is het spel nog steeds uitverkocht ?
pi_26061147
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/

ziet er naar uit dat die patch notes echt zijn, want die arena event, honor system en elementals komen er echt

ik heb zin in het honor system
pi_26061258
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:52 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

de 2e link is dezelfde als de 1e link

Btw, als je je pet een nieuwe aanvbal wilt leren moet je hem dan gewoon tegen dat bepaalde beest laten strijden ? Als ik mijn cat bv claw wil aanleren, en hij is lvl 43, dan moet ik dus:

· Feralas: Ironfur Bear (42)
· Swamp of Sorrows: Silt Crawler (40-41)
· Tanaris: Scorpid Hunter (40-41)

tegen deen van deze beeste strijden om het te leren ?
Ow, die tweede link moet deze zijn:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-hunter&t=137591&p=1&tmp=1#post137591

En voor die attacks moet je volgens mij niet aanvallen maar dat beest zelf temmen. Op een gegeven moment zul dan ook echt afstand van je trouwe maatje moeten doen wil je og wat aan je pet hebben.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:46:57 #115
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26061280
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Logitik het volgende:
Als ik morgen naar de Bart Smit ga, en ik wil WoW kopen.. Hebben ze die dan ? Of is het spel nog steeds uitverkocht ?
15 april liggen ze weer in de winkel geloof ik
pi_26061326
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:39 schreef gieling het volgende:
Ok toetsweek eindelijk voorbij, kan ik naar een gamecard opzoek gaan
Zelfs ík heb je ingehaald .
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:27:13 #117
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_26062353
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:20 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Infernal kan via de spell voor een verrassings effect zorgen. Verwacht jij opeens een Infernal midden in een groep die ff gaat berserken? Nu is ie nog redelijk zeldzaam, eigenlijk is het wel beter als het blijft zoals het nu is, dan is het leuker als je em eenmaal hebt

Dat van seduce las ik na het posten pas...redelijk kut ja. Maar om daarna meteen te zeggen dat ze de slechtste PvP'ers zijn...nee, ben ik het niet mee eens. Succubus is niet perse nodig om goed te kunnen PvP'en, hoewel het wel een voordeel geeft.
En wat als die Infernal los breekt in 10 seconden ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26063337
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik ben ook een hunter, maar ik moet nog echt eens goed over nadenken over mn talentpoints. In melee ben ik gewoon slecht, want je moet idd de afstand hebben. Alhoewel ik pas nog een dual heb gehad met een tauren shaman (lvl 44) en ik was lvl 43. Was in Darnassus, dus hij kon me pas aanvallen als ik heb aanviel (pvp server). Ik ding net iets eerder als hem dood maar vanwege serpent sting bleef hij iets later ook kapot... het ging dus gelijk op.

Je pet is zowiezo nutteloos in pvp, want niemand (op een enkeling na) valt je pet aan.
Maargoed, als je je target voor een aantal sec vast kan zetten, is het voor de hunter perfect.

Vraagje aan de hunters: welke pets hebben jullie, en hoe gaan jullie in een pvp gevecht te werk ?
lvl 60 Night Elf Huntress hiero.
Mijn pet is King Bangalash (nuja, dat was ie, nu is ze Faile genaamd), het was een elite lvl 43 cat in STV. Een witte en het is op 1 na (alhoewel ik dat na de patch niet zeker meer weet) snelste pet van de game. Alhoewel de pet speed bug dat toch 90% van de tijd verneukt.

PvP.
Hmm, je hebt 2 soorten.
1: Jij wordt aangevallen (don't let it happen, Track Humanoids is your friend!)
2: Jij valt iemand als eerste aan.

De eerste versie, vergeet het maar, je bent dood. Of je moet aangevallen worden door een ongelovelijke knuppel. Rogues die geen crippling poison gebruiken, Warriors die hamstring vergeten etc etc.

De tweede versie daarentegen hebben we een kansje. Er van uitgaande dat de ander terugvecht en niet vlucht.

de Warrior - Meat Shield. Leg een Freezing Trap voor je neer en open met een Aimed Shot, Concussion Shot en blijf schieten. De Warrior zal Intercept gebruiken, maar oops. Een Freezing Trap. Hij kan geen kant op. Ren weer naar je maximum range, wacht totdat de cooldown van je Conc. Shot bijna over is.
Stuur je Pet, Aimed Shot, Conc Shot, Serpent Sting, Arcane Shot als de cooldown als voorbij is en zie maar hoever die Warrior dood is. Heeft ie nog een beetje Health (HP) over (misschien heeft Aimed Shot gecrit), kun je blijven staan en Scatter Shot gebruiken op 'm en 'm dood knuppelen. Heeft hij nog zat HP over dan ga je kiten. Dus rennen en springen en terwijl je springt draai je om en vuurt een Arcane Shot af en een nieuwe Serpent Sting en Concussion Shot.
Needless to say, als Improved Conc Shot hits, dus de 4 sec. stun, dat je dan een Aimed Shot kan afvuren. Blijf wel uit zijn Intercept range.
De Warrior is niet onze grootste angst als wij die aanvallen.

de Rogue - Master of Stealth. Dus, wederom de freezing trap. Aimed Shot, meteen Hunter's Mark, Conc. Shot, shoot shoot shoot. Hij loopt in je Freezing Trap. Ren naar je max range wederom. Stuur pet, Aimed Shot, Conc Shot, Serpent Sting. Tja, zelfde verhaal eigenlijk

de Shaman - My worst nightmare. Freezing Trap, Aimed Shot, Conc. Shot, VIPER Sting, en move back. Oops, een Freezing Trap. Max range. Stuur pet, Aimed Shot, Conc. Shot, Viper Sting and get yer arse out of there. Kite! Als ze achter je aan komen zullen ze vaak in Wolf Form komen, +40% movement speed dus sneller dan onze Aspect of Cheetah.
Geen probleem, you know the drill now. Conc Shot om de nodige afstand te bewaren, Viper Sting om mana te drainen en Arcane Shot om ze te pijnigen Na 3 Viper Stings is hun mana foetsie, uiteraard geef je ze 'n nieuwe Viper Sting en dan schiet je ze gewoon vol gaten.

de Priest - Same story as with Shaman. Alleen ik meen dat ze dezelfde range hebben als wij dus dat is wel moeilijk. Zorg dat je Viper Sting op 'm blijft, want die kunnen ze dispellen meen ik.

de Mage - Wederom hetzelfde. Mocht ie Blink gebruiken en Frost Nova (wat in 99% van de gevalen dus gebeurt) en hij heeft je, SCATTER SHOT. Niet dat dat gegarandeerd je leven redt. Maar je hebt een kans. van 0,0001% ofzo.
Veel succes tegen deze Class.
(NERF MAGES!!!)

de Paladin - Vind ik de makkelijkste, of misschien heb ik tegen brakke paladins gespeeld. Maar aangezien ze geen range hebben heb je dus ee groot voordeel. De hele tijd Viper Sting afvuren, zullen ze steeds dispellen namelijk. Je pet laten aanvallen uiteraard. Arcane Shot en Conc. Shot komen uiteraard ook van pas. Mana weg, ze zijn dood.
Al hoor ik van vele Paladins en Hunters dat die gevechten eindeloos doorgaan, maar goed. Zal dan aan de Paladins gelegen hebben waarmee ik duels heb gehouden, want heb nog nooit verloren.
Of ja, laatst, maar toen had ik major lag

de Warlock - Net als bij de andere casters, kijk uit voor de Succubus.

(ja, ik ben moe dus het wordt allemaal steeds minder)
Nu lijkt 't wel alsof we zo makkelijk kunnen winnen. Niet dus, kiten is risky. Jij moet je pad tussen de mobs door zoeken, niet je target. En een add kun je niet gebruiken, want kiten doe je nog steeds met Aspect of the Cheetah aan en je weet. Hit = dazed. Dazed = dood.

Uiteraard is een goed gebruik van Aspects een vereiste.
Geraak je in melee = Monkey
Ranged = Hawk
Kiten = Cheetah
Wordt je tijdens het kiten geraakt. Switch to Monkey!

Hmm. Voor Scatter Shot heb ik dit nog voor je:
/script PetFollow();
/cast Scatter Shot
Een Macro zodat je pet niet blijft aanvallen als jij Scatter Shot gebruikt, want dan wordt het effect verbroken en het is zowiezo maar 4 secs.

Night people
pi_26063634
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 01:22 schreef Migwi het volgende:

[..]

-heleboel tekst-
Hoe maak je zo'n macro precies? kun je die ook direct aan een spel hangen, zodat je pet altijd disengage doet als je scatter shot gebruikt?
  vrijdag 8 april 2005 @ 03:16:01 #120
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26064208
quote:
Kiten = Cheetah
Hunters dienen nooit, maar dan ook nooit Aspect of the Cheetah te gebruiken in PvP.
pi_26064407
quote:

[..]

lvl 60 Night Elf Huntress hiero.
Mijn pet is King Bangalash (nuja, dat was ie, nu is ze Faile genaamd), het was een elite lvl 43 cat in STV. Een witte en het is op 1 na (alhoewel ik dat na de patch niet zeker meer weet) snelste pet van de game. Alhoewel de pet speed bug dat toch 90% van de tijd verneukt.
feliciteerd met je lvl 60

kom je binnenkort we lweer es opzoeken, kunnen we weeer duelle

enne heb je die adnere tijger nog steeds niet getamed?

ik ben trouwes geswitched met me proffesions, ik had skinning en leatherworking dragonscale.
heb leatherworking weggehaald omdat ik er het nut niet van inzag, het duurt geoon ontzettend lang voordat je ze jkan maken doordat die scales zow weinig droppen. en later ga je toch set items zoeken en gebruikeen (heb nu al 2 items uit element set)

ik heb nu skinning en mining genomen. ik denk dat je hier veel meer aan hebt. gewoon alels verkopen en geld maken , de items koop je dan wel weer in AH

en als je gaat duellen als shammie met een hunter is het idd lastig als de hunter op afstand staat. gewoon dan met wolf er achteraan, ga het lieft OP hem staan of er naast zodat je iig lang binnen range bent. meteen frost shocken en er in hakken maar ook earth bind totem en searing ottem/poisonn cleanse totem kunnen hier handig zijn

verder zijn hunters gewoon waardeloos imo

heb nog nooit met een hunter in een high instnace gezeten, gewoon omdat ze niks in party kunnen een parfecte groep vind ik dna ook

1) priest. zonder priest geen instrance, heel simpel
2) warrior, ook belangrijk. betere tank/aggro management kan je neit hebben.
3) mage, nuken, crowd control en water/food maken, errug goede team player.
4) rogue, samen met de mage ook een goede crowd control. en ook goede DPS, is niet heel errug van belang maar als je een andere member zoekt, zoek iemadn met crowd control (nog een mage of warlock met succubus.)
5)shaman, in een party compleet te maken, kan helpen met tanken,healen, spells interrupten en natuurlijk totems. errug goede team player.

hiermee zal je met een beetje goede spelers niet zowveel roblemen moeten tegenkomen in instnaces
hardcoholic
  vrijdag 8 april 2005 @ 08:18:08 #122
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26064752
Gefeli met je 60ste level, Migwi/Cyn. Tijd voor je Rogue nu?
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:13:47 #123
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26065423
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 05:43 schreef Ferdii het volgende:
verder zijn hunters gewoon waardeloos imo
Valt op zich wel mee, vorige keer Archaedas in Uldaman vrij makkelijk verslagen met een party bestaande uit twee Warriors, een Hunter, een Mage en een Priest.

Maar in higher level instances heeft de hunter inderdaad een groot probleem; ze kunnen vrij slecht tanken, ze kunnen niet healen en hun DPS komt niet in de buurt van die van een rogue of mage, dus tja
pi_26065708
quote:
lang verhaal
Zo ga ik ook ongeveer te werk, ook met de aspects enzo. Alleen heb ik geen scatter shot, maar ik loop ook weer achter met spells. Ik heb net ook op lvl 43 King Banglesh gevangen, toen ik zelf lvl 43 ben geworden. Alleen het rare is dat ik nu lvl 44 ben geworden en hij nog steeds op 0 exp staan

btw, ik zag pas een lvl 60 hunter, die had ook dit beest:

Een idee wat dat voor beest is ?
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:34:37 #125
66083 Platina
78th Element
pi_26065808
Op lvl 50 ofzo kon je wilde witte tijgers vangen.

Hmm ik had gister wel geluk, ik kill precies 1 dragon whelpling en krijg gelijk als loot een Tiny Crimson Whelpling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')