quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:Ik ben ook een hunter, maar ik moet nog echt eens goed over nadenken over mn talentpoints. In melee ben ik gewoon slecht, want je moet idd de afstand hebben. Alhoewel ik pas nog een dual heb gehad met een tauren shaman (lvl 44) en ik was lvl 43. Was in Darnassus, dus hij kon me pas aanvallen als ik heb aanviel (pvp server). Ik ding net iets eerder als hem dood maar vanwege serpent sting bleef hij iets later ook kapot... het ging dus gelijk op.
Je pet is zowiezo nutteloos in pvp, want niemand (op een enkeling na) valt je pet aan.
Maargoed, als je je target voor een aantal sec vast kan zetten, is het voor de hunter perfect.
Vraagje aan de hunters: welke pets hebben jullie, en hoe gaan jullie in een pvp gevecht te werk ?
lvl 60 Night Elf Huntress hiero.
Mijn pet is King Bangalash (nuja, dat was ie, nu is ze Faile genaamd), het was een elite lvl 43 cat in STV. Een witte en het is op 1 na (alhoewel ik dat na de patch niet zeker meer weet) snelste pet van de game. Alhoewel de pet speed bug dat toch 90% van de tijd verneukt.
PvP.
Hmm, je hebt 2 soorten.
1: Jij wordt aangevallen (don't let it happen, Track Humanoids is your friend!)
2: Jij valt iemand als eerste aan.
De eerste versie, vergeet het maar, je bent dood. Of je moet aangevallen worden door een ongelovelijke knuppel. Rogues die geen crippling poison gebruiken, Warriors die hamstring vergeten etc etc.
De tweede versie daarentegen hebben we een kansje. Er van uitgaande dat de ander terugvecht en niet vlucht.
de Warrior - Meat Shield. Leg een Freezing Trap voor je neer en open met een Aimed Shot, Concussion Shot en blijf schieten. De Warrior zal Intercept gebruiken, maar oops. Een Freezing Trap. Hij kan geen kant op. Ren weer naar je maximum range, wacht totdat de cooldown van je Conc. Shot bijna over is.
Stuur je Pet, Aimed Shot, Conc Shot, Serpent Sting, Arcane Shot als de cooldown als voorbij is en zie maar hoever die Warrior dood is. Heeft ie nog een beetje Health (HP) over (misschien heeft Aimed Shot gecrit), kun je blijven staan en Scatter Shot gebruiken op 'm en 'm dood knuppelen. Heeft hij nog zat HP over dan ga je kiten. Dus rennen en springen en terwijl je springt draai je om en vuurt een Arcane Shot af en een nieuwe Serpent Sting en Concussion Shot.
Needless to say, als Improved Conc Shot hits, dus de 4 sec. stun, dat je dan een Aimed Shot kan afvuren. Blijf wel uit zijn Intercept range.
De Warrior is niet onze grootste angst als wij die aanvallen.
de Rogue - Master of Stealth. Dus, wederom de freezing trap. Aimed Shot, meteen Hunter's Mark, Conc. Shot, shoot shoot shoot. Hij loopt in je Freezing Trap. Ren naar je max range wederom. Stuur pet, Aimed Shot, Conc Shot, Serpent Sting. Tja, zelfde verhaal eigenlijk
![]()
de Shaman - My worst nightmare. Freezing Trap, Aimed Shot, Conc. Shot, VIPER Sting, en move back. Oops, een Freezing Trap. Max range. Stuur pet, Aimed Shot, Conc. Shot, Viper Sting and get yer arse out of there. Kite! Als ze achter je aan komen zullen ze vaak in Wolf Form komen, +40% movement speed dus sneller dan onze Aspect of Cheetah.
Geen probleem, you know the drill now. Conc Shot om de nodige afstand te bewaren, Viper Sting om mana te drainen en Arcane Shot om ze te pijnigen
![]()
Na 3 Viper Stings is hun mana foetsie, uiteraard geef je ze 'n nieuwe Viper Sting en dan schiet je ze gewoon vol gaten.
de Priest - Same story as with Shaman. Alleen ik meen dat ze dezelfde range hebben als wij dus dat is wel moeilijk. Zorg dat je Viper Sting op 'm blijft, want die kunnen ze dispellen meen ik.
de Mage - Wederom hetzelfde. Mocht ie Blink gebruiken en Frost Nova (wat in 99% van de gevalen dus gebeurt) en hij heeft je, SCATTER SHOT. Niet dat dat gegarandeerd je leven redt. Maar je hebt een kans.
van 0,0001% ofzo.
Veel succes tegen deze Class.
(NERF MAGES!!!)
de Paladin - Vind ik de makkelijkste, of misschien heb ik tegen brakke paladins gespeeld. Maar aangezien ze geen range hebben heb je dus ee groot voordeel. De hele tijd Viper Sting afvuren, zullen ze steeds dispellen namelijk. Je pet laten aanvallen uiteraard. Arcane Shot en Conc. Shot komen uiteraard ook van pas. Mana weg, ze zijn dood.
![]()
Al hoor ik van vele Paladins en Hunters dat die gevechten eindeloos doorgaan, maar goed. Zal dan aan de Paladins gelegen hebben waarmee ik duels heb gehouden, want heb nog nooit verloren.
Of ja, laatst, maar toen had ik major lag
![]()
de Warlock - Net als bij de andere casters, kijk uit voor de Succubus.
(ja, ik ben moe dus het wordt allemaal steeds minder)
Nu lijkt 't wel alsof we zo makkelijk kunnen winnen. Niet dus, kiten is risky. Jij moet je pad tussen de mobs door zoeken, niet je target. En een add kun je niet gebruiken, want kiten doe je nog steeds met Aspect of the Cheetah aan en je weet. Hit = dazed. Dazed = dood.
Uiteraard is een goed gebruik van Aspects een vereiste.
Geraak je in melee = Monkey
Ranged = Hawk
Kiten = Cheetah
Wordt je tijdens het kiten geraakt. Switch to Monkey!
Hmm. Voor Scatter Shot heb ik dit nog voor je:
/script PetFollow();
/cast Scatter Shot
Een Macro zodat je pet niet blijft aanvallen als jij Scatter Shot gebruikt, want dan wordt het effect verbroken en het is zowiezo maar 4 secs.
Night people