mja plans zijn moeilijk te vinden, heb alleen nog maar de 2 beginplannen,quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
toevoegingquote:Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Killjoy het volgende:
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.
Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
Nadeel: vind de benodigdheden maar eensquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
mwoah gaat redelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nadeel: vind de benodigdheden maar eens
Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Mwoah, kun je beter even de Aegis uit Scarlet Monastery gaan vissen, wsl zit je toch niet ver van de level requirement.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats.
Whehe, als ik het vergeet laat me er dan even aan denken, dan ga ik hem van het weekend wel etterenquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Ik heb de complete set gebruikt (behalve belt) en je hebt een keihard (paars) manneke danquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:52 schreef Killjoy het volgende:
http://thottbot.com/?i=3576
Ik krijg deze armor binnenkort van iemand
Wat een naaistreek... Reken maar dat als de GMs niks doen, dat die gast om de 5 minuten een whisper van het Fokkers Guild kan krijgen wat mij betreft. Dit zijn dezelfde soort gasten die je een baksteen sturen al je er een gsm van koopt.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hinaquote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef Killjoy het volgende:
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
hier doen de GMs wel wat tegen aangezien dit diefstal is, lees de regels maar doorquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Bah wat een loser, helaas zullen je whispers snel niet meer aankomen bij hem, hij zal jouw + guildies wel in ignore zetten. Ik zou hem opzoeken, en follow aanzetten, en dan enorm spammen met say dat ie een fraud is, zodat iedereen het ziet :pquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Stom stom stom dat ik dat vergeten was, coole seriequote:Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina
scammers moet je niet spammen -> /ignore
maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |