abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26019406
KUT SPEL!!!!

pi_26019440
TVP
Nope, heb het spel niet, maar wil toch even volgen, hoop vrienden spelen het.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 6 april 2005 @ 11:48:46 #53
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26019789
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26019879
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
mja plans zijn moeilijk te vinden, heb alleen nog maar de 2 beginplannen,

hoewel ik nu lvl 52 ben, gebruik ik wel nog steeds de dragonscale gloves en Armor (resists zijn GOED!)

op zich heb je er pas wat aan als je dus ook andere plans vind, maar die zijn er dus bijna nergens, terwijl de AH overspoeld wordt met Elemental en Tribal plans :/

zelf heb ik dragongekozen omdat ik shaman ben en dus wel wat aan die dragonscale meuk heb, maar verwacht er niet te veel van. tenzij je dus recipes vnd, dan kanm je wel flink wat afzet krijgen denk ik, ivm de fire resist die dragonscale spullen hebben

Tribal is denk ik beter te doen, omdat je dan een grote afzetmarkt hebt ivm de vele rogues

Devilsaur leggings zijn uber
  woensdag 6 april 2005 @ 12:06:36 #55
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26019941
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.

Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26020153
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Killjoy het volgende:
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.

Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
toevoeging

Dragonscale = mail

tribal en elemental zijn Leather

in het vorige topci heb ik een link geplaatst naar een complete lw faq, zoek die anders eerst ff op en lees die door voordat je een keuze maakt
  woensdag 6 april 2005 @ 12:27:11 #57
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26020372
Ik had die faq al eerder doorgelezen, staat veel info in, maar weinig tot geen meningen :-)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 6 april 2005 @ 12:27:27 #58
17061 mvt
blame Canada
pi_26020379
Ik moet binnenkort ook maar eens geld gaan verdienen in Shadow Fang Keep. Ik hoor een maar goede verhalen van mensen die daar de boel schoonvegen.
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 6 april 2005 @ 12:35:24 #59
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26020554
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Nadeel: vind de benodigdheden maar eens

Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26021010
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nadeel: vind de benodigdheden maar eens

Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
mwoah gaat redelijk

maar ik verkoop het meeste, aangezien ik toch alleen maar Dragonsclae armor en gloves kan maken op dit moment, en die hebben niet veel afzet :/

terwijl dragosncale armor erg goed is
pi_26022843
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar gamecards, Media Markt in rotterdam alexandrium heeft er nog een stuk of 20 liggen.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  woensdag 6 april 2005 @ 15:41:01 #62
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26025422
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26031529
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaar
  woensdag 6 april 2005 @ 22:06:39 #64
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26034389
lvl 55 inmiddels, ben druk aan het sparen voor mn epic mount
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26035661
Sjesus, jij bent geleveled zeg. Weet nog wel dat we allebei even hoog level hadden...
  donderdag 7 april 2005 @ 00:10:09 #66
32422 engessa
Who's dirty?
pi_26037207
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
pi_26038223
Ik ben net level 33 geworden
  donderdag 7 april 2005 @ 01:38:50 #68
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26038681
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats.
Mwoah, kun je beter even de Aegis uit Scarlet Monastery gaan vissen, wsl zit je toch niet ver van de level requirement.

Maar ja, het blijft nogal kut, van dit soort scammers. Daarom ook altijd opletten wat ze in het trade venster zetten et cetera.
pi_26038720
quote:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Whehe, als ik het vergeet laat me er dan even aan denken, dan ga ik hem van het weekend wel etteren .
  donderdag 7 april 2005 @ 04:28:18 #70
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_26039523
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:52 schreef Killjoy het volgende:

http://thottbot.com/?i=3576
Ik krijg deze armor binnenkort van iemand
Ik heb de complete set gebruikt (behalve belt) en je hebt een keihard (paars) manneke dan Ben nu alles aan het vervangen door thorium armour. Is wat minder hard maar heeft meer extra resistance
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 7 april 2005 @ 07:41:47 #71
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26039760
quote:

Wat een naaistreek... Reken maar dat als de GMs niks doen, dat die gast om de 5 minuten een whisper van het Fokkers Guild kan krijgen wat mij betreft. Dit zijn dezelfde soort gasten die je een baksteen sturen al je er een gsm van koopt.
pi_26039858
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef Killjoy het volgende:
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina

scammers moet je niet spammen -> /ignore

maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
  donderdag 7 april 2005 @ 08:03:32 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26039861
quote:

hier doen de GMs wel wat tegen aangezien dit diefstal is, lees de regels maar door
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26040104
quote:

Bah wat een loser, helaas zullen je whispers snel niet meer aankomen bij hem, hij zal jouw + guildies wel in ignore zetten. Ik zou hem opzoeken, en follow aanzetten, en dan enorm spammen met say dat ie een fraud is, zodat iedereen het ziet :p
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  donderdag 7 april 2005 @ 08:47:20 #75
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26040237
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina

scammers moet je niet spammen -> /ignore

maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
Stom stom stom dat ik dat vergeten was, coole serie

Maar ontopic, is idd een naaistreek. Misschien helpt het om bij andere "Heroes of Holland" info over die gast in te winnen?
Zou kunnen helpen misschien.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')