Geloof me.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Lexie het volgende:
Ach, als ik zie hoeveel volslagen idioten er rond lopen denk ik dat ik nog wel een kansje heb in PvP.
* Leshy meldtquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Lexie het volgende:
Ach, als ik zie hoeveel volslagen idioten er rond lopen denk ik dat ik nog wel een kansje heb in PvP.
Erm, dat is het ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef Lexie het volgende:
Of een rogue die denkt dat het slim is om op drie mobs af te stappen en er een te sappen.
Screenshots kloppen voor geen meter, want het kan niet dezelfde player zijn en dan wordt het al een hele kromme vergelijking (vast ook niet dezelfde techtree). Je moet namelijk je char moven. Ook staat er niets in de patch notes hierover. Wat wel heel goed kan, is dat ze bepaalde tameable animals gelowered hebben, zoals idd de kroks. Deze waren namelijk zeer taai altijd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Van een Amerikaans WoW-forum geplukt:
Pet op de live server
Pet op de test server
Naja, meestal gebeurde dat als niemand wist wat verder de bedoeling was en mijn pet nog dood wasquote:
Nee, je character wordt gekopiëerd naar een test server, niet verplaatst. Je kunt ze dan onafhankelijk van elkaar verder spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:21 schreef existenz het volgende:
Screenshots kloppen voor geen meter, want het kan niet dezelfde player zijn en dan wordt het al een hele kromme vergelijking (vast ook niet dezelfde techtree). Je moet namelijk je char moven.
Dat zal je leren om zonder Warrior te spelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef Lexie het volgende:
Naja, meestal gebeurde dat als niemand wist wat verder de bedoeling was en mijn pet nog dood was. Nou is mijn pet meestal niet zo belangrijk, maar wel als je met een Rogue, een priest en twee warlocks bent waardoor de pet zo ongeveer de enige tank is.
Dan weten we het zo.. Ik copy ffquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:28 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nee, je character wordt gekopiëerd naar een test server, niet verplaatst. Je kunt ze dan onafhankelijk van elkaar verder spelen.
Ik had de groep niet samengesteldquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:29 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat zal je leren om zonder Warrior te spelen
Irritanter is een rogue die het grappig leek om te gaan pick-pocketen in een instance... Heel leuk als je met een mob aan het vechten bent en er komen nog een zooi elites op je af omdat die dwaas het niet kon laten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef Lexie het volgende:
Ik vraag me af hoe dom sommige gamers zijn. Natuurlijk kun je wel eens een foutje maken en wordt de hele party gekilled. Maar als je dan ziet dat het misgaat, doe de volgende keer niet precies hetzelfde en luister eens naar het advies van anderen. Vandaag een warlock drie keer moeten zeggen dat hij zijn kuttige pet bij zich moest houden en niet laten tanken waardoor er allemaal mobs uit zijgangetjes werden aangetrokken. Of een rogue die denkt dat het slim is om op drie mobs af te stappen en er een te sappen. Ach ja, ik denk dat ik maar eens wat vaker de leiding moet gaan nemen en wat vaker mensen moet slaan, nu ben ik gewoon veel te beleefd.
ik reroll ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Kortom, miss rate increased.
Reroll!!!!!!
uhorde is nou eenmaal zuinig op hun landquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Leuk, ik denk, laat ik eens een nieuwe guild joinen, nieuwe mensen, nieuwe kansen.
Gaan we de vesting in de Southern Barrens raiden, worden we vervolgens met onze raid group (20 man; levels 20 - 30) uit elkaar geslagen door een grotere raid groep van deHorde
(ongeveer 30 man; levels 40 - 60).
De vernedering zit ondertussen diep![]()
Oooooh, de Shamans kunnen geen Frost Shock meer spammen, nou nou nou, wat erg.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik reroll ook
hu FS generfed gaat worden (waarschijnelijk) heb ik dus helemaal geen behoefte meer aan shammie te spelen, vind het vinden van groepen veel te irritant gaan met shaman, zijn gewoon veel teveel shamans.
ben nu bezig met een priestis nu lvl 25, en op lvl 29 ga ik heeeel hard lvlen
dan is namelijk mijn broer ook lvl 29 met ze mage en kunnen we AoE gaan grinden, oftewel veel exp
je liep er samen met gundam en nog een aantal allys?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:02 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi I feel for you, dit is echt te erg. Zelfs priests worden niet zo hard geraped.
En Ferdii, ik kwam je gisteren nog tegen op Blackrock Mountain kerel! Zwaaien we niet meer?
zonder FS spammen is een shaman gewoon niksquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Oooooh, de Shamans kunnen geen Frost Shock meer spammen, nou nou nou, wat erg.
Tss..
Ja, guildie run van ons. Ik stond daar een beetje te idlen en te wachten en ik zie ineens een Tauren wel verrekte snel voorbij rennen. Hee..is dat niet...Xear..en weg is ie weer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je liep er samen met gundam en nog een aantal allys?
was gister idd op blackrock mauntain, zag er een grote groep alliance voor staan en was al erg laat omdat de rest al in de instance stond dus liep ff snel door voordat gegankt zal worden door die 5 allies
ging gister trouwes lekker![]()
we gingen LBRS doen, halverwege viel onze rogue ineens weg dus wij 10 min gew8t, rogue nog niet terug, daarna nieuw rogue gevonde die wel mee wou. dus die rogue zou vanuit ogrimmar aan komen lopen. dus onze warrior ging ff afk. rogue na 15 min eindelijk gearriveerd is onze warrio nog steeds afk10 min later nog steeds
weer 10 min later nog steeds
![]()
dus naja wij pissed onze run gestopt. sprak ik warrior vandaag dus weer, bleek dat ie in slaap was gevallen toen ie afk was![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |