Dit is de nieuwe patch info:quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Kortom, miss rate increased.
Reroll!!!!!!
Info: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patch-05-04-06.htmlquote:Hunters
A new Hunter epic quest series is now in the game and waiting to be found.
Scatter Shot (Talent) - Now usable while moving and no longer interrupts ranged combat. Now properly reduces the ranged attack power contribution by the percent modifier.
Highland Striders no longer have Cower (Rank 3) when tamed.
New Pet Ability: Dive - Increases movement speed for a short duration.
New Pet Ability: Dash - Increases movement speed for a short duration.
Freezing Trap - Visual changed.
Track Hidden - Increased stealth detection.
Scorpid Sting - Fixed a bug where it was not considered a poison. It can now be removed by poison curing effects.
Aspect of the Cheetah/Pack - These Aspects will now be canceled when mounted.
Viper Sting - This spell can no longer be used on warrior and rogue targets. In addition, while it can be used on a druid target at any time it will only drain mana when the druid is in caster form.
Als dit echt zo is kunnen ze net zo goed de hele class opdoeken. De Hunter is al zwaar in het nadeel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Reroll!!!!!!
en wie heeft jouw dit wijsgemaakt? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de pets minder damage gaan doen wat een pet is een deel van een hunter. (en die zijn soms al niet heel sterk)quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Reroll!!!!!!
Ik zei ook blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bron? anders weet ik zeker dat ik nu al stop met investeren in Beast Mastery. wilde pas vanaf lvl 40 mijn talent tree omgooien, maar als mijn pet nutteloos wordt flikker ik hem liever nu al weg.
lol!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:32 schreef Nalar het volgende:
[..]
en wie heeft jouw dit wijsgemaakt? Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de pets minder damage gaan doen wat een pet is een deel van een hunter. (en die zijn soms al niet heel sterk)
Van een Amerikaans WoW-forum geplukt:quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:32 schreef Nalar het volgende:
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de pets minder damage gaan doen wat een pet is een deel van een hunter. (en die zijn soms al niet heel sterk)
Ik snap niet echt waarom ze dat gaan veranderen. Hunters zijn nou niet echt bepaald een sterke class. Zeker niet in PvP.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Van een Amerikaans WoW-forum geplukt:
Pet op de live server
Pet op de test server
Hunters zijn behoorlijk sterk in PvE.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:55 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik snap niet echt waarom ze dat gaan veranderen. Hunters zijn nou niet echt bepaald een sterke class. Zeker niet in PvP.
Niet meer hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:02 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hunters zijn behoorlijk sterk in PvE.
Het probleem is dat het voor pet classes moeilijk is om ze zowel in PvE als in PvP goed te maken, omdat monsters wel op de pet richten, en spelers niet. Bovendien zijn Hunters weliswaar niet al te geweldig in 1v1 PvP, in group PvP zijn ze ook weer erg sterk.
Deze patch verandert daar vrij weinig aan. In een beetje raid kun je nog steeds rustig vanaf een afstand iedereen bestoken met Concussion Shots, Viper Stings, terwijl ze met elkaar bezig zijn.quote:
Die gast spamt mij ook altijd onder, vanochtend heeft hij een uur lopen zoeken naar Cathedral square in stormwindquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Lexie het volgende:
Ik ben gisteren de grootste mongool tegengekomen sinds ik het spel speel. Ik ging voor het eerst een instance inen we hadden best een goed team, op een iemand na. Een mage genaamd Whoa dacht dat hij een tank was, bleef mobs pullen terwijl hij ondertussen de hele tijd DONT ROLL FOR THE STAFF en HEAL ME!!!! bleef roepen. vanzelfsprekend rolde hij wel voor alles wat hij tegen kwam en opende iedere chest. Wat een een genot om hem te horen schreeuwen om genade toen hij uit de party gekicked werd. Jammer genoeg had hij wel een berg mobs gepulled waardoor iedereen dood ging.
Shit happensquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
Deze patch verandert daar vrij weinig aan. In een beetje raid kun je nog steeds rustig vanaf een afstand iedereen bestoken met Concussion Shots, Viper Stings, terwijl ze met elkaar bezig zijn.
Ik heb het verschillende malen gehad dat ik het met bijv. een Paladin aan het uitvechten was in een raid, en er ineens vanuit het niets een Improved Concussion Shot kwam, die de balans in het voordeel van de Paladin deed uitslaan.
ja ik had ook server disconnectquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:30 schreef R_o_N het volgende:
ligt Bloodscalp eruit of ligt het aan mij ?
Hunters hebben de irritante neiging om dat soort shit te laten happenenquote:
Ik denk niet dat de nerfs zo erg zijn dat de class onspeelbaar wordt, bij lange na niet. Als Warrior zijn er ook genoeg dingen waar ik over kan klagenquote:Maar goed, wachten maar weer op de volgende patch met de nieuwe pet skills etc.
We shall see....
PvP. Ik doe nu toch nog niet aan PvP (level 25) en nu is die pet heerlijk om mee te questen, het levellen gaat als een trein. Als ik straks een hoger level ben en vaak in Horde gebied kom ga ik hem helemaal ombouwen en er een PvP-machine van maken, maar voorlopig investeer ik nog in Bolkequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zei ook blijkbaar.
Dit hebben de Hunters op de test server gevonden.
Lekker genaaid.
En Beast Mastery, speel je PvP of PvE?
PvE mag ik toch hopen met Beast Mastery
Marksmanship for the win in PvP.
ELKE class heeft dingen om over te klagen uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hunters hebben de irritante neiging om dat soort shit te laten happenen
[..]
Ik denk niet dat de nerfs zo erg zijn dat de class onspeelbaar wordt, bij lange na niet. Als Warrior zijn er ook genoeg dingen waar ik over kan klagen
Het grootste probleem van een Hunter is niet dat ze zo slecht zijn, maar dat ze geen specifieke rol hebben binnen een groep. Hoe Blizz dat gaat fixen, valt af te wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Migwi het volgende:
Maar als andere classes zelf ook beweren dat Hunter gewoon een joke is, dan is het toch wel echt erg imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |