Elke andere goede speler weet dat'ie jou direct met dingen moet gaan bekogelen zodra jij AotC aanzet. En zeg dan maar dag tegen je rangequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Migwi het volgende:
Een goede Hunter houdt van zijn AotC en weet hoe hij/zij dat moet gebruiken.
Humoristisch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef Killjoy het volgende:
Trouwens, die Kaasje schijnt niet echt populair te zijn, humoristisch verschijnsel
Is voor mij simpel, ik speel op PVE servers.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Humoristisch?
Samen met Kloness, Vin en nog wat andere achterlijk Undead Rogues zijn zij de grootste spelverpesters voor mij. Je bent echt zoooooo stoer als je als lvl 60 iemand af kunt maken die lvl 30 is. Echt super. Hun moeders zijn vast heel trots op ze.
Nah, das voor mietjes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Is voor mij simpel, ik speel op PVE servers.
Dat vind ik z'on heerlijk voordeel van de Hunter zijnde, als je een horde wilt afslachten kan je hem altijd wel inhalen als hij wegrent. Gewoon Pet achter aan sturen, zelf Aspect of the cheetah gebruiken en concussive shot. Daarna mooi insluiten met behulp van je Petquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Ancient het volgende:
die mages zijn nog irritant in PvP ook, eerst doodde een mage van hetzelfde lvl me toen ik op minder dan 50% zat en ik aan het vechten was, dus ik was snel dood. Daarna kwam ik terug en deed meteen concussive shot + viper sting, zodat zijn mana snel weg was en hij gewoon eigenlijk al dood was, als hij niet net zijn laatste mana voor een schild gebruiktehij vluchtte weg, ik erachteraan, ik weer schieten, hij weer met een nieuw schild rennen en uiteindelijk kwam er een andere hunter aan die hem ook nog even schoot, zodat hij net geen genoeg tijd had om een nieuw schild te doen
anders had ik hem waarschijnlijk ook wel doodgekregen, alleen duurde het nog wat langer en wat meer pijlen denk ik
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
Elke andere goede speler weet dat'ie jou direct met dingen moet gaan bekogelen zodra jij AotC aanzet. En zeg dan maar dag tegen je range
Volgens m'n kaartje schommel je tussen Desolace en Stone talone mountains in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:32 schreef Michel het volgende:
Level 27, even een dood stukje, geen idee waar ik het beste kan levelen momenteel
Inderdaad, In combinatie met disengage e.d. kun je met behulp van AotC heel simpel weg komen uit een gevecht als je het goed speelt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wij hebben ook meer range dan de meeste classes.
Goed wisselen van Aspects hoort bij het goed kennen van je Hunter.
Ik gebruik AotC heel vaak en het gaat eigenlijk nooit fout.
Toen ik dat lvl was zat ik ff in Hilsbrad Foothills.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:36 schreef Furby het volgende:
[..]
Volgens m'n kaartje schommel je tussen Desolace en Stone talone mountains in.
Met het /pvp commando kun je ook PvP'en op een PvE server. Ik werd na het gebruik van dat commando als level 33 meteen afgemaakt door een lvl 40 Tauren Warrior die hetzelfde commando gebruikte. Nou ja, het is tenminste handig met raids op steden die behoren aan dequote:
Bron? anders weet ik zeker dat ik nu al stop met investeren in Beast Mastery. wilde pas vanaf lvl 40 mijn talent tree omgooien, maar als mijn pet nutteloos wordt flikker ik hem liever nu al wegquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Kortom, miss rate increased.
Reroll!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |