abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:18:11 #226
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26077639
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Migwi het volgende:
Een goede Hunter houdt van zijn AotC en weet hoe hij/zij dat moet gebruiken.
Elke andere goede speler weet dat'ie jou direct met dingen moet gaan bekogelen zodra jij AotC aanzet. En zeg dan maar dag tegen je range
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:43:06 #227
32422 engessa
Who's dirty?
pi_26078326
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef Killjoy het volgende:
Trouwens, die Kaasje schijnt niet echt populair te zijn, humoristisch verschijnsel
Humoristisch?
Samen met Kloness, Vin en nog wat andere achterlijk Undead Rogues zijn zij de grootste spelverpesters voor mij. Je bent echt zoooooo stoer als je als lvl 60 iemand af kunt maken die lvl 30 is. Echt super. Hun moeders zijn vast heel trots op ze.
pi_26078371
die mages zijn nog irritant in PvP ook, eerst doodde een mage van hetzelfde lvl me toen ik op minder dan 50% zat en ik aan het vechten was, dus ik was snel dood. Daarna kwam ik terug en deed meteen concussive shot + viper sting, zodat zijn mana snel weg was en hij gewoon eigenlijk al dood was, als hij niet net zijn laatste mana voor een schild gebruikte hij vluchtte weg, ik erachteraan, ik weer schieten, hij weer met een nieuw schild rennen en uiteindelijk kwam er een andere hunter aan die hem ook nog even schoot, zodat hij net geen genoeg tijd had om een nieuw schild te doen anders had ik hem waarschijnlijk ook wel doodgekregen, alleen duurde het nog wat langer en wat meer pijlen denk ik
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:36:31 #229
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26079799
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef engessa het volgende:

[..]

Humoristisch?
Samen met Kloness, Vin en nog wat andere achterlijk Undead Rogues zijn zij de grootste spelverpesters voor mij. Je bent echt zoooooo stoer als je als lvl 60 iemand af kunt maken die lvl 30 is. Echt super. Hun moeders zijn vast heel trots op ze.
Is voor mij simpel, ik speel op PVE servers.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:26:59 #230
32422 engessa
Who's dirty?
pi_26082920
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Is voor mij simpel, ik speel op PVE servers.
Nah, das voor mietjes.

Nog even doorspelen en ik ben ook lvl 60 en 1 ding is wel duidelijk, PvP kunnen ze dus echt niet Mocht ik ze tegen komen dan ga ik ook zeker the favour returnen
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:29:18 #231
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26082992
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Ancient het volgende:
die mages zijn nog irritant in PvP ook, eerst doodde een mage van hetzelfde lvl me toen ik op minder dan 50% zat en ik aan het vechten was, dus ik was snel dood. Daarna kwam ik terug en deed meteen concussive shot + viper sting, zodat zijn mana snel weg was en hij gewoon eigenlijk al dood was, als hij niet net zijn laatste mana voor een schild gebruikte hij vluchtte weg, ik erachteraan, ik weer schieten, hij weer met een nieuw schild rennen en uiteindelijk kwam er een andere hunter aan die hem ook nog even schoot, zodat hij net geen genoeg tijd had om een nieuw schild te doen anders had ik hem waarschijnlijk ook wel doodgekregen, alleen duurde het nog wat langer en wat meer pijlen denk ik
Dat vind ik z'on heerlijk voordeel van de Hunter zijnde, als je een horde wilt afslachten kan je hem altijd wel inhalen als hij wegrent. Gewoon Pet achter aan sturen, zelf Aspect of the cheetah gebruiken en concussive shot. Daarna mooi insluiten met behulp van je Pet
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:07:09 #232
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_26084066
Een Raid van de alliance op Orgrimmar op Burning Legion .

Hier wat screen shots:

Was leuk geprobeerd maar niet meer dan dan , na enkele minuten waren de meesten al weggerend omdat er een leger Horde stond te wachten. Het was een mooi gezicht en ook goed dat de alliance dus ook grote steden raid .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_26084425
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Leshy het volgende:

[..]

Elke andere goede speler weet dat'ie jou direct met dingen moet gaan bekogelen zodra jij AotC aanzet. En zeg dan maar dag tegen je range
Klopt.
Maar wij hebben ook meer range dan de meeste classes.
Goed wisselen van Aspects hoort bij het goed kennen van je Hunter.
Ik gebruik AotC heel vaak en het gaat eigenlijk nooit fout.
pi_26089047
Level 27, even een dood stukje, geen idee waar ik het beste kan levelen momenteel (horde).
Blijft een kutspel uiteraard. .
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:33:41 #235
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_26089081
Onze server is net down gegaan ? Ding begon van 15 min. terug te tellen en voila, hier ben ik weer op fok
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:36:04 #236
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_26089127
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:32 schreef Michel het volgende:
Level 27, even een dood stukje, geen idee waar ik het beste kan levelen momenteel
Volgens m'n kaartje schommel je tussen Desolace en Stone talone mountains in.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_26089154
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

Klopt.
Maar wij hebben ook meer range dan de meeste classes.
Goed wisselen van Aspects hoort bij het goed kennen van je Hunter.
Ik gebruik AotC heel vaak en het gaat eigenlijk nooit fout.
Inderdaad, In combinatie met disengage e.d. kun je met behulp van AotC heel simpel weg komen uit een gevecht als je het goed speelt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26089268
vandaag zin de lowlanders toch zow hard neergemept

ze waren van plan splinter tree te raiden, helaas zag iemand van ravenblood guild ze al in astrnaar verzamelen, 1 keer roepen in guild chat en de helft van de guild sjeesde naar splintertree, toen de allys kwamen hebben we ze er snel uitgebashed

en kaasje is trouwe seen toffe gast hijs idd errug berucht als ganker , enne kaasje vragen voor invite in een guild heeft geen zin meer, no life (guild waar die inzat) is uit elkaar gegaan doordat er ruzie was oid. archillas ik heb je vnadaag nog gemold bij splinter tree , je probeerde weg te komen op je mount , helaas was mijn epic miount een stukje sneller :D

en 0re (oid) ik was gister idd in tarren mill , veel gevechten daar gister . zag je vandaag ook nog ff bij de ingang van blackrock mountain, verbaasde me dat je me niet eens probeerde te killen
hardcoholic
  zaterdag 9 april 2005 @ 04:37:58 #239
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26090563
Mijn Troll in zijn mooie nieuwe set Ornate Mithril

pi_26091313
Gisteren ff met de halve guild een mini-raid gedaan op Silverspine Forest. Daar een half uur lang de inn bezet. Daarna naar Tristal Glades en van daaruit de zeppelin gepakt naar Grom'Gol. Zie screenshots.

pi_26091714
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:36 schreef Furby het volgende:

[..]

Volgens m'n kaartje schommel je tussen Desolace en Stone talone mountains in.
Toen ik dat lvl was zat ik ff in Hilsbrad Foothills.
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:38:59 #242
62182 Georges
That's the shit
pi_26094094
Server restart hier, nog meer servers waar dat is?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_26094928
godverdomme... Ik net de lvl 36 quest gedaan, waarbij je een nightelf door de goshrek farm moet leiden, in arathi Highlands. Rent daar een undead warlock van lvl 17! loopt me die nightelf steeds te pullen, zodat zij achter hem aan die velden inrent en 10 extra mobs over zich heenkrijgt!
ik due Undead gemolt en de mobs allemaal, komt due undead gewoon weer terug en pult ze me die nightelf t andere veld in... begon t weer van voor af aan... dus ik die undead + mobs weer gemolt, begonnen ze op het 1e veld weer te spawnen, maar daar liep die nightelf gelukkig omheen...

Undead = KOS
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26095146
Gisteravond laat kwam ik op de weg een horde tegen met 6 lvl's lager dan mij en maar de helft van zijn leven over. Ik vondt dat dus erg lame om hem dan aan te vallen dus deed ik dat niet. Hij zag me en toen hij me zag rende hij meteen de weg af het bos in. Ging ik achter hem aan op mijn mount en hem stalken, maar hij dacht dat ik hem aan wou vallen (wat ik dus niet wou doen). Rende hij eerst in een groep van drie mobs die achter hem aankwamen en hij had ze pas afgeschudt toen zijn leven critical was. Ik bleef gewoon gezellig achter hem aan rijden en hij rende weer tegen een mob aan, dood Ik deed niet eens iets en toch heb ik hem zo'n beetje vermoord sommige momenten zijn echt goud waard
pi_26095687
pi_26095741
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Met het /pvp commando kun je ook PvP'en op een PvE server. Ik werd na het gebruik van dat commando als level 33 meteen afgemaakt door een lvl 40 Tauren Warrior die hetzelfde commando gebruikte. Nou ja, het is tenminste handig met raids op steden die behoren aan de Horde .

pi_26095997
Ik ben gisteren de grootste mongool tegengekomen sinds ik het spel speel. Ik ging voor het eerst een instance inen we hadden best een goed team, op een iemand na. Een mage genaamd Whoa dacht dat hij een tank was, bleef mobs pullen terwijl hij ondertussen de hele tijd DONT ROLL FOR THE STAFF en HEAL ME!!!! bleef roepen. vanzelfsprekend rolde hij wel voor alles wat hij tegen kwam en opende iedere chest. Wat een een genot om hem te horen schreeuwen om genade toen hij uit de party gekicked werd . Jammer genoeg had hij wel een berg mobs gepulled waardoor iedereen dood ging.

Tja, sommige mensen, vlak daarvoor was ik iemand (lvl 25 hunter) tegengekomen die met mij (lvl 24 hunter) de deadmines wilde gaan doen. Begon hij ook nog wat te schelden toen het (vanzelfsprekend) al mis ging bij de ingang . Ja, gisteren was hij met een rogue tot halverwege gekomen. Maar natuurlijk .
pi_26095998
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Kortom, miss rate increased.

Reroll!!!!!!
pi_26096041
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef Migwi het volgende:
Yay!
Na de nieuwe patch zijn Hunters blijkbaar helemaal the joke of the game, want onze pets gaan 30% minder dmg doen.
En wijzelf doen ook minder dmg doordat de kans om iemand te raken nu niet meer door 't level van het target wordt bepaald, maar door de hoeveelheid armor.
Kortom, miss rate increased.

Reroll!!!!!!
Bron? anders weet ik zeker dat ik nu al stop met investeren in Beast Mastery. wilde pas vanaf lvl 40 mijn talent tree omgooien, maar als mijn pet nutteloos wordt flikker ik hem liever nu al weg .
pi_26096128
Wanneer komt de nieuwe patch eigenlijk? Is het een kwestie van dagen of weken? Of Blizzard kennende nog langer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')