Dat er amper met een Mac wordt gewerkt, hoeft nog niet te betekenen dat je er niets mee kan...quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik jou was zou ik het toch maar bij Windows houden, dit alleen al vanwege het feit dat windows in elk bedrijf/school en weet ik veel wat een standaard is en er amper met MAC wordt gewerkt. Je kunt haar dus beter leren omgaan met windows heeft ze later alleen maar profeit van
Ik zou het wel weten en kiezen voor een nieuwe vriendin!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:23 schreef laika het volgende:
ik zou het wel weten en kiezen voor de mac....
geen optie helaas, dan moet ik mn prOn gaan verstoppenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten en kiezen voor een nieuwe vriendin!
*NTFS rechten*quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geen optie helaas, dan moet ik mn prOn gaan verstoppen![]()
Half jaar geleden de PC van mijn broer "omgebouwd" van Win98 naar Win2000. Hij is nu alleen nog maar een stomme gebruiker, die mag mailen, surfen en een Word documentje kan kleien, meer niet. In dat half jaar heb ik hem niet meer gehoord over zijn PC, in de 3 of 4 jaar ervoor hoorde ik hem elke 14 dagen. misschien moet ik hem maar weer es bellenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:31 schreef nietzman het volgende:
Je hebt zeker nooit eens een vriend, kennis of familielid die je moet helpen met een computer he?
Alleen dán kun je echt zien wat de 'n00b' met zijn systeem uitspookt en hoe snel hij in staat is zijn systeem om zeep te helpen.
Je hebt hem het Admin-passwd niet gegeven? Heel goed.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:06 schreef RonaldV het volgende:
n00bs krijgen een systeem voor n00bs. Met alle rechten eraf, auto update aan, en de anti-virus op 1x per dag automatisch updaten.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:01 schreef Megumi het volgende:
Kijk om te beginnen maar eens op deze site.
http://www.macworld.com/mac_help/
En veel plezier met je nieuwe mac.
De hoeveelheid virusemails die je dagelijks over een gemiddelde MTA ziet schieten zijn een bewijs van point & clickgebruikers die het ook niet zo nauw nemen met het systeemonderhoud.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:26 schreef Jumparound het volgende:
nietzman, ik snap jou post niet.
Ik gebruik windows vannaf 3.1 zoals zovelen misschien wel.
Ik heb in al die jaren nooit maar dan ook nooit grote problemen gehad met windows als ik het normaal gebruik. Ik kreeg alleen problemen als ik zat te kloten met opstartrecords en shit. Of erg foute websites bezocht.
We hebben het hier over een echte point & click gebruiker...
"Waar staat de email"
"Waar staat internet"
"Waar staat msn"
Niks onderhoud of wat dan ook.
Je zou ze zelfs met 3 pictogrammen op het bureaublad alles kunnen aangeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |