quote:Op woensdag 6 april 2005 16:07 schreef Nashje het volgende:
AZ wil Kluivert overnemen van Newcastle.
quote:Aliadiere meldt interesse Ajax
Ajax en PSV werden al eerder in het geruchtencircuit in verband gebracht met de 21-jarige Franse aanvaller Jeremie Aliadiere. Volgens de aanvaller zelf hebben beide clubs ook daadwerkelijk interesse getoond, net overigens als diverse andere clubs. De jonge Fransman heeft overigens zelf een grote voorkeur voor een transfer naar Paris Saint Germain, indien hij het bij Arsenal niet weet te redden.
dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:44 schreef Nashje het volgende:
Oh ik dacht dat hij toch wel een balletje kon trappen.
quote:7/4/2005 - Blind ziet komst Davids wel zitten
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat Danny Blind weten er voor volgend seizoen graag een routinier bij te krijgen. De naam van Davids wordt gefluisterd in de Arena. Dat zou Danny Blind wel zien zitten, zo laat hij weten in De Telegraaf: "Met het oog op volgend seizoen acht ik het zeker van belang dat we een dergelijke ervaren speler erbij halen, want je ziet aan PSV wat routine met een elftal doet. En wanneer zo’n speler al een Ajax-inslag heeft, is dat een pre."
Het enige fysieke minpunt wat ik me van Davids kan bedenken is zijn geringe lengte. Niet dat lengte voor een speler an sich hoeft uit te maken, maar als je een team vol met (excusez moi) dwergen hebt verlies je relatief meer duels door de lucht. Mentaal is z'n karakter misschien een minpunt (er lopen al zoveel van die ego'tjes daar rond). Voor de rest is het natuurlijk een prima aanvulling op wat deze Ajax-selectie mist - ervaring & strijdlust. Iedereen blij met zijn komst?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:32 schreef Dizzee het volgende:
tvp.
weet niet of het al gepost was maargoed:
[..]
Ik zou zeggen, lees het stukje van Dizzeequote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef JaWi het volgende:
Zou Blind zich dan toch over het akkefietje ('96) heen kunnen zetten?
Kan ik het nog steeds niet echt uithalen. Ze zullen toch echt eerst samen even rond de tafel moeten, lijkt mequote:Op donderdag 7 april 2005 10:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het stukje van Dizzee
Ach misschien is Davids dan deze keer die met z'n kop in de kont van de trainer moet, maar toch, ik kan het er wel uithalen, al zegt hij het natuurlijk niet expliciet.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan ik het nog steeds niet echt uithalen. Ze zullen toch echt eerst samen even rond de tafel moeten, lijkt me.
Je kan er ook uithalen dat een speler met die ervaring en klasse én een Ajax-verleden een pré is.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach misschien is Davids dan deze keer die met z'n kop in de kont van de trainer moet, maar toch, ik kan het er wel uithalen, al zegt hij het natuurlijk niet expliciet.
Uit De Telegraaf.quote:RAFAEL VAN DER VAART KEERT TERUG IN SELECTIE
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
Rafael van der Vaart keert vanavond voor de thuiswedstrijd tegen Willem II (evenals Wesley Sneijder) terug in de selectie van Ajax, maar start hoogstwaarschijnlijk op de bank. Ryan Babel mag het weer eens proberen op de voor hem vertrouwde positie van spits, daar Angelos Charisteas vanwege een enkelkwetsuur ontbreekt. Ook Rasmus Lindgren is niet van de partij. In het verdedigingscentrum zal Zdenek Grygera Johnny Heitinga assisteren.
Vanwege de grootschalige rampoefening in en rond de ArenA, week de selectie van Ajax gistermorgen uit naar sportpark De Toekomst. Dat betekende een weerzien voor Danny Blind, tot voor kort daar werkzaam als trainer van Ajax A1 en als hoofd opleidingen. „Ik moet eerlijk bekennen dat mij het gevoel bekroop dat we eigenlijk hier vaker zouden moeten trainen. Zo’n veld naast de ArenA oogt toch een beetje klinisch.”
De oefenmeester, geconfronteerd met de naam van de bij Inter Milaan op een zijspoor belande Edgar Davids. „Met het oog op volgend seizoen acht ik het zeker van belang dat we een dergelijke ervaren speler erbij halen, want je ziet aan PSV wat routine met een elftal doet. En wanneer zo’n speler al een Ajax-inslag heeft, is dat een pre.” Blind wilde overigens niet ingaan op de toekomstige veranderingen op bestuursniveau, aangezien algemeen directeur Arie van Eijden, zoals gepland, aankondigde Ajax te zullen verlaten.
Juist. Naar PSG die gast.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:34 schreef Doc het volgende:
Die Aladiere is gruwlijk. Weg met die gast.
Wat is er zo erg aan die gast dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |