Was jij één van de twee die daar stonden???quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lekker ding is het...batterijen lekten![]()
OK, maar er staan er meer op 410 "beetje te vlaggen en springen en gek doen" dus ik kan je nog niet voor me halen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:39 schreef Bananenman het volgende:
Ja, ik stond samen met Youth (die de hele tijd de megafoon had) op het hekkie beetje te vlaggen en springen en gek doen
Juist niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
goed resultaat hoor! Ajax heeft het altijd lastig tegen Willem II.
Pienaar was juist zeer belangrijk in de combinatie. Eindelijk eens combinaties met een doorkomende middenvelder, eindelijk eens iemand die zelf wist wanneer in de ruimte te lopen of juist weg te blijven en zich niet verliest in nutteloze hakjes.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:20 schreef twi het volgende:
Eerste helft was redelijk tot goed. Vooral Maduro sprong er bovenuit. Pienaar speelde niet goed, maar desondanks vielen toen 'ie speelde de beste kansen. Ik had Sneijder gewisseld. Mitea speelde slecht, Rosales af en toe een mooie actie, en Grygera was ook weer terug. De Jong oogde wat onzeker vond ik. Maduro voor mij man van de wedstrijd.
Uit weinig wedstrijden. Hij heeft nog tijd genoeg om richting de 10 te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel is clubtopscorer nu trouwens met 6 ()
Trabelsi ook vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar, Maduro en Babel waren de besten.
Pienaar was redelijk bezig op 't middenveld inderdaad, maar je kon 'm toch wel op veel foutjes betrappen, met name in de nauwkeurigheid van de eindpass (te vaak / altijd achter de man) en de keuzes die 'ie maakte rond de 16. Hoe dan ook, zonder Pienaar erbij werd het minder gevaarlijk, dus wat dat betreft was 'ie onopvallend dus beter bezig dan bijvoorbeeld Sneijder. Maduro en Trabelsi waren de besten, Babel en wat anderen waaronder Rosales waren hooguit "aardig". Net als Rosales had 'ie zo nu en dan een erg mooie actie, maar overall had 't (behoudens de goal) niet echt veel nut. Heel wat scharen en andere schijnbewegingen leverden vaak gewoon een doeltrap voor Willem II op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Pienaar was juist zeer belangrijk in de combinatie. Eindelijk eens combinaties met een doorkomende middenvelder, eindelijk eens iemand die zelf wist wanneer in de ruimte te lopen of juist weg te blijven en zich niet verliest in nutteloze hakjes.
Pienaar, Maduro en Babel waren de besten.
Die speelde dan ook vrij goed gisterquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
Staan een paar lovende zinnen over Maduro in de NRC.
Is dat je favo?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:24 schreef HomerJ het volgende:
Rosales mogelijk een maand uit de roulaite![]()
Godver dat is mijn favoriete ajacied!
SQDquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:22 schreef Praag het volgende:
[..]
Is dat je favo?
Die van mij denk ik Trabelsi, hoewel ik soms terugverlang naar Chivu...
Ging meer om zijn ontwikkeling in het algemeen. Vergelijking Rijkaard, speelstijl, etc.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:19 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Die speelde dan ook vrij goed gister
SQDquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:34 schreef Praag het volgende:
De Mul.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoezo? Het werkt duidelijk, dus wat is het probleem? In het begin van het seizoen hadden sommigen er problemen mee maar hij is nu niet meer weg te denken eigenlijk...en het gaat ook gewoon lekker ermee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Wat vinden jullie van die megafoon dan? Ik vind het superirritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |