Nee ik bedoelde echt de Nederlandse versie. Maar ik merk dat ie niet goed is. Damn!quote:Op maandag 4 april 2005 23:37 schreef treinreiziger het volgende:
Rotterdam, Nederland is niet correct.
![]()
of bedoel je:
Rotterdam, NY, USA?
Hij gaf de beurt toch aan een ander?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
eigenlijk is het Treinreizigers beurt Ovis..... Hij heeft de laatste geraden....
quote:Vanwege werk gun ik het posten van een nieuwe opdracht aan een ander.
Te noordelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef Skande het volgende:
Bruggetje over de Tarn?
Dank je!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:14 schreef foton het volgende:
Een hele maand vakantie!? Toe maar! Geen slecht reisschema trouwens...
SAR = Semi-Autonomous Region?quote:Op maandag 11 april 2005 12:46 schreef treinreiziger het volgende:
Macau, Macau SAR, China
Alstublieft.quote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef Porto het volgende:
[..]
Special Administration Region als ik het goed heb.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef middagdutje het volgende:
Estacao do Entroncamento, Entroncamento, Portugal
Bewijs hier
Aan iemand anders de eer voor een nieuwe.
He middagdutje! Tof je weer te zien!quote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef middagdutje het volgende:
Estacao do Entroncamento, Entroncamento, Portugal
Misschien is het leuk als hints ook dingen zeggen die niet op de foto zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
Deze stad is onder andere met zeeschepen bereikbaar.
Lawn, statue of Queen Victoria and parliament. Victoria, British Columbia, Canada.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:35 schreef treinreiziger het volgende:
Victoria, British Columbia, Canada.
DC? Dick Cock? Dope Club?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar er staat een obelisk achterin en een vliegveld? middenin de stad dus ik dacht DC
No need to get rude!quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Washington DC, eikel
quote:Resultaten 1 - 20 van circa 1.840 voor luchtballon (0,28 seconden)
quote:Resultaten 1 - 20 van circa 43.800 voor hot air balloon (0,07 seconden)
quote:Resultaten 1 - 20 van circa 4.050 voor luftballon (0,05 seconden)
dat noemt men een open deur intrappenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:12 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
Deze stad ligt niet aan een zee of een meer, maar wel aan een rivier.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:50 schreef foton het volgende:
Het heeft wel wat weg van Geneve, Zwitserland...
Reichstag staat midden in het centrum...quote:Op maandag 18 april 2005 23:15 schreef Actress het volgende:
[..]
oooh nee, mis de koepel, dacht dat het de Reichstag was![]()
dat is ook zoquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Reichstag staat midden in het centrum...
er is nog geen continent genoemd, er is alleen een aantal landen genoemdquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hint: deze stad ligt in een continent dat al genoemd is
Teheran, Iran is correct!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:50 schreef Porto het volgende:
Geen tijd om te zoeken.. (kmot naar huus!) dus maar een wilde gok: Teheran, Iran? bouwstijl lijkt er totaal niet op achtergrond wel.
Terugvindpost, voor mensen die dit topic in hun active topics willen hebben omdat ze geen bookmarks gebruiken. In dit topic zou ik zo iets altijd inkleden met een wilde gok, dat maakt toch niets uit. Overigens is dit geen tvp maar een antwoord dus nu hoeft dat nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:15 schreef Zephyrus het volgende:
Is het misschien Manila, Fillipijnen??
P.s. ik zie soms ergens "tvp" staan, kan iemand mij uitleggen wat dat is/betekent??
Bedankt!
Aha, zo zit dat dus. Oke bedankt!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Terugvindpost, voor mensen die dit topic in hun active topics willen hebben omdat ze geen bookmarks gebruiken. In dit topic zou ik zo iets altijd inkleden met een wilde gok, dat maakt toch niets uit. Overigens is dit geen tvp maar een antwoord dus nu hoeft dat niet
Eerlijk gezegt ben ik ook meer van de makkelijke fotos meer hints enz zodat het spel opschiet.. maar deze rds is payback voor al die luchtfotos met vage hints van treinreizigerquote:Op donderdag 21 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffff. moeilijke hoor
Was al gegeven een beetje opletten kan geen kwaadquote:Op donderdag 21 april 2005 15:28 schreef LennyKravitz het volgende:
Geef in ieder gavel even een continent of zo...
Jah!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:29 schreef Zephyrus het volgende:
IHet is Naha, op de Okinawa eilanden, Japan!!![]()
Bewijs: http://www.nahaken-okn.ed(...)0/naha-airport_e.jpg
The Karate Kid 2quote:Op donderdag 21 april 2005 15:54 schreef Zephyrus het volgende:
Seoul, Zuid Korea en Grenoble zijn niet goed
ik zat al the kicken op Japan, maar na wat afgezocht te hebben stuitte ik op de Okinawa eilanden. Trouwens, welke films zijn daar gemaakt?
Hèhè, Guayaquil is goed!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:06 schreef fanneke het volgende:
Guayaquil, Ecuador?
'was een beetje dom' van mequote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef Falco het volgende:
Ik zou wel eens een stad op ongeveer 375 meter willen zien die wel aan zee ligt.
is niet goedquote:
Ik vind europese bestemmingen juist leuker, al die luchtfoto's van miljoenensteden met wolkenkrabbers lijken zo op elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:00 schreef Porto het volgende:
Europeese bestemmingen zijn saai om te zoekenmaar toch maar een gok dan: Leipzig Duitsland?
OK even samenvatten. De genoemde landen zijn dus (in alfabetische volgordequote:Op maandag 25 april 2005 23:09 schreef fanneke het volgende:
Het juiste land is al geraden... nu de stad nog.
Ja, Lausanne is natuurlijk goed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:00 schreef foton het volgende:
T'is Lausanne (Zwitserland dus).
bewijs.
Ik gun iemand anders de eer om een nieuwe te plaatsen.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:33 schreef Elocyp het volgende:
Is dat niet Dandong, China?
Inderdaad tis niet Brno, Tsjechiëquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:47 schreef Elocyp het volgende:
Het heeft wel iets van Brno, Tsjechië weg. Het is het alleen niet geloof ik.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef rosstek het volgende:
Ljubljana, Slovenia.
wegens werkzaamheden kan ik geen nieuwe opgave plaatsen.
Rustig aan volgens mij zijn we alleenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:23 schreef rosstek het volgende:
Dat zal toch vanavond worden dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |