HeerLijk hoe hij die L zo lekker articuLeertquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Of dat verschrikkelijke mannetje dat Spongebob-Squarepants-soep-of-whatever gaat maken voor z'n hele familie.Die stem. "Jongens, aan tafel!!" brrrrr. Er bestaan toch ook wel kinderen met een normale stem.
Auw, die was ik nog even vergeten ja. Kennelijk worden reclamekinderen alleen gescout rondom Hilversum, Amersfoort en meer van die kakkerkolonies.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Of dat verschrikkelijke mannetje dat Spongebob-Squarepants-soep-of-whatever gaat maken voor z'n hele familie.Die stem. "Jongens, aan tafel!!" brrrrr. Er bestaan toch ook wel kinderen met een normale stem.
hoe irritanter de reclame is, hoe beter t blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
Kan wel zijn, maar het is niet bepaald positief stimulerend voor de consument lijkt me, terwijl dat toch wel de bedoeling is. Ik ga nu expres die rommel niet meer kopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe irritanter de reclame is, hoe beter t blijft hangen.
en t werkt.
Tja, maar jij hebt ook een Schnappi avatar...quote:
Ik ken de reclame ook niet, maar ik vind dat jongetjes in reclames altijd beter en leuker zijn dan meisjes, dus hoewel ik de reclame niet heb gezien, ben ik er toch voorquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:00 schreef Verbal het volgende:
Ik ken de reclame niet, maar vind toch dat dat kutkind dood moet.
V.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
dat jongetjes in reclames altijd beter en leuker zijn dan meisjes
Ojaquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
voor jou en mij ook niet, maar heb eens een paar jengelende kids bij je in de supermarkt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oja, "en kijk ze nou smullen"
dat is voor mij dus ook een reden om dat soort spul niet te eten
Mja, spongebob+een jong ventje (hun leeftijdscatagorie) spreekt natuurlijk wel aan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor jou en mij ook niet, maar heb eens een paar jengelende kids bij je in de supermarkt.
let eens op hoeveel moeders die zooi in hun kar gooien om van t gezeik af te zijn, t verkoopt.
doel berijkt.
die irriteert me ook heel erg!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:03 schreef JDude het volgende:
"Denk niet te licht over overgewicht" mag er ook aan dan
aan Sponge is geen etiket op te plakken. Guusje neefje, van 5 is er gek op, zijn pappie ook, 34, zoon ook, 22,quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, spongebob+een jong ventje (hun leeftijdscatagorie) spreekt natuurlijk wel aan.
En vooral de manier waarop hij zijn hoofd beweegt tijdens het uitspreken van die zinquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oja, "en kijk ze nou smullen"
dat is voor mij dus ook een reden om dat soort spul niet te eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |