quote:
Op dinsdag 31 mei 2005  09:27 schreef klossie het volgende:heeft iemand een kleine sammenvatting voor me, heb het gemist en kan het zondag ook niet kijken... grrrr. kan het nl. niet helemaal opmaken uit de laatste posts...

Ze gingen raften...een groepje Amerikaanse jongens was ook aan het raften...vervolgens ging Matthijs (die dus dronken was) die Amerikanen uitmaken voor flikker, de Amerikanen maakten hem uit voor Goudlokje  
 Ze waren op weg naar één of andere hut waar een jacuzzi e.d. in zou zitten, komen ze daar, is het één of andere bouwkeet inclusief gore kussens en muizenkeutels. Gaan buiten zitten, waar dronken Matthijs buiten in slaap valt. Volgende morgen vinden de anderen een amerikaanse vlag op Matthijs met 'See You Later' (oid) erop. Ze maken dat ze wegkomen en gaan weer de rivier op. Daar komen ze uiteindelijk in een bos terecht, waar ze in gevecht komen met die Amerikanen. Matthijs wordt in elkaar gestampt, en de meiden worden aangerand (vooral Iris). Dan gaan ze aangifte doen...
En dan was het 
![]()
Vond het ook een heftige aflevering, maar iets té naar mijn idee.
Vind de hele serie trouwens wel leuk om naar te kijken. Jammer dat ik weet dat het nep is, anders was het misschien nóg leuker  
 Maar wat zij allemaal meemaken in een vakantie...dat maakt niemand mee...beetje ongeloofwaardig  
![]()
  volgende week Matthijs verdwenen..