Ja het kon ook helemaal niet. Maar daar dacht ik niet echt aan op dat moment. Dat smsje met dat logeerbed kon ECHT niet trouwens!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:35 schreef Zwansen het volgende:
Ja en was ik alsnog gekomen dan zat jij vandaag toch de hele dag op de VU...
Uw bestelling is bezorgd. En u gaat hem niet online gooienquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde t niet zo commanderend.
Wehehehehehehehehehe!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uw bestelling is bezorgd. En u gaat hem niet online gooien.
Ik moet wel de hele avond leren en het hele weekend werken.. Maar ach, dat boeit niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:55 schreef Nouk het volgende:
Ik heb eigenlijk wel niks te doen. Dus ik kan m zo nemen.
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:14 schreef JaWi het volgende:
Zo, nu kunnen we het over mannendingen hebben, Zwansen.
Ik heb banden besteld waar ik haast niet eens mee kan fietsen als het regent!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:47 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssk...
precies, dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
erg grappig idd van PP om posts van troel te verwijderen
Nee niet grappig maar ze heeft hier niks te zoeken, alleen beetje stoken enzo...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
erg grappig idd van PP om posts van troel te verwijderen
ohnee ik ben blindquote:
D'r wordt dan ook vrij volwassen gereageerd hier....quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee niet grappig maar ze heeft hier niks te zoeken, alleen beetje stoken enzo...
Dan moet je zorgen voor banden met minder contact met het wegdek, scheelt weerstand en aquaplannen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb banden besteld waar ik haast niet eens mee kan fietsen als het regent!
Hele dunne, en vrijwel geen profiel! Nu kan ik met jouw tempo meefietsen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen voor banden met minder contact met het wegdek, scheelt weerstand en aquaplannen...
Heel opzicht hoi zeggen tegen iedereen behalve PP en iets posten wat met kotsen te maken had... Ook een beetje kinderachtig maar goed.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohnee ik ben blind
en troel heeft helemaal niks stokerigs gezegd alleen maar hoi tegen degene die geen hekel aan dr hebben
Mits nog een beetje trainingquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hele dunne, en vrijwel geen profiel! Nu kan ik met jouw tempo meefietsen...
Ze had mij ook overgeslagen btw...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heel opzicht hoi zeggen tegen iedereen behalve PP en iets posten wat met kotsen te maken had... Ook een beetje kinderachtig maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |