quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:49 schreef superjoden het volgende:
voorlopig nog niks in de planning voor zaterdag dus misschien ook maar even naar utrecht
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen idee waar het is, dus op een bepaalde tijd op het station zijn lijkt me bijv. handig.
Je kunt me herkennen aan mijn roos in mijn knoopsgat.
Haha, is misschien wel handig voor de mensen die het niet weten inderdaad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen idee waar het is, dus op een bepaalde tijd op het station zijn lijkt me bijv. handig.
Je kunt me herkennen aan mijn roos in mijn knoopsgat.
Ok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, is misschien wel handig voor de mensen die het niet weten inderdaad...
Even kijken hoelaat wij vertrekken vanuit hier, dan hoor je het wel
Pikken wij je wel op bij Rotterdam CSquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef superjoden het volgende:
is het vlak bij Utrecht CS? zal dan waarschijnlijk een treinritje R'dam CS - Utrecht gaan worden anders
¤ 10, dat is binnen een half uur opquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef golfer het volgende:
Het begint toch weer een aardige groep 'komers'te worden.
overigens even een vaste gewoonte qua betalen in die kroeg:
We gooien bij binnenkomst altijd minimaal 10 euro per persoon op onze tafel en daarvan worden drankjes voor iedereen betaald totdat het geld op is, daarna gewoon weer bijstorten op die tafel.
Ben ik sowieso voor.. kom je met de auto??quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef nikky het volgende:
Ik kom denk ik ook wel even langswippen..
Maar tot hoelaat duurt zoiets? Ik moet werken zaterdag tot 18.00 uur.
Dit zal em wordenquote:11:25 Vlissingen 1 Roosendaal Intercity 2142 NS
12:58 i Rotterdam Centraal 9
13:07 Rotterdam Centraal 11 Utrecht Centraal Intercity 21751 NS
13:44 i Utrecht Centraal 9b
Ah. Ik ga gewoon vanaf half 3 in een hoekje zitten. Niemand die me herkentquote:
Hmmz, dan heeft het voor mij erg weinig zin denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meestal tot zo'n uurtje of 20/21, dacht ik (de vorige keren)
nou dat wordt de wekker zettenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit zal em worden
Edit: een uurtje eerder dus...
Arsenal - Spurs als het goed isquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie eigenlijk kijken?
PSV - Vitessequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie eigenlijk kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |