Dringende oproep: respecteer mijn gevoelens - enkel serieuze reacties hierop alsjeblieft!
Zoals jullie (degenen die mijn topic volgden) wel weten, is woensdag besloten dat het het beste voor mij is dat ik zo snel mogelijk zou worden opgenomen in het ziekenhuis. Echter lukte dat deze week niet meer, daar er geen plekje voor mij meer vrij was. Vandaag is de situatie zo geëscaleerd dat mijn partner telefonisch contact opgenomen heeft met mijn psycholoog en de huisarts. Zij hebben onderling overlegd en zijn op zoek gegaan naar een vervangend psychiater (die van mij is een week op vakantie ofzo). Op het moment kunnen ze niets anders voor mij doen dan de medicatie weer omhoog gooien, van 3 X 10 mg Oxazepam naar 6 X 10 mg Oxazepam per dag en dan maar hopen dat deze dosis de negatieve gevoelens iets meer kan onderdrukken. Na het weekend heb ik meteen een afspraak met mijn psychiater en ik hoop dat er dan wel een plekje vrij is op de afdeling, zodat ik opgenomen kan worden, want het leven hoeft niet meer voor mij. Daar kunnen ze mij begeleiden en mij helpen met het verwerken van mijn pijnen en verdriet, zodat ik weer lichtpuntjes ga zien in het leven. Maar zoals het nu is, ga ik door een hel. En het ergste is, mijn partner wordt daarin betrokken en hij kan ook niet meer. Het is voor hem enorm zwaar om mij te zien lijden en hij moet machteloos toezien. De psycholoog en de huisarts verzochten mij om met hen een mondelinge anti-suïcide-overeenkomst overeen te komen.
Wanneer ik het erg moeilijk krijg, moet ik contact opnemen met de weekenddienst, de huisarts heeft ze reeds op de hoogte gesteld. Nooit had ik gedacht dat ik op deze manier met mijn leven zou omgaan maar ik kan niet anders. Mijn leven is al een jaar een hel en het wordt steeds uitzichtlozer en de pijn erger. Ik wil zo graag vechten en weer zo zijn als vroeger, vrolijk, spontaan, sociaal, sterk. Maar het lijkt er niet op dat ik ook maar enige grip krijg op mijn leven, ik ben het helemaal kwijt.
Wat duurt wachten lang, als je dringend hulp nodig hebt. En wat als het wachten te lang duurt? Ik voel me zo nutteloos, waardeloos en heb het gevoel dat mijn leven het niet waard is om geleefd te worden. Ik ben zo moe. Levensmoe...
Lieverd...Ik heb geen woorden , ik heb niets zinnigs te melden . Dan Dat ik je alleen Maar heel heel veel Sterkte kan wensen . En hopen dat wanneer je weer thuis komt ! , dat je het leven weer zoziet dat je er iig niet uit wil stappen
Lieve duchessx!
Succes , Sterkte , en Alle kracht toegewenst die je nodig hebt!
Ik heb al es vaker wat over jou gelezen en het valt me altijd zo op hoe je over jezelf praat, net alsof je een buitenstaander bent, je lijkt heel goed in staat je eigen situatie te analyseren.....volgens mij heb je daar wel een voordeel te pakken..
Misschien is dit wel te offtopic voor je, in dat geval mijn excuses..
Iig vanzelfsprekend veel sterkte.
sorry, kheb de energie niet om er heel diep op in te gaan, en heb ook niet het gevoel dat ik iets toe te voegen heb wat nog niet eerder gezegd is..maar ik leef mee
Ik hou van je * DuchessX ,voor altijd
prozac zorgt ervoor dat serotonine niet zo snel wordt afgebroken, maar stimuleert niet extra aanmaak ervan. Bij de meeste smartshops is het middel 5-HTP te koop. Dit is een stof die je lichaam omzet in serotonine. Het wordt veel door extacy gebruikers gebruikt omdat het zorgt dat je je de dag na het gebruik van extacy niet depressief voelt (extacy zorgt namelijk dat het grootste deel van je serotonine voorraad door je hersenen wordt vrijgegeven, dat zorgt voor het lekkere gevoel. Echter, in tegenstelling tot wat er in je oude thread wordt beweerd, stimuleert extacy NIET de aanmaak van serotonine, het verbruikt alleen de serotonine die je al hebt).
Ik heb al van veel mensen gehoord en gelezen dat 2 5-HTP capsules per dag (1 's ochtends en 1 een uur voordat je gaat slapen) een groot verschil maakten in hun stemming en depressies wegnamen, ook bij mensen die geen extacy gebruiken.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar het lijkt me in ieder geval het proberen waard.
sterkte.
Hou vol!! Nog een paar dagen sterk zijn.
Dikke kus!
Juup© houdt ons toch wel op de hoogte he?
Ik hoop dat je snel weer net zo spontaan door het leven kan gaan als je Icon Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend was met het topic waar je aan refereerde, maar ik weet wel dat iedereen het verdient om geluk te kennen in het leven. En geluk is, naast sterkte en kracht, ook wat ik je van harte toewens.
Keep your chin up, and aim your nose at the sky!
Beer
Bij deze wens ik dat je uit de put gaat komen..
Marcel
ps als ik je beter zou kennen dan had ik dit ook gedaan hoor..ik weet trouwens wel precies wat je met hel bedoelt, maar met onze steun zul je daar wel uitkomen..
Je verdient in ieder geval GEEN hel..
ik hoop dat je veel kracht hebt om jezelf te helpen..
ik weet niet of je er wat aan hebt ik hoop het zo..
pps..ook je partner heel veel sterkte toegewenst
[Dit bericht is gewijzigd door Spliffunk op 05-10-2001 19:12]
sterkte.
Je bent sterk!! Sterker als die burcht!! Je MOET die poort open zien te krijgen en de zon erachter binnenlaten. Je weet dat je het kunt, je bent al zover op weg om de goede stappen te zetten. Doe het dan symbolisch, zet een streep op de grond in je huiskamer en stap erover heen, draai je om en zeg: 'Dag rotleven, hier kom ik aan, Duch, die de moeite waard is'
Omarm het leven Duch! Het leven is jou waard en jij bent het waard om te leven. Niet voor een ander, maar voor jezelf!!!! Stapje voor stapje voor jezelf!!
Duch, je hebt weer mail van me.
Liefs, ER
quote:Klote situatie DuchessX. Maar er wordt voor je gelopen, er wordt aan gewerkt. Ze kunnen daar helaas ook geen wonderen verrichten. Maar ik heb wel het idee dat ze inzien hoe slecht het met je gaat en dat je echt hulp nodig hebt. Dat komt er dus ook echt wel zo snel mogelijk.
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:24 schreef DuchessX het volgende:
Wat duurt wachten lang, als je dringend hulp nodig hebt. En wat als het wachten te lang duurt? Ik voel me zo nutteloos, waardeloos en heb het gevoel dat mijn leven het niet waard is om geleefd te worden. Ik ben zo moe. Levensmoe...
Je weet wat ik van deze situatie denk, en ik hoop zo voor je dat je maandag te horen krijgt dat er een plekje voor je is. Je mag jezelf nooit iets definitiefs aandoen, dat mag niet! Je bent nog jong, je hebt nog zo veel voor je liggen en je moet je zelf de kans geven om hierdoor te komen hoe moeilijk en verrot de situatie ook is. Geef het niet op!Je bent al tot hier gekomen en laat je alsjeblieft niet inhale door de schaduwen en pijnen van het verleden.
Dikke knuffel en extra dikke kus Voor mijn meissie.
De weg is zo lang en moeilijk, en lijkt zonder eind ! Maar de beloning die je ooit terug krijgt is zoveel waard, dan zul je weer jezelf zijn !
Doe dit voor Juup en nog belangrijker voor jezelf ! Je bent het waard !
Ik beloof jullie dat ik heel erg mijn best zal doen om zo snel mogelijk weer beter te worden en dat ik zal proberen geen gekke dingen te doen...
Ik ga proberen veel en lang te slapen, dan is het weekend zo voorbij...
ik heb net je vorige topic en dit topic doorgelezen en ben er stil van... Allereert wil ik je laten weten dat ik enorme bewondering en respect heb voor de manier waarop je vecht tegen je depressie!! Je kan heel goed verwoorden hoe je je voelt en wat er in je omgaat; ik zal voor altijd anders tegen depressies aankijken, dank je wel daarvoor... Verder ben ik erg opgelucht dat je (hopelijk) maandag wordt opgenomen, knap van jou en Juup dat jullie die beslissing hebben genomen. Ik weet dat het nemen van die stap enorm is; het kan een gevoel van falen geven...Maar weet dat dit de tweede stap naar een betere toekomst is!! Ik hoop dat ze je daar de zorg kunnen geven die nodig is om jou jezelf terug te doen vinden.... Als laatste wil ik jou, Juup en natuurlijk ook de mooie Zito alle sterkte en geluk toewensen. Ik zal vanaf nu vaker dit topic lezen. je hebt me geraakt...En Juup, ik wil jou nog zeggen dat ik respect voor je heb, echt waar....
als je de controle kwijt bent
en denk dat het einde zoek is
zie je niet meer
waar de mogelijheden liggen.
als je het gevoel hebt
dat alles over je heen valt
en niet begrijpt dat er nog iemand van je houd
ben je het spoor bijster.
maar er komt een dag
dat het stopt
dat je niet meer van die eindeloze glijbaan suist
zonder te kunnen stoppen
zonder je vast te kunnen grijpen
in paniek zoekend naar de rem
dan is er iemand die je hand grijpt
en je er af haalt
je vast pakt
en je omhelst
en dan kun je samen
aan de weg terug beginnen.
Heel veel sterkte meissie. Juup ook.
Je weet me te vinden.
Hang in there.
quote:Lieve Squartaq,
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:50 schreef Squartaq het volgende:=Mooie tekst=
Heel veel sterkte meissie. Juup ook.
Je weet me te vinden.
Hang in there.
van jouw woorden moet ik huilen, je slaat de spijker zó op zijn kop.
Bedankt.
PS Hoe is het met jouw wijffie?
Er zijn echt alternatieven in jouw en iederanders leven!
sterkte,
Major Fuck Up
(vaak de boel verkloot altijd weer op zijn pootjes terecht gekomen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |