abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1824316
Omdat dit topic inmiddels helemaal vol is en ik mijn uitlaatklep mis, hier het 'vervolg'.

Dringende oproep: respecteer mijn gevoelens - enkel serieuze reacties hierop alsjeblieft!

Zoals jullie (degenen die mijn topic volgden) wel weten, is woensdag besloten dat het het beste voor mij is dat ik zo snel mogelijk zou worden opgenomen in het ziekenhuis. Echter lukte dat deze week niet meer, daar er geen plekje voor mij meer vrij was. Vandaag is de situatie zo geëscaleerd dat mijn partner telefonisch contact opgenomen heeft met mijn psycholoog en de huisarts. Zij hebben onderling overlegd en zijn op zoek gegaan naar een vervangend psychiater (die van mij is een week op vakantie ofzo). Op het moment kunnen ze niets anders voor mij doen dan de medicatie weer omhoog gooien, van 3 X 10 mg Oxazepam naar 6 X 10 mg Oxazepam per dag en dan maar hopen dat deze dosis de negatieve gevoelens iets meer kan onderdrukken. Na het weekend heb ik meteen een afspraak met mijn psychiater en ik hoop dat er dan wel een plekje vrij is op de afdeling, zodat ik opgenomen kan worden, want het leven hoeft niet meer voor mij. Daar kunnen ze mij begeleiden en mij helpen met het verwerken van mijn pijnen en verdriet, zodat ik weer lichtpuntjes ga zien in het leven. Maar zoals het nu is, ga ik door een hel. En het ergste is, mijn partner wordt daarin betrokken en hij kan ook niet meer. Het is voor hem enorm zwaar om mij te zien lijden en hij moet machteloos toezien. De psycholoog en de huisarts verzochten mij om met hen een mondelinge anti-suïcide-overeenkomst overeen te komen.
Wanneer ik het erg moeilijk krijg, moet ik contact opnemen met de weekenddienst, de huisarts heeft ze reeds op de hoogte gesteld. Nooit had ik gedacht dat ik op deze manier met mijn leven zou omgaan maar ik kan niet anders. Mijn leven is al een jaar een hel en het wordt steeds uitzichtlozer en de pijn erger. Ik wil zo graag vechten en weer zo zijn als vroeger, vrolijk, spontaan, sociaal, sterk. Maar het lijkt er niet op dat ik ook maar enige grip krijg op mijn leven, ik ben het helemaal kwijt.
Wat duurt wachten lang, als je dringend hulp nodig hebt. En wat als het wachten te lang duurt? Ik voel me zo nutteloos, waardeloos en heb het gevoel dat mijn leven het niet waard is om geleefd te worden. Ik ben zo moe. Levensmoe...

#geen
pi_1824346
Lieve DuchessX,
Ik zou graag even met je willen praten Maar ik denk
niet dat je dat op dit moment zo erg waardeert .
Ik hoop dat je het weekend goed doorkomt !
en dat ze je in het ziekenhuis beter kunnen begeleiden!

Lieverd...Ik heb geen woorden , ik heb niets zinnigs te melden . Dan Dat ik je alleen Maar heel heel veel Sterkte kan wensen . En hopen dat wanneer je weer thuis komt ! , dat je het leven weer zoziet dat je er iig niet uit wil stappen

Lieve duchessx!
Succes , Sterkte , en Alle kracht toegewenst die je nodig hebt!

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1824412
Sterkte meid..........................

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1824417
DuchessX

Ik heb al es vaker wat over jou gelezen en het valt me altijd zo op hoe je over jezelf praat, net alsof je een buitenstaander bent, je lijkt heel goed in staat je eigen situatie te analyseren.....volgens mij heb je daar wel een voordeel te pakken..

Misschien is dit wel te offtopic voor je, in dat geval mijn excuses..

Iig vanzelfsprekend veel sterkte.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:39:50 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1824443
Sterkte Dutch

sorry, kheb de energie niet om er heel diep op in te gaan, en heb ook niet het gevoel dat ik iets toe te voegen heb wat nog niet eerder gezegd is..maar ik leef mee

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1824469
Ik post niet snel in jouw topics schatje, maar nu kan ik het even niet laten
Ik sta volledig achter jou, WELKE beslissing jij ook neemt.
Ik hoop dat wij het weekeinde goed doorkomen, en dat er maandag van alles geregeld kan worden voor jou.

Ik hou van je * DuchessX ,voor altijd

vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:47:04 #7
14297 de_belastingdienst
je geld of je leven
pi_1824492
Ik weet niet of iemand anders dit al gezegd/aangeraden heeft, maar ik zag iig in de oude thread wel iets staan over extacy en serotonine en daar heeft dit ook mee te maken:

prozac zorgt ervoor dat serotonine niet zo snel wordt afgebroken, maar stimuleert niet extra aanmaak ervan. Bij de meeste smartshops is het middel 5-HTP te koop. Dit is een stof die je lichaam omzet in serotonine. Het wordt veel door extacy gebruikers gebruikt omdat het zorgt dat je je de dag na het gebruik van extacy niet depressief voelt (extacy zorgt namelijk dat het grootste deel van je serotonine voorraad door je hersenen wordt vrijgegeven, dat zorgt voor het lekkere gevoel. Echter, in tegenstelling tot wat er in je oude thread wordt beweerd, stimuleert extacy NIET de aanmaak van serotonine, het verbruikt alleen de serotonine die je al hebt).

Ik heb al van veel mensen gehoord en gelezen dat 2 5-HTP capsules per dag (1 's ochtends en 1 een uur voordat je gaat slapen) een groot verschil maakten in hun stemming en depressies wegnamen, ook bij mensen die geen extacy gebruiken.

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar het lijkt me in ieder geval het proberen waard.

sterkte.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:49:15 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1824499
Lieverd,

Hou vol!! Nog een paar dagen sterk zijn.

Dikke kus!

Juup© houdt ons toch wel op de hoogte he?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:50:56 #9
15288 _Beertje_
Heb JIJ je land al verraden ?
pi_1824505
DuchessX,

Ik hoop dat je snel weer net zo spontaan door het leven kan gaan als je Icon Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend was met het topic waar je aan refereerde, maar ik weet wel dat iedereen het verdient om geluk te kennen in het leven. En geluk is, naast sterkte en kracht, ook wat ik je van harte toewens.

Keep your chin up, and aim your nose at the sky!

Beer

If I swallow anything evil, put your finger down my throat
pi_1824539
Sterkte ik zal voor je duimen dat er een plekje vrij is na het weekend voor je in de kliniek. Hopelijk komt er weer een tijd van vreugde.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:58:59 #11
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1824563
Ik wens je veel overlevingskracht...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:07:04 #12
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1824620
Ik ken je niet zo goed ik weet alleen dat er heel veel mensen reageren op je posts..ik heb een keer wat gelezen op Danny's pagina..

Bij deze wens ik dat je uit de put gaat komen..
Marcel

ps als ik je beter zou kennen dan had ik dit ook gedaan hoor..ik weet trouwens wel precies wat je met hel bedoelt, maar met onze steun zul je daar wel uitkomen..

Je verdient in ieder geval GEEN hel..
ik hoop dat je veel kracht hebt om jezelf te helpen..

ik weet niet of je er wat aan hebt ik hoop het zo..

pps..ook je partner heel veel sterkte toegewenst

[Dit bericht is gewijzigd door Spliffunk op 05-10-2001 19:12]

This door will be opened with or without your help..
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:09:57 #13
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1824631
DuchessX ik ken je persoonlijk,en woorden schieten hiervoor te kort, ik kan je alleen maar succes heeeeeeel veeeeeel succes wensen, en tja het zal al vaak tegen je gezegd zijn, maar denk aan alle leuke dingen zoals je partner enzo.

sterkte.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:18:24 #14
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1824689
Duch,

Je bent sterk!! Sterker als die burcht!! Je MOET die poort open zien te krijgen en de zon erachter binnenlaten. Je weet dat je het kunt, je bent al zover op weg om de goede stappen te zetten. Doe het dan symbolisch, zet een streep op de grond in je huiskamer en stap erover heen, draai je om en zeg: 'Dag rotleven, hier kom ik aan, Duch, die de moeite waard is'

Omarm het leven Duch! Het leven is jou waard en jij bent het waard om te leven. Niet voor een ander, maar voor jezelf!!!! Stapje voor stapje voor jezelf!!

Duch, je hebt weer mail van me.
Liefs, ER

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:51:43 #15
2432 Nimue
keep your magic
pi_1824944
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:24 schreef DuchessX het volgende:
Wat duurt wachten lang, als je dringend hulp nodig hebt. En wat als het wachten te lang duurt? Ik voel me zo nutteloos, waardeloos en heb het gevoel dat mijn leven het niet waard is om geleefd te worden. Ik ben zo moe. Levensmoe...
Klote situatie DuchessX. Maar er wordt voor je gelopen, er wordt aan gewerkt. Ze kunnen daar helaas ook geen wonderen verrichten. Maar ik heb wel het idee dat ze inzien hoe slecht het met je gaat en dat je echt hulp nodig hebt. Dat komt er dus ook echt wel zo snel mogelijk.
Enneh, hou je aan je afspraken he? Bellen naar de weekenddienst als het heel slecht gaat.
Je bent het waard om voor te vechten en dat doe je gelukkig ook en gelukkig krijg je ook hulp!
Heel veel sterkte. (Ook voor Juup)
Nimue (=Marije)
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1825251
Lieve Duchess,

Je weet wat ik van deze situatie denk, en ik hoop zo voor je dat je maandag te horen krijgt dat er een plekje voor je is. Je mag jezelf nooit iets definitiefs aandoen, dat mag niet! Je bent nog jong, je hebt nog zo veel voor je liggen en je moet je zelf de kans geven om hierdoor te komen hoe moeilijk en verrot de situatie ook is. Geef het niet op!Je bent al tot hier gekomen en laat je alsjeblieft niet inhale door de schaduwen en pijnen van het verleden.

Dikke knuffel en extra dikke kus Voor mijn meissie.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:32:13 #17
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1825305
Ik wens je alle kracht en moed die je nodig zult hebben. En ook voor Juup ! Je komt er meid. Je moet gewoon winnen in deze moeilijke strijd.

De weg is zo lang en moeilijk, en lijkt zonder eind ! Maar de beloning die je ooit terug krijgt is zoveel waard, dan zul je weer jezelf zijn !

Doe dit voor Juup en nog belangrijker voor jezelf ! Je bent het waard !

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:17:22 #18
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1825703
Lieve Duchess
Volgens mij ben jij een tank en volgens mij ga jij winnen. Ik wens je alle kracht en moed, zodat je straks weer energie hebt en zin in het leven.
Hou je taai Duchess!!!
Ach, het kan nog veel erger
pi_1825728
Lieve allemaal, wat een hoop reacties, dat had ik helemaal niet verwacht, lief van jullie.

Ik beloof jullie dat ik heel erg mijn best zal doen om zo snel mogelijk weer beter te worden en dat ik zal proberen geen gekke dingen te doen...
Ik ga proberen veel en lang te slapen, dan is het weekend zo voorbij...

#geen
pi_1825751
Kom op vrouwtje, je hoeft alleen nog maar het weekeinde door...die twee daagjes op zolang verdriet....veel succes met alles, voor jullie allebei!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:26:29 #21
8742 Kelly
Watch the stars
pi_1825813
Lieve DuchessX,

ik heb net je vorige topic en dit topic doorgelezen en ben er stil van... Allereert wil ik je laten weten dat ik enorme bewondering en respect heb voor de manier waarop je vecht tegen je depressie!! Je kan heel goed verwoorden hoe je je voelt en wat er in je omgaat; ik zal voor altijd anders tegen depressies aankijken, dank je wel daarvoor... Verder ben ik erg opgelucht dat je (hopelijk) maandag wordt opgenomen, knap van jou en Juup dat jullie die beslissing hebben genomen. Ik weet dat het nemen van die stap enorm is; het kan een gevoel van falen geven...Maar weet dat dit de tweede stap naar een betere toekomst is!! Ik hoop dat ze je daar de zorg kunnen geven die nodig is om jou jezelf terug te doen vinden.... Als laatste wil ik jou, Juup en natuurlijk ook de mooie Zito alle sterkte en geluk toewensen. Ik zal vanaf nu vaker dit topic lezen. je hebt me geraakt...En Juup, ik wil jou nog zeggen dat ik respect voor je heb, echt waar....

If you can keep your head in this confusion, you just don't understand the situation
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:37:50 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1825911
Heb niet zo veel toe te voegen, het is hier al geschreven door andere posters. Ik kan je wel heel veel sterkte toe wensen
The Internets, I needs it..
pi_1826035
als je het niet meer weet
en het gevoel heb dat je wegzakt
is het moeilijk voor te stellen
dat er een strohalm is.

als je de controle kwijt bent
en denk dat het einde zoek is
zie je niet meer
waar de mogelijheden liggen.

als je het gevoel hebt
dat alles over je heen valt
en niet begrijpt dat er nog iemand van je houd
ben je het spoor bijster.

maar er komt een dag
dat het stopt
dat je niet meer van die eindeloze glijbaan suist
zonder te kunnen stoppen
zonder je vast te kunnen grijpen
in paniek zoekend naar de rem

dan is er iemand die je hand grijpt
en je er af haalt
je vast pakt
en je omhelst
en dan kun je samen
aan de weg terug beginnen.

Heel veel sterkte meissie. Juup ook.
Je weet me te vinden.
Hang in there.

Sprakeloos.......
pi_1826078
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:50 schreef Squartaq het volgende:

=Mooie tekst=

Heel veel sterkte meissie. Juup ook.
Je weet me te vinden.
Hang in there.

Lieve Squartaq,

van jouw woorden moet ik huilen, je slaat de spijker zó op zijn kop.

Bedankt.

PS Hoe is het met jouw wijffie?

#geen
pi_1826080
Sluit je niet af voor de liefde van je partner, andere figuren die dichtbij staan en de oprechte bezorgdheid van vele 'onbekende' forum lezers/posters.

Er zijn echt alternatieven in jouw en iederanders leven!

sterkte,

Major Fuck Up

(vaak de boel verkloot altijd weer op zijn pootjes terecht gekomen )

I fucked up mijn ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')