Mannen moeten in bruine pakken en de vrouwen moeten zo:quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Bola het volgende:
Hallo,
Ik moet binnenkort helpen met het organiseren van een feest met het thema Motown. Nu moet ik zorgen voor de aankleding. Kunnen jullie mij een paar tips geven wat ik kan doen om beetje de sfeer van Motown kan krijgen. En wat voor spullen ik daarvoor nodig heb.
Bedankt!
1. natuurlijk de goede/juiste muziekquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Bola het volgende:
Hallo,
Ik moet binnenkort helpen met het organiseren van een feest met het thema Motown. Nu moet ik zorgen voor de aankleding. Kunnen jullie mij een paar tips geven wat ik kan doen om beetje de sfeer van Motown kan krijgen. En wat voor spullen ik daarvoor nodig heb.
Bedankt!
Haha sorry, ik dacht dat ik het bij het goede eind hadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef Rnnz het volgende:
't Is ook gewoon geen Motown.![]()
Het is een heel andere sound, ook al is het soul.
Wat zuigen ze tegenwoordig eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Verder: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Motown_Records_artists
Natuurlijk alles van the Jackson 5, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Supremes, Temptations, Four Tops, Gladys Knight, Commodores, Smokey Robinson en ik kan nog wel ff doorgaan.
Da's marketing he, Nederlanders zijn onder de indruk dat Waylon bij het GROTE Motown zit. Terwijl het idd een sublabel is, en Universal bedenkt dan zo een constructie. Net als Trijntje O. op Blue Note. Vind Waylon wel een sympathieke gast. Talent aanwezig maar gvd laat er eens een goeie songschrijver mee aan de gang gaan... Alain Clarke, Lisa Lois dito. Het is zooo bubblegum zonder dat het de tand des tijds zal doorstaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zuigen ze tegenwoordig eigenlijk.
T-Wayne? Achterneefje van T-Pain en Lil Wayne?
Willem Bijkerk, een of andere Hollander mag zich Motown artiest noemen
SafetySuit, nooit van gehoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |