ja hebben we volgens mij wel iets over gehad, ik heb destijds het JBI gemailed, en zij houden zich NIET aan de opgegeven planning voor het standaart VWO. ALLE ONDERWERPEN kunnen dus aan bod komen!!!quote:Op zondag 25 december 2005 12:33 schreef Kang-He het volgende:
Hmm, ik heb destijds - als je terugleest - de hele bundel geleerd, en Billy_Mack ook.
Het spijt me, maar ik zou het niet meer precies weten of we daar vragen over hebben gehad. Misschien Billy_Mack?
Nectar is voldoende, goed de examenbundel doorlezen, goed oefenen, evt. extra info op internet zoeken en dan komt het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:36 schreef Timsky het volgende:
Kang-He, ik ben misschien wat lastig, maar ik heb toch nog een vraagje. In eerdere berichten werd vermeld/gevraagd of de methode Nectar voldoende was, of alles wel voldoende werd behandeld. Ik heb hier naast Nectar ook Biologie voor jou boeken en als ik die bekijk, zijn die wel wat uitgebreider dan Nectar. Heb jij ook ervaren dat Necar voldoende was, en hoef ik dus niet nog extra stof uit BvJ te gaan doornemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |