quote:Op zondag 24 april 2005 17:44 schreef -Eddow- het volgende:
Vandaag naar Scheveningen geweest!
Gespot:
-Veel Sjonnies
-PILGRIM SUMO 2.9 CABRIOLET
das een nep cobra... of een kitcar cobra.. net wat je wilquote:
he je gezien wat voor dikke wagens er bij mij in de buurt staanquote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef Alfa_Boy het volgende:
In wat voor een achterbuurt woon jij dan wel niet![]()
Nee, alle gekheid op een stokje
Maak dan ook es foto's nep spotterquote:Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he je gezien wat voor dikke wagens er bij mij in de buurt staan
5min en ik ben op het strand. Elke zondag weer dikke dikke hele dikke auto,s
Ben ik te lui voorquote:
Ja dat is een kitcar ding moet je effe op marktplaats kijken daar stond er toen 1 te koop.quote:Op zondag 24 april 2005 21:11 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit is?
LOLquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef PNG het volgende:
kZat al tijd over te denken, maar kzag nu een leuke occassie staan.
Echt wat voor mij. Waar anderen dromen van hun droomauto doe ik dat dan gewoon he.
Affijn, praatje gemaakt. Kon best wat van de prijs af.
Even onder de auto gekeken, zag er allemaal goed uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje drempelschade, hebk toch mooi 20.000 euro vanaf gepingeld:
[afbeelding]
Ze hadden wel middendemper weggehaalt ofzo, minpuntje:
[afbeelding]
Bandjes nog ff geregeld dat er nieuwe opkwamen:
[afbeelding]
Was vet gemaakt met diffusertje van de Autostyle.nl, type "shark":
[afbeelding]
[afbeelding]
kHeb nog wel ff met hem over gehad, of die auto geen sjonnenimago had.
Want dan wil ik er natuurlijk niet in gezien worden. Maar volgens hem viel wel mee.
Blokje ff bekeken, zag er ook goed uit, koppakking was ook goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als optie heefttie bekerhouder:
[afbeelding]
Moet wel oppassen met je bagage, want die ventilatoren hakken zo een stuk uit je was als je die los laat liggen:
[afbeelding]
Achterlampjes werkte ook allemaal.
[afbeelding]
Eerlijk is eerlijk, qua looks ga ik er wel op achteruit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was nog ff wat gedoe voordat het rond was.
Uiteindelijk viel me inruilwaarde best mee.
Die man zei dat ik nog 100.000 euro terugkreeg voor mijn Assie als ik me nieuwe contant meenam.
Affijn deal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er al meteen een of andere Lonsdale Hooligan aan.
Ik zeg sodemieter op. Dus die gek weggestuurd:
[afbeelding]
Nou dit is hem dan geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij rijdt best lekker. Net nog ff foto gemaakt bij mij voor de deur.
[afbeelding]
Nou hoop ik alleen dat ik morgen een Enzo tegenkom om eens ff flink mores te leren want me nieuwe maakt er gehakt van.
Ik zal wel op het forum blijven komen hoor !
Ik blijf ook wel naar meetings gaan.
Alleen moet ik wel beetje rustig doen, want hij rijdt 1 op 1 als je gas geeft.
Ferrari 456 en een porsche 911 turbo zo te zienquote:
Jepquote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ferrari 456 en een porsche 911 turbo zo te zien![]()
een corvette maar kan effe niet op het type komenquote:
Ik zag gisteren die cabrio staan, die is botergeilquote:Op zondag 24 april 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
het lijkt we leen chevrolet corvet stingray maar naar mijn idee is die alleen maar gemaakt als cabrio?
Stingray toch?quote:Op zondag 24 april 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een corvette maar kan effe niet op het type komen![]()
Kennis van me heeft er 1 super gaaf dingquote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren die cabrio staan, die is botergeil.
Jaguar dealer langs de BMW en Citroën bij de rooipannen? zoja, ga ik morgen ook even langsquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
half uurtje fietsen door Eindhoven leverde dit op:
[afbeelding]
De beloofde DB9 van de dealer. Ik was al wat laat dus helaas maar 1 foto. Binnen stonden o.a. een Vanquish, enkele DB7's, een DB9 Volante, en een Ferrari 360 Modena.
Ow... Kdacht aan de voorspoiler te zien dat het de Turbo was... Maar idd, C4S heeft eenzelfde achtige voorspoilerquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
das geen 911 turbo, maar een C4S
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:09 schreef achla het volgende:
[..]
Jaguar/Aston Martin dealer tussen de BMW en Landrover bij de rooipannen? zoja, ga ik morgen ook even langs![]()
jup klopt helemaal. daarintegen erg netjes gespot allemaalquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow... Kdacht aan de voorspoiler te zien dat het de Turbo was... Maar idd, C4S heeft eenzelfde achtige voorspoiler.
Volgensmij heb je dan als taxicentrale wat zwart geld waar je vanaf moetquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef Ultimora het volgende:
[..]
jup klopt helemaal. daarintegen erg netjes gespot allemaalin Meppel rijdt er overigens al een tijdje een Audi A8 als taxi rond, alleen na het uitgaan ben ik em nog nooit tegengekomen
![]()
tis wel zo'n frikandellen 2.5 tdi uit 1997 ofzo hoor.. die zijn niet zo duur meer..quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dan als taxicentrale wat zwart geld waar je vanaf moet![]()
Dat is volgens mij het vorige model a8 ...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
half uurtje fietsen door Eindhoven leverde dit op:
[afbeelding]
Nieuwe Audi A8, maar dan als taxi... Nog niet eerder gezien (als taxi dan hé) . Vond em aardig dik voor een taxi
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Super mooi meisje van nog geen 25 in een dikke Cayenne Turbo waar alle logootjes en type-aanduiding vanaf gehaald waren. Ze reed ook te hard (terwijl ze aan het bellen was) om er een fatsoenlijke foto van te kunnen maken.
[afbeelding]
Een Maserati
[afbeelding]
Oud buurman met zijn nieuwe Porsche 911 Turbo (reed ook weer gruwelijk hard blazend voorbij)
[afbeelding]
De beloofde DB9 van de dealer. Ik was al wat laat dus helaas maar 1 foto. Binnen stonden o.a. een Vanquish, enkele DB7's, een DB9 Volante, en een Ferrari 360 Modena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |