Dat is idd wel gaafquote:Op pad in wassenaar zagen we deze TVR staan in een garage van een man die op het moment ze porsche aan het wassen was. Dus gevraagd of we wat foto's mochten maken. Hij zei ja is goed maar kom over 2 uurtjes terug dan heb ik wel tijd. Wij 2 uur later terug en zoals hij zei mochten we foto's maken. Vraagt hij aan ons waar we de auto willen hebben! Dus gezegd dat ie hem gewoon op de oprijlaan mocht zetten dan schieten wij wel wat foto's. Kap eraf gehaald, rommel in de auto opgeruimd e.d. Bij het uitrijden van de garage een vette roffel! Echt gaaf![]()
Kheb jouw supra ff bekeken. Vette bak zegquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:52 schreef StefanP het volgende:
Damn Boink, veel mooie foto's!
Alleen die Escalade is wel triest, zijn dat 10" velgjes onder zo'n megabak of zo?
nee als je in die garage kijkt zie je die platen hangen. Dat is van een ralley die je kan rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef blieblie het volgende:
Is trouwens die gast met die TVR een taxichauffeur ofzo?
Wat is dat kastje rechts van het middenconsole?
[afbeelding]
TVR is gewoon een prachtige Engels merk, dat alles nog in eigen huis doet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo die TVR is echt goddelijk! En die vent was ook erg relaxt
Die heb ik maandag zien rijden op het Damsterdiep! (22.30 uur)quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:16 schreef CybPraetorian het volgende:
vanmiddag, rond 16.45 stond er een Ferrari F430 in Zilveren uivoering met GELE spiegels bij het Emmakruispunt, tussen emma viaduct en emma plein, in Groningen...
wist niet wat ik zag, zat in de bus en moest 2x kijken toen ik het zag. Dacht eerst dat het een F360 Modena was, maar er zaten hele hoge luchtinlaten in, en iets andere achterlichten...
[afbeelding]
mn pa belde me op dat ie em zag rijden... ik heb em helaas niet meer gezien op t circuitquote:
ah michell piridon was er ook met z,n carrera GT.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef RaTz het volgende:
Gisteren met school (IVA) zandvoort dag gehad. Zal hier a.s. vrijdag/zaterdag wel eens wat foto's posten (filmpjes komen in het pta filmpjes topic). Aan bod komen:
-Porsche Carrera GT (gereden door Christijan Albers)
-Mercedes CLK AMG DTM
-Donkervoort (die recordrijder, met 270pk)
-Verschillende rally/race autos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |