Ik vraag me af of Ridge Racer en Lumines tegelijkertijd met mijn PSP worden verstuurd. Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is gaat ridge racer voor mij ook de deur uit. (ik had ze ff gemailed. Ze kregen gisteren laat een shipment binnen en alles gaat vandaag de deur uit)
Bedanktquote:Ik dacht dat het 'eurosnoer' heet, maar weet het niet zeker.
-edit- ja dus: http://www.electroweb.nl/N_art_233.html
Deze moet je hebben (met dank aan Nilos)
[afbeelding]
Je kan toch bij je order history zien wat ze precies verstuurd hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ridge Racer en Lumines tegelijkertijd met mijn PSP worden verstuurd. Ik hoop het wel.
Mooi dat jouw Ridge Racer verstuurd is, lekker racen
Er staat nog steeds processing terwijl ik wel een tracking number heb gehad hoewel dat niet bestaat volgens dhl.caquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan toch bij je order history zien wat ze precies verstuurd hebben?
Overigens staat er wel dat ridge racer verstuurd is, maar ik heb geen tracking number
Maar ja komt vast wel goedquote:Waybill not found.
Ow ok, de status bij mij is shippedquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er staat nog steeds processing terwijl ik wel een tracking number heb gehad hoewel dat niet bestaat volgens dhl.ca
[..]
Maar ja komt vast wel goed
Bij mijis er ook op 29 maart iets (NFSU Rivals) verzonden, alleen dan bij dvdBO en ook nog niet binnen (heb de postbode eigenlijk nog niet gezien, dus we zien wel)quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds geen wipe-out pure binnen
Tenminste, de 'gewone' postbode had niets bij 'm
25 maart besteld, 29 maart verzonden
Mocht je NFS Rivals niets vinden en willen ruilen voor tony hawk....quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Nilos het volgende:
[..]
Bij mijis er ook op 29 maart iets (NFSU Rivals) verzonden, alleen dan bij dvdBO en ook nog niet binnen (heb de postbode eigenlijk nog niet gezien, dus we zien wel)
Nog geen week onderweg dusquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds geen wipe-out pure binnen
Tenminste, de 'gewone' postbode had niets bij 'm
25 maart besteld, 29 maart verzonden
Misschien, maar eerst moet ik hem binnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mocht je NFS Rivals niets vinden en willen ruilen voor tony hawk....
8 dagen is bij mij meer dan een week hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen week onderweg dusBovendien wordt het niet met de gewone post bezorgd maar met de Deutsche Post.
Telfoutjequote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 dagen is bij mij meer dan een week hoor
Dat doet de pakketdienst geloof ikquote:En sinds wanneer bezorgt deutsche post in nederland?
Aha, lik-sang europe levert het af zeg maar.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telfoutje
[..]
Dat doet de pakketdienst geloof ikHet is iig zo dat het eerst naar Duitsland gestuurd wordt en dan naar NL (vanwege geen invoergedoe)
Ik denk dat je die DVD eerst moet rippen en daarna moet omzetten met bv video9quote:Op woensdag 6 april 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Staat er ergens een tutorial over hoe ik een DVD die ik hier thuis heb liggen kan converteren naar een formaat dat mijn PSP kan lezen? Het gaat dus niet om gedownloade films (want dat doe ik niet), maar om DVDs die ik echt gekocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |