Jeppe Curth werd uit Denemarken gehaald als een groot talent. Kolk is onbegrijpelijk. Kapitaalvernietiging, want een jonge speler leert niets van Kolk en Kolk zal nooit en te nimmer in Feyenoord 1 spelen. Net zoals figuren als Van Leerdam, Korkmaz en Van Bakel nooit bij PSV het eerste zullen halen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Is het zelfde wat er is gebeurd bij Santi Kolk en Jeppe curth voor Excelsior..
Moet 'ie vooral doen, is goed voor z'n ontwikkelingquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij zou voor zo wel Bouma als Lee als stand-in kunnen gaan fungeren.
PSV wil Jongen hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wau, wilson, van Es, van Bakel, Sergio van Dijk & korkmaz waarschijnlijk sowieso. maar het lullige is dat PSV alle spelers wil halen waar Helmond interesse in heeft.. dus gewoon een kat en muis spelletje..
daarbij gaat het dus over Tim janssen, Ilja van Leerdam, Diego Jongen
en zo kunnen we voorlopig nog even doorgaan...
juist..quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:28 schreef BZ het volgende:
[..]
Om bij FC Eindhoven te stalen, zoals Santi Kolk bij Excelsior
Ik ook maar gezien de bron hoeven we nog geen feestje te bouwen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:16 schreef PogueMahone het volgende:
Rosicky naar PSV vind ik wel verassend
Die kans is idd vrij klein, want Van Bommel gaat die Seedorf al uit de basis spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:34 schreef johannes1986 het volgende:
Landzaat naar AC Milan ja, speeltie Pirlo, Gattuso of Seedorf eventjes uit de basis![]()
Ik geloof het ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Er is buiten het PSV Netwerk en Cultheld ook helemaal geen enkele bron die Rósicky aan PSV linkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |