Is zij ook gokbaar?quote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
Glo ik denk dat jij haar solo albums wel kan/zou kunnen waarderen
erg gokbaar dusquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
Die dame van je avatar dus? April march ofzo? (spiekmodus)
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
Die dame van je avatar dus? April march ofzo? (spiekmodus)
Ik ken April alleen van jouw avatar (en quizvragen...). Heb wel het betreffende album besteld, voor een prikkie. De recensies deden mij watertanden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:02 schreef ranja het volgende:
[..]
erg gokbaar dus
bigshadow +1
April was bandlid bij Pussywillows, Shitbirds en Haves, rest zijn projecten/samenwerkingen.
Noppe, het is geen nederlandse band al komen ze hier wel graagquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef Neleos het volgende:
Kane?
Dat plaatje is wel geinig, maar het kan echt van alles zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Noppe, het is geen nederlandse band al komen ze hier wel graag
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef ranja het volgende:
Oh, Chick habit? Ben benieuwd wat je er van vind
Live?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:15 schreef bigshadow het volgende:
Jullie worden heel warm, denk levendig door zou ik zeggen
Met zulke levendige hints kan het niet missenquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, dat is de band die ik zoek! Goed gelezen
GLO + 1
[afbeelding]
quote:Wie ging er op 5 april 2005, om 1.37 uur slapen, omdat hij moe was, slapen in zijn slaapkamer in het oosten des lands, in het bijzijn van... eehm... zijn bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]Hè, nu weet ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
how come wrong numbers are never busy?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
What's his name Garcia van the grateful dead?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |