oh dat moet ik dan maar eens checken ...quote:Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Helmet heeft "Army of Me" van Bjork gecovered.
quote:
niet echt een genre verschuivingquote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
House of the rising sun van Muse is het eerste wat me te binnen schiet.
Heb je in zekere zin wel gelijk in, maar het was gewoon het eerste wat me te binnen schoot.quote:
Richard Cheese vermoed ikquote:Op maandag 4 april 2005 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb ook een versie van all apologies (nirvana) door een of andere jazz gast
Eén of andere jazz-gast....Da's Herbie Hancock hoor!quote:Op maandag 4 april 2005 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb ook een versie van all apologies (nirvana) door een of andere jazz gast
ik had de mp3 zo niet bij de hand ik dacht eerst chet baker maar die is overleden in 88quote:Op maandag 4 april 2005 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Eén of andere jazz-gast....Da's Herbie Hancock hoor!
hehe tom waits heeft de ramones ook nog eens gecoverdquote:Op maandag 4 april 2005 15:43 schreef Berkery het volgende:
Ramones - I don't wanna grow up (Tom Waits)
Whehe, nouja misschien had die wel een heel erg vooruitziende blikquote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik had de mp3 zo niet bij de hand ik dacht eerst chet baker maar die is overleden in 88![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |