Ik gebruik de pil en ik heb een spiraaltje. De laatste keer dat ik seks had was dat met een condoom (of eigenlijk met een man die een condoom omhadquote:
driedubbele beveiliging !quote:Op maandag 4 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik gebruik de pil en ik heb een spiraaltje. De laatste keer dat ik seks had was dat met een condoom.
Kleine kans.
Niets bijzonders hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind 'wat dingen' wel een erg vage omschrijving.![]()
Die had ik verwachtquote:Op maandag 4 april 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe het zelf altijd liever met een man, maar iets pittigs zou ook wel eens leuk zijn ja.
Hoe raad je het zo?quote:Op maandag 4 april 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn die flauwe seksgrappen van me, hè...
Nouja, een centraal ik heb hier niets te melden topic.. Zo moet het nou ook weer niet gezien worden.quote:Op maandag 4 april 2005 17:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is juist het principe van SC. anders moet je een topic openen
het was al 26 minuten.. maar je hebt wel gelijk,in de strikte zin van de zinquote:Op maandag 4 april 2005 17:06 schreef Haushofer het volgende:
Alweer meer dan 1 0 minuten stil. SC komt ernstig in gevaar zoEn nee, ik heb verder niks te melden
jaaaa....jottumquote:Op maandag 4 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een centraal ik heb hier niets te melden topic.. Zo moet het nou ook weer niet gezien worden.
jullie moeten ook meer bijdragenquote:Op maandag 4 april 2005 18:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
het was al 26 minuten.. maar je hebt wel gelijk,in de strikte zin van de zin
zou het iets met het overlijden van de paus te maken hebben ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Er heerst inderdaad een serene sfeer vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |