Nou ze zweven al rond de aarde zo te zien en wij mogen ons nergens mee bemoeien.quote:Op maandag 4 april 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
Maar... wat gaat er dan gebeuren?
Ik heb geen idee via welke channeler dit bericht binnenkwam, of het een Chinees is, of een Mexicaan, etc., maar deze versie van het bericht is in iedergeval in het Nederlands, correct.quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef MrWilliams het volgende:
wel handig dat de boodschap in het nederlands is dan. dan weet men zeker dat het door iedereen gelezen kan worden.
ik denk ik zoek het even op voor je.... maar ik kom bij zoiets vaags uit dat je het zelf mag gaan lezen.quote:Op maandag 4 april 2005 15:52 schreef Chewie het volgende:
Waar ligt trouwens Sananda?
Bij dat soort dingen kwam ik ook al terecht vandaar mijn vraag hierquote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ik denk ik zoek het even op voor je.... maar ik kom bij zoiets vaags uit dat je het zelf mag gaan lezen.
Het blijkt een of andere entiteit te zijn die van orion komt en ons slavenrasje domineert.
Wat gaat door? De flyer in de OP is namelijk nogal vaag, ze eissen? het aftreden van de regeringen maar zeggen ons geen kwaad te doen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:03 schreef Hallulama het volgende:
De zaak gaat hoe dan ook door, alleen het liefst met zo min mogelijk military force, in orde, niet in chaos.
Er is nu een dag verstreken of een maand (afhankelijk van de datum notatie) en merk nog weinig van onrust bij de wereldleiders. Dus wanneer verloopt dit ultimatum?quote:Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef Hallulama het volgende:
Correct, en als het mogelijk is om het aftreden van de diverse regeringen te eisen, dit aftreden vervolgens te laten geschieden, en ons tegelijkertijd geen kwaad te doen, dan moet dat zeggen dat de meeste complottheorieën kloppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |