en aan de andere kant staat de kledingkraam met strakke leggings..quote:op maandag 4 april 2005 13:55 schreef ppl het volgende:
probeer eens op de markt.
daar staat ook wel eens zo'n kerel die er snel eentje in elkaar kan draaien.
(naast die grappenmaker die je naam op een rijstkorrel schrijft)
half hartje kan ook mooi zijn... heb ik ook aan gedachtquote:op maandag 4 april 2005 14:14 schreef tha_ramsush het volgende:
weet niet wat je wilt?? zo'n standaard naam bordje of hartje?? of allebei de helft van een hartje??
kan je bij elke juwelier halen! en zijn in zilver denk rond de vier tientjes ofzo...
ok, erg lullig reactie, maar ik denk dat ze die van haar wel op voorraad hebbenquote:op maandag 4 april 2005 14:14 schreef #ANONIEM het volgende:
bedankt silmarwen.
en talietje ik wou eigenlijk de naam in een hartje zetten. 1 kettingkje met een hartje met daarop leen (mijn naam, die ik dan geef aan haar) en 1 ketting met een hartje met daarop anita (haar naam dus). en dat ingegraveert... dat lijkt me ook mooier... maar zou dat binnen een week klaar kunnen zijn?
dit is een grapje hequote:op maandag 4 april 2005 14:14 schreef #ANONIEM het volgende:
bedankt silmarwen.
en talietje ik wou eigenlijk de naam in een hartje zetten. 1 kettingkje met een hartje met daarop leen (mijn naam, die ik dan geef aan haar) en 1 ketting met een hartje met daarop anita (haar naam dus). en dat ingegraveert... dat lijkt me ook mooier... maar zou dat binnen een week klaar kunnen zijn?
ja ik vind het een standaardcadeau maar wel een mooi cadeau. ik wil wel een hartje met haar naam erop hebben om mijn hals en zij ook wel van mij.. dus dan is het goed toch dacht ikquote:op maandag 4 april 2005 14:15 schreef tha_ramsush het volgende:
maar vindt je dit niet standaard cadeau?
ben pas jarig geweest en heb zegelring gehad met eerste letter van haar naam en heb voor haar onder andere een slavenarmband gegeven met haar naam erin..
wat ik zei heh, een slavenarmband met je naam erin... vinden ze ook altijd wel leuk!!quote:op maandag 4 april 2005 14:17 schreef #ANONIEM het volgende:
of wat kan ik nog meer geven dan?
even serieus: als jij het leuk vindt en je vriendin ook: geniet er lekker van.quote:op maandag 4 april 2005 14:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
als het een grapje is is het geen goed grapje want ik lach er niet om en jij ook niet![]()
![]()
no problemo dan.quote:op maandag 4 april 2005 14:42 schreef pumatje het volgende:
ik zag net de waarschuwingen pas staan, sorry
maar je kunt dit bij vrijwel elke juwelier laten doen dude, maar ik raad het wel af, ik bedoel het heeft nogal een image weet je.
ook erg brrrrr....quote:op maandag 4 april 2005 14:15 schreef tha_ramsush het volgende:ben pas jarig geweest en heb zegelring gehad met eerste letter van haar naam ...
het is niet "breeezzah" geworden, het heeft altijd al een dubieuze status gehad. feit is dat je ze bij bepaalde groepen binnen de bevolking erg veel tegenkomt waarmee je je om begrijpelijke redenen niet mee wilt associeren. buiten dat zijn die kettinkjes ook nog eens bijzonder lelijk.quote:op dinsdag 5 april 2005 08:18 schreef avotar het volgende:
wat een flauwe reacties btw.. het is toch heel leuk een klein hangertje met daar een naampje in te geven...? of is dat ook al breezzah tegenwoordig..
mandy, kelly, debbyquote:
kimberly, joshinkha (jaja, die kwam ik laatst tegenquote:
welk kampquote:op dinsdag 5 april 2005 09:30 schreef 205_lacoste het volgende:
[..]
kimberly, joshinkha (jaja, die kwam ik laatst tegen), anita
dit zijn natuurlijk niet meer dan de vrouwelijke tegenhangers van kevin, wesley en lesley
ze werken zelfs bij supermarkten, daar lopen ze vrij rondquote:
ach, het blijft handig als je de naam van je lover vergeten bent. als ik met zoiets aan zou komen kan ik gelijk de hypo alleen betalen, maar goed, ieder zijn smaak. misschien bij de plaatselijke vmbo eens vragen waar ze die dingen halen?quote:op dinsdag 5 april 2005 09:39 schreef 205_lacoste het volgende:
[..]
ze werken zelfs bij supermarkten, daar lopen ze vrij rondde hoeveelheid van die namen die je daar tegenkomt is echt ongelofelijk.
dat dacht ik nou ook precies jaquote:op maandag 4 april 2005 14:16 schreef troel het volgende:
[..]
ok, erg lullig reactie, maar ik denk dat ze die van haar wel op voorraad hebben![]()
* weer enigzins bijkomt van het lachen.quote:
glamourland is weer een leen en anita rijker.....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |