datd enk ik wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 mei 2005 13:35 schreef Doekes het volgende:
Ik denk niet dat vegetariërs veel plezier aan een barbecue beleven...
Maar bij BBQ-en is het toch eigenlijk gewoon de bedoeling om vleesch te bakken?quote:
Ik wil niet op de BBQ!quote:
Je kunt toch prima groente op de BBQ klaarmaken?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:39 schreef Doekes het volgende:
[..]
Maar bij BBQ-en is het toch eigenlijk gewoon de bedoeling om vleesch te bakken?
Ik wist niet dat jij ook bij mn schoonvader hebt gegetenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
alleen zo vies als je half verkoolde kippenpoten hebt die rauw zijn van binnen, brrrr
Yup, heerlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt toch prima groente op de BBQ klaarmaken?
Lekker spiesen maken en pakketjes op de BBQ leggen met stukjes groente en kaas en kruiden.
Aardappeltje poffen, lekker toch?![]()
nee, waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:39 schreef Doekes het volgende:
[..]
Maar bij BBQ-en is het toch eigenlijk gewoon de bedoeling om vleesch te bakken?
Damn, die waren lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:05 schreef Talietje het volgende:
[..]
500g varkensvlees (of hamlappen) in blokjes van ongeveer 2x2x2 *ofzo* wat je lekker vind
1 rode en een groene paprika in stukken
2 grote uien in stukken
100g spek in stukken
nou dan doe je eerst een stukje ui, dan paprika van ene kleur, dan vlees, weer ui, dan spek, weer ui, dan paprika van ander kleur en dan doe je dat tot de pen vol is
nou en zo ziet dat er uit als het goed is
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind groenten dus viez.. Maar ik zou bijv. paprika-tofubruger-paprika etc. op een stukje kunnen doen
Of zo een vegetarisch pakket halen!!
En ik ga nog wel even dit topic doorspitten voor recepten.
Tip: haal bier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:01 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb worstjes voor vanavond gehaald, kip op een stokje, hamburgers,
tofubrugers en vales kip stukjes
En dan sauz en salade er bij en hop hop op de weber
Doe eens normaal wil jequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
Tip: haal bier.
Nog een tip: Pleur die tofuburgers maar weg.
Oeh, BBQ-kip heeft lange tenen in haar naamtopic.quote:
We gaan met een vegetarisch iemand BBQen en ja er is wijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
Tip: haal bier.
Nog een tip: Pleur die tofuburgers maar weg.
Beetje respect naar mensen die andere dingen eten dan jij of andere ideëen hebben over eten is niet meer dan normaal, heet niets met lange tenen te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
Oeh, BBQ-kip heeft lange tenen in haar naamtopic.
Sorry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |