zo jammer, Notorious_Roy en ik zijn 2 jaar geleden gewoon praktisch langs jullie huis geredenquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:35 schreef Vampier het volgende:
btw het is niet de eerste minimeet in de US... perlfreak, maartena en Vampier gingen u voor
Het is niet de meest geschikte datum lees ik , iedreen is dan net weg , of moet nog komenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef Kresj het volgende:
Crap... Ik vlieg 5 Juni terug naar Nederland...
Idd, ik zit er van 6 t/m 10 juni, en dan ben ik 11 juni weer thuisquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:30 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is niet de meest geschikte datum lees ik , iedreen is dan net weg , of moet nog komen
Tjah het bier stond klaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
zo jammer, Notorious_Roy en ik zijn 2 jaar geleden gewoon praktisch langs jullie huis gereden
Nu niet meer?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:21 schreef Soulshaker het volgende:
een tweepersoon-meet.... vroegah noemden we dat een afspraakje![]()
![]()
nee hoor , het New York topic gaat gewoon hier doorquote:Op maandag 16 mei 2005 08:32 schreef komrad het volgende:
is dit trouwens een vervolg op het NY topic of losstaand?
en anders dwing je BrauN gewoon langs te komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:38 schreef Jaguarized het volgende:
Een meeting met z'n tweetjes is ook gezellig en "cosy".
Ja, ik ga 22 december heen en 3 januari terugquote:Op maandag 16 mei 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
Definitief, 23/12/2005 t/m 02/01/2005. Nog meer mensen die er dan zijn?
Waar verblijf je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Ja, ik ga 22 december heen en 3 januari terug![]()
Eerst 8 nachten in Intercontinental The Barcley, daarna 4 nachten in het Beacon. The Barcley was in februari al volgeboekt voor oud & nieuw, vandaar dat we een paar nachten een ander hotel hebben. Maar lijkt me ook wel leuk want dan zitten we weer in een ander deel van Manhattan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |