abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 22:47:09 #201
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27692602
Later deze maand komt Another Code uit voor de DS, da's een echte adventure. Daarnaast zit ik te wachten op Lost in Blue, Animal Crossing natuurlijk, Nintendogs, Ace Wright Attorney (ook een adventure) en een paar goede RPG's.

Ben echt benieuwd hoe dat online gebeuren wordt voor Animal Crossing.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_27692675
Another Code lijkt mij ook wel iets en die Lost in Bleu en Ace Wright ken ik niet. Zal ik ff opzoeken
pi_27693020
haha, je mag hem wel een keertje lenen . Tis wel heeeel erg lekker zo voor de vakantie en met een reisje nieuw zeeland op komst in dec. Heb je wat te doen in het vliegtuig .
pi_27693705
Hahaha afgesproken hou ik je aan (geintje)
Blijft een goeie uitvinding die GBA's, DSen enz
pi_27693934
Zo hey ik heb die spellen eens bekeken lizardtattoo, maar die zien er echt wel goed uit! Ik hoop alleen dat ze niet te moeilijk zijn, want anders vind ik het minder leuk worden. Besides that zijn dat echt spellen voor mij! Zulken heb ik nog niet gevonden voor de gamecube eigenlijk. Lost in blue lijkt me echt helemaal super! Alleen ik kan Ace Wright Attorney nergens vinden, wat is dat precies?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 06:47:12 #207
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27698172
Phoenix Wright Ace Attorney is de juiste naam. Het is een advocatenspel waarin je bewijsmateriaal moet verzamelen en bestuderen en verdachten moet ondervragen. Is wel een beetje minder geschikt voor in het vliegtuig, je moet namelijk "Objection" in de microfoon van je DS roepen als je denkt dat het verhaal van de verdachte niet overeenkomt met het bewijsmateriaal.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_27698609
haha, dat klinkt ook leuk dan. Schitterend! Er komen wel veel goede spellen uit zeg !
pi_27703542
Hahahah ik zie mezelf al op de bank zitten en ineens Objection roepen.
Al mijn katten zullen mij aankijken van waar heeft zij nu last van haha.
Denk dat mijn man ook een beetje vreemd zal kijken
pi_27704755
Ik heb sinds een paar dagen ook Animal Crossing alleen ik snap het nog niet helemaal, spelen jullie het nu ook online ofzo? Of hoe werkt dat nou? (sorry als ik echt iets heel stoms vraag)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:33:39 #211
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27704857
Online kan nog niet, dat kan straks met Animal Crossing voor de Nintendo DS wel. Je kan door met Tom Nook te praten wel dingen uitwisselen met andere spelers, dat gaat via codes (voor voorbeelden hoe dat er uitziet zie eerder in het topic). Heb je iets nodig (een andere fruitsoort, een meubelstuk) dan roep je maar, dan geeft iemand het wel (moet je wel even de naam van je poppetje en het dorp doorgeven, dat is hoofdlettergevoelig).
pi_27721599
Nu ik another code en ace wright screenshots zag wil ik ook een DS
pi_27722054
moet je zorgen dat je net zo'n deal slaat als ik !!! (ik wou hem door de yoshi review op tv)
pi_27723785
Ja yoshi wil ik dan ook natuurlijk :p Mijn plan was eigenlijk om te wachten tot de DS in leuke kleuren kwam en aangezien animal crossing ds voorlopig toch nog niet uit zou komen kwam dat mooi uit. Nu ga ik toch twijfelen
pi_27724309
Yuna,

Als je leuke kleuren wilt moet je hem uit Japan halen!
http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=273&
Das een hele goede site.

De ds is regio-vrij, dus je kan spellen uit alle werelddelen er op spelen; in tegenstelling tot de cube.
Enige probleem is dat het start-menu in het japans is. Dat moet je eenmalig veranderen naar het engels; en dan ben je klaar.

* Cutie speelt zelfs japanse spellen!
Je leert het vanzelf.

Ik kan ook nog wachten tot Animal Crossing DS uit is!
pi_27724604

Ik kan echt niet meer wachten!
Verwachte releasedatum: 29-9-2005....
pi_27724646
Ik heb trouwens afgelopen zondag voor 450.000 bells aan turnips gekocht!
Ik moet en zál 99,999,99 bells op de bank hebben staan!
pi_27725404
Succes ermee, je weet dat die dingen maar een week goed zijn he?
Je moet dus goed kijken wanneer Tom ze opkoopt voor 70 of meer.
pi_27725646
Oei straks kan ik het niet laten een DS aan te schaffen Ziet er trouwens echt leuk en goed uit zeg!!
pi_27725981
Cici, i know, i know!

Inkie, ik heb zelf al sinds december een ds, en nog geen moment spijt gehad van de aankoop!
pi_27726280
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Online kan nog niet, dat kan straks met Animal Crossing voor de Nintendo DS wel. Je kan door met Tom Nook te praten wel dingen uitwisselen met andere spelers, dat gaat via codes (voor voorbeelden hoe dat er uitziet zie eerder in het topic). Heb je iets nodig (een andere fruitsoort, een meubelstuk) dan roep je maar, dan geeft iemand het wel (moet je wel even de naam van je poppetje en het dorp doorgeven, dat is hoofdlettergevoelig).
Thx voor de uitleg! Ik ga het zo snel mogelijk allemaal eens flink uit proberen, maar heb nu ook net donkey konga 2 en nog een aantal spellen (alles in 1x nieuw hehe)!
pi_27733819
Ik kannie meer wachten tot ik hem op mag haaaleeeen!!!!! (eerder kán)
pi_27746379
Ik zag dat another code al heel snel uitkomt (24-06). Op lik sang vind ik die donkerblauwe DS echt mooi, alleen jammer dat die van pokemon ofzo is. En bij lik-sang zit je met de douane (heb bij mijn laatste bestelling ook bij moeten betalen). Ik denk dat ik nog maar ff wacht met een ds.
pi_27746694
je moet de turquoise nemen! verdorie wat is die mooi zeg !!
pi_27746783
weet iemand wat die movie player inhoudt van de nds? ik vind dat een beetje vreemd... hoe ziet hij eruit en hoe werkt hij (en hoeveel kost hij)?
pi_27746965
is dit legaal te downloaden?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27747307
@lelibel: turquoise is idd op donkerblauw na mijn 2e keus. Mocht er geen normale donkerblauwe uitkomen dan wordt het idd turquoise.

hier staat iets over de movie player, ook fotos. Als ik het goed zie schuif je die waar je normaal een cartridge in stopt
pi_27786253
Uhm, als je je datum een dag vooruit zet, gaan je turnips dan rotten?
pi_27786572
Ik heb wel eens weken vooruit gespoeld, voor de turnips en dat ging goed.
Zat ik in dec, ging ik naar febr alleen maar om te zien voor hoe duur Tom ze opkocht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:16:52 #230
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27786812
Je moet alleen niet met turnips in je inventory in de trein stappen, dat is bij mij wel eens verkeerd afgelopen...
pi_27787395
kan iemand het misschien even testen
ik heb namelijk al eens eerder turnips gekocht en vervolgens de datum steeds een dag vooruit gezet tot ik wist welke dag ze het meest waard waren....toen waren m'n turnips bad
Hmm, misschien dat vooruit spoelen wel kan, en achteruit niet?
pi_27787457
Ik heb in dec wel eens tot febr gecheat, het ging goed.

Ik wil het best voor je testen, maar ik kan het niet nu doen.
Misschien dat iemand anders het wil?
Vast wel toch
pi_27790277
Mag ik ook in het lijstje van AC'ers?

naam: inkie
stad: inkicity
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:04:40 #234
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27795266
Natuurlijk
pi_28023561
Heeft iemand voor mij andere soorten fruit als appels of peren?
Alvast bedankt!!!!!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:16:28 #236
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28043093
Dit zijn de codes voor drie soorten fruit voor inkie in inkicity. Ga naar Tom Nook en kies Other Things dan Say Code.
Je treft het niet, het zijn meteen codes waarmee het snel mis kan gaan omdat er verwarring kan ontstaan tussen een kleine letter L en een hoofdletter i. Werken ze niet, vraag dan gerust nog een keer om een code.

jQBFIfzVUIsKUy (beide I's zijn hoofdletter i's)
ujGBRdWJ%3NzVC

dW7tKN37@ryFrI (wederom een hoofdletter i)
lOIARnhJgxhEID (de eerste en de laatste zijn kleine letters L, de tweede is een hoofdletter i)

qW7tSW37@ryFrr
vZIARnJJ3CUxld (de eerste is een hoofdletter i en de laatste is een kleine letter L)
pi_28076525
Ik probeer ze morgenochtend meteen! Ben nu net terug van weekendje weg!
Alvast heel erg bedankt!
pi_28092014
Ze doen het hoor!! Bedankt!!
pi_28118261
Tom Nook was vandaag dicht: remodelling! Wel saai zeg!! Kon ik helemaal niks verkopen! Naja morgen maar weer in een grotere shop!!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:11:56 #240
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_28118492
Wanneer komt AC uit voor de DS ? Sorry als het al ergens staat, maar heb ff geen zin om alles door te lezen
Heb de DS echt al maanden hier liggen en heb nog steeds alleen maar Mario 64 ervoor Wil AC echt graag hebben!! Die ziet er tof uit
To infinity…and beyond!
pi_28119506
als het goed is september (tenminste dat is het aannemelijkste gerucht )
pi_28133652
Heb 't spel al een maandje maar gister pas echt begonnen ermee. Ik heb alleen moeite om die NES games speelbaar te krijgen. Ik weet dat je NES games moet 'verdienen' maar ik kreeg al 1 (?) NES game cadeau bij die brief van het Animal Crossing team. Maar er zat enkel een "bag" in... hoe maak ik daarvan een NES game?
pi_28134361
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:47 schreef nikk het volgende:
Heb 't spel al een maandje maar gister pas echt begonnen ermee. Ik heb alleen moeite om die NES games speelbaar te krijgen. Ik weet dat je NES games moet 'verdienen' maar ik kreeg al 1 (?) NES game cadeau bij die brief van het Animal Crossing team. Maar er zat enkel een "bag" in... hoe maak ik daarvan een NES game?
Nevermind...

Moest dus kennelijk de bag openen buiten m'n huis...
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:42:23 #244
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_28137187
Ik heb sinds afgelopen week ook animal crossing aangeschaft samen met m'n vriendin.
En we zijn al helemaal verslaafd

en als jullie willen mogen jullie mij ook wel aan het lijstje toevoegen
naam: Denki
stad: Parijs

we zijn nog op zoek naar wat soorten fruit we hebben al appels uit een ander dorp gehaald
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:30:03 #245
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28138524
De website waarop ik dat kan doen ligt er even uit, ik probeer het straks nog wel een keer. Ik zal morgenochtend wat fruit sturen tenzij iemand anders me voor is natuurlijk.

Nikk, wil jij er ook bij? Dan moet je even je naam en je dorp doorgeven.
pi_28138708
Is goed

Heb als naam DNS
Mijn stad heet Utopia
pi_28144013
Ik denk dat er bij mij dus (mits er genoeg centjes zijn) in september echt wel een DS gaat komen...
Al is het alleen voor Wario touched en animal crossing

Mijn winkel is nu groter!! En ik heb een gouden-boom en kokosnoten geplant
pi_28168950
Heb m'n eerste schuld afbetaald en zit vanaf morgen in een groter huis

donderdag 23 juni 2005 @ 21:17:27 #249
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28174309
Peer voor Denki in Parijs
LAB&Q7PS&scy3S
3coepM7@cCHMF5

Perzik
RbXq@Lc@CnEHC6
@FnKEsfgzVwpzk

Kers
Pj5K#nIijQ3RVS <-- hoofdletter i
3@OPIEY%MEWmvb <-- hoofdletter i

Sinaasappel
m@4YDQfMwi#itt
QHVxr%#mWr#By%

Let me know als er iets niet klopt of als je iets anders wilt
pi_28176689
Ik heb nog een vraag! Af en toe stuur ik een brief naar mensen in het dorp soms met een kadootje eraan in de hoop wat terug te krijgen. Maarr... de enige brieven die ik terug krijg zijn brieven waarin ze schrijven dat ze niets van mijn brief begrijpen......

Wat moet je dan in zo'n brief zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')