abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25998199
Is nou elke event net zoals sportday en blossom festival. Ik vind het wel tegenvallen dan.
Ik vind die blaadjes leuk maar je kunt weinig speciale dingen doen.
Ok ik heb een mooie roze boom.
pi_26003719
hahaha, ja er is ook geen klap aan. Ik zit nog steeds vooruit in tijd, dus bij mij is het al 9 ofzo, hehe. Tijd staat wel hetzelfde.

Ja ik vind het gewoon handig als die ACC namen erbij komen, mij maakt ook niet zoveel uit hoe en wat zolang het idd maar overzichtelijk blijft.
pi_26017590
Ik dacht dus echt dat het leuker zou zijn . Ik denk er nu dus ook aan om gewoon te klooien met de tijd.
Ik zei altijd zonde om dat te doen maar ik dacht dat die events ook heel leuk waren maarja....
Ik ga af en toe dan ook maar een dagje vooruit.

Maar stel marc heeft nog wel de juiste tijd bv bij hem is het 6 april en bij mij 15 april en ik reis naar zijn dorp veranderd zijn tijd dan ook of hoe gaat dat eigenlijk?
pi_26018256
Tijd blijft dan hetzelfde hoor... Net als dat wij naar de andere kant van de wereld gaan . Dan wordt de tijd daar ook niet opeens hetzelfde als in nederland
pi_26018607
ja maar je weet maar nooit met een spel hoe de logica daar is.

Maar dus ookal is het bij mij 2030 en bij marc 2005 dat maatk niets uit? behalve je turnips moet je thuislaten.
pi_26018882
Volgens mij niet hoor... Lijkt me erg sterk. Gewoon ff 25 jaar terug in de tijd .
pi_26019040
ok dan
Ik ga binenne kort dan time travelen haha
Ben nu bezig om het gouden bijltje te halen kan ik dan ook een dagje vooruit zonder dat mij town niet meer perfect is? Weet je dat misschien ook?
pi_26023070
Stelletje valsspelers

Dat lentefestival viel ook weer vies tegen! Een roze boom, woebiedoe.. en hij is nog lelijk ook!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26030866
Als nou die events leuker waren dan had ik braaf gewacht maar nu niet meer. Met die sportdag had ik ook zoiets van dat word lekker spelletjes doen ofzo. Maar je kon niets doen alleen maar die earobics en verder niets je deed niet eens mee.
Nu ook het zou leuk zijn geweest als je bv een taart eet wedtrijd had gehad of een ander spelletje.
Ik vind het nog steeds een leuk spel maar ik ga wel beginnen met de klok vooruit zetten. En ik blij doorgaan met alle 4 huisjes groot te krijgen en 4 standbeelden te krijgen.
Ook wil ik de catalogu kompleet hebben
pi_26042634
Als je vooruit in tijd gaat heb je nog wel steeds dezelfde onkruid erbij etc... Dus wat dat betreft is het iets minder handig? Tenzij je nog niet in je 2 weken periode zit want dan trek je ze er gewoon even uit in een rondje rondwandelen .
pi_26042676
Wow ik heb echt tê veel trades lopen op ACC! Ik heb er altijd wel zo'n 10 die bezig zijn. Pffff, dat kost soms hele dagen codes ophalen enzovoort . Maaaarrr ik heb wel onwijs veel items erbij ever since. Dus hey Ardenlyn we kunnen elkaar nog opvullen .
pi_26047607
Trade maar een end weg hahah. Ik ben er alleen niet goed in dus dan moet jij maar beginnen met traden
Btw toen ik 1 dagje vooruit ging en naar de well liep KREEG IK EEN GOUDEN BIJLTJE!!! whoohooo eindelijk.
Nu ben ik bezig om alle onkruid te laten staan zodat ik Wisp krijg. Ook heb ik alle boompje omgetjopt en begin ik lekker opnieuw en trek mij niets ff meer aan van dat perfect town gedoe.
pi_26059292
Wat is Wisp? Ik ga binnenkort weer een trade met je openen want ik moet nu eventjes een beetje dimmen met al die trades, ik heb er nog ietsje teveel lopen nu..
pi_26060302
Wisp is de geest.
Die is er van 24:00 tot 04:00.
pi_26063211
Eindelijk Wisp gezien Wat een gedoe om die spirits te vangen.En wat een genot dat er veel bomen weg zijn. Kan ik die gaten om fossiuls op te graven ook makkelijker zien.
Ben druk bezig om nieuwe boompjes te plaatsen maar het worden er minder dan hiervoor.

Ben zeer benieuwd wat je gaat traden met mij
pi_26067272
Maar hoezo moet je Wisp 'krijgen' dan? Ik weet nog helemaal niets van een geest, ik vroeg me ookal af waar jullie over zaten te geesten in dat topic, haha.

Ja ik zal binnenkort weer een trade met je sluiten, ik heb ontzettend veel spullen erbij joh! Maar op het moment doet ACC het helemaal niet, beetje apart... Ik hoop niet dat ik de enige ben.
pi_26078015
Als je tussen 24:00 en 04:00 door je dorp loopt zou het kunnen dat iemand je roept, maar je ziet nix, totdat je tegen Wisp opbotst en hij wil dat je zijn kindertjes vangt.

In ruil haalt hij al je onkruid weg, verft je dak of krijg je een item dacht ik.
pi_26079039
Klopt Cici.
Je moet alleen wel onkruid laten staan voordat je hem volgens mij kunt vinden.

Ik heb er ook last van dat de pagina het niet doet. Maar soms doet hij het weer wel
pi_26096083
Ah ja ik zit niet zo vaak midden in de nacht achter AC . Hoezo moet je zijn kindertjes vangen?
pi_26109191
Je moet 5 spirits vangen die zijn ontsnapt. Zodra je dat hebt gedaan dan kun je kiezen voor die 3 dingen die Cici zei. Best wel een pokkewerkje want ik vind ze niet vaak.

Ik heb nu een 2de beeld. Een mooie zilveren
pi_26218275
Yes mijn computer doet het weer ardenlyn!! Het was de voeding... Zit nu een nieuwe in. Dus mooi vanmiddag lekker op ACC weer
pi_26232962
Hahah gefeliciteerd Ik zie je vanzelf verschijnen
pi_26234573
Ok vandaag zat er weer niet in , morgen dan, overtuigd (sorry daarvoor, tgaat allemaal iets langzamer dan dat je normaal gewend bent van mij )
pi_26246227
Ik heb dit spel al heel lang niet meer gespeeld
pi_26252124
Ik ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')