volgens mij past dat dock niet op de miniquote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef Newb het volgende:
Mocht het zo zijn dat hij toch wel op de mini werkt, dan bied ik bij deze 55 euro voor ab en dock.
Hehehee die dock gaat weg.
helaas voor jou en voor mij past de mini niet in de dock (net geprobeerd met mijn broertjes' mini)quote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef Newb het volgende:
Mocht het zo zijn dat hij toch wel op de mini werkt, dan bied ik bij deze 55 euro voor ab en dock.
Hehehee die dock gaat weg.
jaquote:Op maandag 4 april 2005 18:57 schreef BYM het volgende:
Werkt die AB bij de Ipod Mini ?
ff gecheckt en dat past boven verwachting goed. hij is natuurlijk iets breder, maar hij blijft er heel goed in zitten, want de dikte is precies goedquote:Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef UncleSam het volgende:
Kan je even kijken met je broertjes mini, of die mooi in het hoesje past. Heeft het nog enig effect, blijft ie erin zitten, of is t echt veel te groot. Want ik wil wil een hoesje voor mn mini
genoteerdquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:28 schreef Robertje het volgende:
20 euro voor AB
als er niet meer geboden wordt op de AB voor enkele dagen dan krijg je hem hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:37 schreef Robertje het volgende:
Wanneer loopt dit eigenlijk af?
je bod staat genoteerd. acht het echter wat karig. het is ook zeker geen leren hoesje. moeilijk te omschrijven, maar het is een hoogwaardige omhulsel, waarvan je zeker kan zijn dat je ipod als hij hierin zit, geen krasje of deukje oploopt. hij zit ook erg stevig aan je broek, wanneer je hem vast klikt. daarnaast is het wel officiële apple/ipod merchandise, wat de prijs toch hoog houdt. maar nogmaals, het is een beschermomhulsel van een hele hoogwaardige kwaliteit en dus geen leren prutshoesje dat je even koopt op een marktquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:51 schreef UncleSam het volgende:
Ik wil die clip wel voor 15 euro hebben. Meer niet. 20 euro voor een stukje leer vind ik erg veel. Was in t begin met de hoesjes voor telefoons ook, nu kosten ze een euro bij de turk op de rommelmarkt. Dus vind je 15 euro ok, mail me op darylvdz -@- gmail -.com- (zonder streepjes uiteraard)
Dan heb je t geld vanavond nog binnen! (telebankieren)
als er los voor de hoes 15 geboden isquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:39 schreef Mactoy het volgende:
25 euro voor de hoesje en AB. kom hem dan deze week in zelf in Groningen ophalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |