en een PE met alleen "reinier" achtige personen? zou dat je nog wel kunnen vermaken?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef keijz het volgende:
[..]
eikels
ik denk trouwens dat een PE met alleen nederlanders een stuk anders is, minder leuk
nee, wordt ook te eentonigquote:Op donderdag 7 april 2005 19:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
en een PE met alleen "reinier" achtige personen? zou dat je nog wel kunnen vermaken?
inderdaadquote:
Haha, ja inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
dan moet Elias er ook zijn...
goed zo!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:15 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Leuke uitzending btw![]()
wegens spoiler alert geen details![]()
er is behoorlijk wat dierenleed te zien, dit jaar...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Monticola het volgende:
Wat doen ze in het voorstukje voor PE #6 in godsnaam met dat beest? Laten die ze die doodbloeden ofzo?
dat hoort ook wel een beetje bij China...Ik vind het goed dat ze het laten zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is behoorlijk wat dierenleed te zien, dit jaar...
quote:Three men, an American, an Indian and a Chinese, were standing on a hill. A spacecraft landed in front of them and out came an alien. It was like nothing any of them had ever imagined. The American demanded of the alien,"Take me to your leader!". The Indian, pious Hindu that he was, threw himself down upon the ground and worshipped the alien as a god. All the while the Chinese gentleman searched his memory for an appropriate recipe.
ik snap hem wel...quote:
de mensen die zondag gaan kijken kijken het toch wel hoor:Pquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die zondag gaan kijken: Ga vooral kijken, het wordt megaspannend!![]()
Ik heb het verslag gelezen. En ik weet dus ook wie eruit gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:50 schreef keijz het volgende:
[..]
de mensen die zondag gaan kijken kijken het toch wel hoor:P
maar heb je het al gezien dan? je bent toch nederlander?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die zondag gaan kijken: Ga vooral kijken, het wordt megaspannend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |